Rock Werchter 2024

festirock

Support act
1 dec 2015
937
629
Ff vraagje…wij komen donderdagochtend aan op parking blauw A1, vanuit Nederland, hoe kunnen wij het beste aanrijden? Ivm werkzaamheden daar…
*vraagje van mijn wederhelft de chauffeur ;)
Vorig jaar liep het niet soepel wellicht hebben jullie nog tips?

Blauw moet je volgens mij vanuit kampenhout / boortmeerbeek richting haacht. Staat normaal bewegwijzering vanaf kampenhout sas al .

Valt te zien waar je de snelweg verlaat
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

beschuitfluiter

Playlistbediener
5 dec 2023
22
2
Ff vraagje…wij komen donderdagochtend aan op parking blauw A1, vanuit Nederland, hoe kunnen wij het beste aanrijden? Ivm werkzaamheden daar…
*vraagje van mijn wederhelft de chauffeur ;)
Vorig jaar liep het niet soepel wellicht hebben jullie nog tips?
Bovendoor via Haacht idd. Staat vanaf daar aangegeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
282
411
Als RW leek zijnde hebk een vraag ivm mainstage.
Zijn er nu twee verschillende voorvakken die afgesloten (kunnen) worden? Zo zie ik het precies op de map.
Iemand een idee als ik toch ergens vrij ver vooraan bij foo fighters wil staan (denk max rij 15-20), hoe vroeg ga ik daar al moeten zijn? :oops:
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
677
764
Als RW leek zijnde hebk een vraag ivm mainstage.
Zijn er nu twee verschillende voorvakken die afgesloten (kunnen) worden? Zo zie ik het precies op de map.
Iemand een idee als ik toch ergens vrij ver vooraan bij foo fighters wil staan (denk max rij 15-20), hoe vroeg ga ik daar al moeten zijn? :oops:
Ga er maar na The Pretenders staan. Ik zie dat voorvak voor Royal Blood wel rap vollopen en daar zal ook al Foo Fighters publiek tussen zitten. Na Royal Blood ga je daar niet meer geraken waar jij graag wil staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en NoLifeIzze

reaper

Support act
26 okt 2015
1.185
984
Dat niemand het hier wat betreft het eten heeft over de Kip aan't Spit van Kor Vermeylen is bizar.
Heerlijke halve kip van 't spit met appelmoes en aardappeltjes. Ik moet hier al jaren minimaal 1x
hebben gegeten, anders is het voor mij geen echte Rock Werchter
Waar staat die?
 

Coaster

Playlistbediener
26 mei 2023
11
13
Dat niemand het hier wat betreft het eten heeft over de Kip aan't Spit van Kor Vermeylen is bizar.
Heerlijke halve kip van 't spit met appelmoes en aardappeltjes. Ik moet hier al jaren minimaal 1x
hebben gegeten, anders is het voor mij geen echte Rock Werchter
Dit is ons standaard ontbijt rond 11.00 in de ochtend. Biertje erbij en gelijk van de brakheid af van de dag ervoor + een bodem voor de middag. Dikke aanrader! Geen Werchter zonder kip ;)

Staat aan de laan tussen Camping A1 & de Main.
 

Erik15

Playlistbediener
31 mei 2024
13
23
Gaat waterdicht schoeisel nodig zijn, of is het grondwater niveau genoeg gedaald? (Camping A1, en festival terrein natuurlijk)
De weersverwachting ziet er best prima uit. Relatief warme nachten ook, zal door de bewolking zijn.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
677
764
En eten doe je het beste op de straat buiten het terrein. De beste friet is bij de Tafeltennis op de hoek richting Werchter, naast het waterpunt.
De basic Thai en basic Italian zijn ook best aardig, en de bovengenoemde halve kip met aardappeltjes en appelmoes is het culinaire hoogtepunt.
Jij neemt deel in de winst van de kip met appelmoes kraam zeker?

Is gekheid, ik ga hem komende editie met je mee doen!
 

grimbo76

Playlistbediener
13 dec 2019
48
73
Als RW leek zijnde hebk een vraag ivm mainstage.
Zijn er nu twee verschillende voorvakken die afgesloten (kunnen) worden? Zo zie ik het precies op de map.
Iemand een idee als ik toch ergens vrij ver vooraan bij foo fighters wil staan (denk max rij 15-20), hoe vroeg ga ik daar al moeten zijn? :oops:


Bij de opener aansluiten. Ding om je been en zuiverings tablet in je zak. Go Green, recycle!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240629-101941~2.png
    Screenshot_20240629-101941~2.png
    502,7 KB · Weergaven: 53

jarne

Support act
14 feb 2013
1.025
345
Graspop en dagje live is live achter de rug, tijd om het Werchter schema op punt te stellen.

donderdag:
Stone > The Gaslight Anthem > Bombay Bicycle Club > MEUTE > Parkway Drive > Black Pumas (stukje) > Slowdive > Skindred > The Clockworks > The Streets > Lenny Kravitz (stukje)

Vrijdag:
Frank Carter & The Rattlesnakes > Sprints > The Beaches > Kneecap > Hot Mulligan > Declan McKenna > Neck Deep > Sum 41 > Snow Patrol (stukje) > Maneskin

Zaterdag
Equal Idiots > Last Dinner Party > J. Bernardt > The Kooks (afstandje) > Nothing But Thieves (stukje vanop afstand) > Bob Vylan > Arlo Parks > The Blaze > Marc Rebillet > Prins S. en De Geit > Dua Lipa

Zondag: (raar begin van de dag met 4 zeemzoete/zeer zachte dingen, zeker voor de zondag)
Brutus > HotWax > Scowl > IDLES > Sampha (stuk) > Loyle Carner > Michael Kiwanuka > High Vis > Foo Fighters

Al bij al best een druk programma, zullen waarschijnlijk hier en daar nog wat dingen uitvallen want ne mens moet ook eten :) Heel veel zin in!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken