Rock Werchter 2024

Jammer dat darker still in de set blijft, past niet helemaal in de vibe voor een festivalshow, kan er in de plaats 2 heavy hitters meer in steken.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en nikita
Jammer dat darker still in de set blijft, past niet helemaal in de vibe voor een festivalshow, kan er in de plaats 2 heavy hitters meer in steken.

Past ook helemaal niet in het volle zonlicht. Op Graspop zag ik er de meerwaarde nog van in, zeker met hun lichteffecten doorheen het nummer. Nu is het gewoon een misplaatste ballade.

• Leuk
Waarderingen: Berninger220 en Piebe71
Grootste teleurstelling: nergens meer Buffalo wings met samareus te vinden. Alleen maar matige schrale droge chicken wings :(
Of iemand toch een standje gezien?

Verder is alles perfect! :)

Geweldig optreden, explosief bij de nummers van the Smiths. Nog niet meegemaakt dat er zo hard met een nummer werd meegezongen.
Van buiten klonk het mooi, maar die k*tclash met Parkway Drive dwong ons snel weg te zijn helaaasssss

De hekken bij de Barn zijn dicht bij de Black Pumas. Al een flinke mensenmassa achter de hekken. Ik denk niet dat ze alleen voor de Pumas komen (20.00 uur PJ Harvey).

• Leuk
Waarderingen: mattman
De hekken bij de Barn zijn dicht bij de Black Pumas. Al een flinke mensenmassa achter de hekken. Ik denk niet dat ze alleen voor de Pumas komen (20.00 uur PJ Harvey).
Is gewoon mooi meegenomen dag PJ Harvey erna staat, maar zal ongetwijfeld ook een aardig groot deel voor Black Pumas komen, hoor. Die zijn de laatste jaren ook aan een flinke opmars bezig!

Users who are viewing this thread