Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
386
343
Haha inderdaad een verschrikkelijke vent. Hoef die band ook nooit meer live te zien.
Ik stoor me er niet zo aan omdat het alsnog vlotjes door gaat , de muziek is zeker lekkerrrr. Maar slap gezever is het zeker. Blegh

Nog geen afmelding van jane's Addiction, zal dan gewoon doorgaan.

Man ik kijk uit naar parkway driveeeee
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
465
629
Barn en main overstemmen elkaar nu wel heel erg…vind het des ondanks wel verbetering
In de Barn hoor je Main nu inderdaad duidelijk - als het stil is. Tijdens de muziek nauwelijks merkbaar. Ook in Klub C trouwens (sta daar nu te wachten op Johnny Marr).
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.257
5.610
Verwachting dat het morgen beter is? We moeten altijd die weg naar de ADL en vandaag was 2,5 uur van Zemst naar die parking. Dan weet ik of ik morgen nog beetje uit kan slapen want wil Frank Carter natuurlijk niet missen.
Als het niet gaat gieten komt het goed.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.099
1.228
The Hives voorvak geweldig feestje. Iets voelen kraken in mijn nek en een elleboog tegen het strottenhoofd gehad, but totally worth it.

Aan iedereen die de hele tijd zit te zeiken over frontmannen die praten tussen de nummers, ga alstublieft een plaatje opzetten.

Nu terug in het voorvak voor Parkway Drive. Ik heb m’n gezicht alvast ingesmeerd…
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.515
11.647
The Hives voorvak geweldig feestje. Iets voelen kraken in mijn nek en een elleboog tegen het strottenhoofd gehad, but totally worth it.

Aan iedereen die de hele tijd zit te zeiken over frontmannen die praten tussen de nummers, ga alstublieft een plaatje opzetten.

Nu terug in het voorvak voor Parkway Drive. Ik heb m’n gezicht alvast ingesmeerd…
Ik sta ook in het voorste voorvak links! Ah man wat heb ik hier een zin in
 
  • On fire
Waarderingen: Piebe71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken