Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn 1m60 hoge dochter is net het linkervoorvak ingedoken voor Parkway Drive. Als je een kleine blonde opdonder tegenkomt in de moshpit, ze moet nog 3,5 dagen mee.
Mijn 1m60 hoge dochter is net het linkervoorvak ingedoken voor Parkway Drive. Als je een kleine blonde opdonder tegenkomt in de moshpit, ze moet nog 3,5 dagen mee.
Past ook helemaal niet in het volle zonlicht. Op Graspop zag ik er de meerwaarde nog van in, zeker met hun lichteffecten doorheen het nummer. Nu is het gewoon een misplaatste ballade.
Grootste teleurstelling: nergens meer Buffalo wings met samareus te vinden. Alleen maar matige schrale droge chicken wings
Of iemand toch een standje gezien?
Onwaarschijnlijk dat deze productie nog altijd maar de helft van hun productie is. Oh wat allemaal niet had kunnen zijn moesten ze dit gewoon later gezet hebben.
De hekken bij de Barn zijn dicht bij de Black Pumas. Al een flinke mensenmassa achter de hekken. Ik denk niet dat ze alleen voor de Pumas komen (20.00 uur PJ Harvey).
De hekken bij de Barn zijn dicht bij de Black Pumas. Al een flinke mensenmassa achter de hekken. Ik denk niet dat ze alleen voor de Pumas komen (20.00 uur PJ Harvey).
Is gewoon mooi meegenomen dag PJ Harvey erna staat, maar zal ongetwijfeld ook een aardig groot deel voor Black Pumas komen, hoor. Die zijn de laatste jaren ook aan een flinke opmars bezig!