Rock Werchter 2024

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
465
630
Volgens VRT al vol tijdens Meute, en nu dus weer tijdens Black Pumas.
Ik ben inmiddels binnen geraakt omdat mensen weggingen. Het was niet zo vol dat ik niet halverwege sta. Vet optreden van de Black Pumas.
 
Laatst bewerkt:

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
386
344
Hoe is het met de drukte in de Barn? Al vaak vol geweest tot nu toe?
Weet ik niet! Johnny was in de ClubC en ik heb alles alleen van buiten meegekregen tot nu toe. Verbeteringen tenten zijn een dikke plus voor zover ik zie/hoor van buitenaf. Schermen zij waren klein maar je hoort het goed, en daar draait het om. War vervelende clashes waardoor ik niet mega-moeite doe om binnen te komen

Morgen meer tenten op het programma, serieuzere test!

Vooralsnog stijgt Parkway Drive er bovenuit
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.577
3.303
Weet ik niet! Johnny was in de ClubC en ik heb alles alleen van buiten meegekregen tot nu toe. Verbeteringen tenten zijn een dikke plus voor zover ik zie/hoor van buitenaf. Schermen zij waren klein maar je hoort het goed, en daar draait het om. War vervelende clashes waardoor ik niet mega-moeite doe om binnen te komen

Morgen meer tenten op het programma, serieuzere test!

Vooralsnog stijgt Parkway Drive er bovenuit
En dan is het Parkway Drive in het daglicht. Moet je nagaan hoe dat in het donker is met alle pyro. Maar goede show weer hoor👍
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.669
4.991
Had perfect geweest als shadow boxing en carrion in de plaats van darker still kwam. Maar zelfs vanop de stream leek het op 1 groot feest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.099
1.230
Ik ben tijdens het laatste kwartier van Black Pumas gewoon binnen gekunnen. De hekken waren niet (meer ?) toe.

Na Black Pumas bijna heel de Barn leeggestroomd.

Qua drukte is vooral het veld tussen Barn en Klub C een drama. Nauwelijks doorkomen aan daar…
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
386
344
Ik ben tijdens het laatste kwartier van Black Pumas gewoon binnen gekunnen. De hekken waren niet (meer ?) toe.

Na Black Pumas bijna heel de Barn leeggestroomd.

Qua drukte is vooral het veld tussen Barn en Klub C een drama. Nauwelijks doorkomen aan daar…
Ja veel blijven er bivakkeren lijkt het!
 

Nicklord

Playlistbediener
8 dec 2022
5
2
I was able to get in during the last quarter of Black Pumas. The gates were not (anymore?) closed.

After Black Pumas almost the entire Barn emptied.

In terms of crowds, the field between Barn and Klub C is a nightmare. It's hard to get through there...
Do you think it will be possible to enter for PJ Harvey in 15 minutes (10 before the start)
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
744
687
Iemand een idee waar je Halve Liters kan halen?
In de app staan waar je de pitchers van 1,5L kan vinden, maar niets over 0.5L.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken