Rammstein

jbj

Dagopener
11 okt 2022
569
776
Remix blijft helaas behouden. Asche zu asche komt eerder op de setlist nu.

Helaas ook Engel op de B-stage. Dit end e remix haalt toch wel het tempo wat uit de show. Hoewel ik vaak houd van tempo-wisselingen, werkt dit bij Rammstein helaas niet.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.449
Setlist van de laatste repetitie:


  1. Ramm 4
  2. Links 2-3-4
  3. Keine Lust
  4. Sehnsucht
  5. Asche zu Asche
  6. Mein Herz brennt
  7. Puppe
  8. Wiener Blut
  9. Zeit
  10. Deutschland (RMX by Richard Z. Kruspe)
  11. Deutschland
  12. Radio
  13. Mein Teil
  14. Du hast
  15. Sonne


16. Engel
Scala & Kolacny Brothers version
avec Abélard
B-Stage

17. Ausländer
18.Du riechst so gut
19.Pussy


20. Rammstein
21. Ich will
22. Adieu
23. Sonne
Piano Version
24. Haifisch
Haiswing RMX by Olsen Involtini
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
569
776
En dan verdwijnt Feuer Frei plots.. Nu, blijkbaar was dir vorig jaar ook zo let Angst, werd dan in de eerste officiële show wel gespeeld.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
387
240
Ik kan helaas niet over twee weken woensdag 19-6

Het zijn twee zitplaatsen tribune A rij 10

Normale prijs €129,50 maar voor minder mag ook.

Krijg kaarten, net als iedereen, pas twee dagen van te voren.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
189
233
Ik ga de 18e voor het eerst naar zowel Rammstein als het Goffertpark.

Iemand nog tips & tricks? Denk aan logistiek (waarschijnlijk wordt heen met de trein en terug met kiss & ride/uber), tijdstippen die je aan kan houden voor een beetje goed plekje (en waar zijn die goede plekjes), bier halen etc. Van die Eventim plattegrond word ik ook niet veel wijzer.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
713
560
Ik ga de 18e voor het eerst naar zowel Rammstein als het Goffertpark.

Iemand nog tips & tricks? Denk aan logistiek (waarschijnlijk wordt heen met de trein en terug met kiss & ride/uber), tijdstippen die je aan kan houden voor een beetje goed plekje (en waar zijn die goede plekjes), bier halen etc. Van die Eventim plattegrond word ik ook niet veel wijzer.
Reizen met het openbaar vervoer is voor het Goffertpark altijd een goed plan. Auto-technisch gezien is Nijmegen een drama.

Voor een goed plekje heb ik geen tips. Ik heb geen ervaringen met een concert in het Goffertpark waarbij tribunes worden neergezet. Misschien is dan het zicht voor de verschillende plaatsen wel beter dan zonder tribunes? Misschien kunnen anderen je helpen.
 

BamischijfMetMayo

Playlistbediener
4 jan 2024
42
54
Ik ga de 18e voor het eerst naar zowel Rammstein als het Goffertpark.

Iemand nog tips & tricks? Denk aan logistiek (waarschijnlijk wordt heen met de trein en terug met kiss & ride/uber), tijdstippen die je aan kan houden voor een beetje goed plekje (en waar zijn die goede plekjes), bier halen etc. Van die Eventim plattegrond word ik ook niet veel wijzer.
Ligt er aan, heb je gewone sta tickets? Ik zou op tijd zijn en dan plek links van podium zoeken. Tussen Feurzone en de gewone sta tickets is een secundair podium. Het is wel leuk als je daar in de buurt staat. (Geen spoilers, maar als je daar ver weg van staat vallen de gebeurtenissen daar beetje in het water.)

Fyi ten opzichte van andere grote concerten heeft Rammstein vrij weinig schermen waar kan volgen wat er op het podium gebeurt. Dus het helpt als je redelijk zicht op het podium hebt.

Vorige keer in Goffert was er buiten het terrein ook een merch stand vlakbij de Slotemaker de Bruïne weg, als toch op tijd bent kun je misschien ff kijken als je iets wil hebben, toen ik ben geweest was de rij vrij kort en op het terrein juist vrij lang. ik zag ook dat er in Doornroosje een pop up shop was, dus als je op tijd bent en met de trein, is dat ook een optie. Doornroosje is naast het station.

De entree aan de Slotemaker weg kant is vaak erg kort en loopt wel door.(Geldt bij alle concerten die ik Goffertpark heb gezien) Terwijl die aan de andere kant(bij heideparkseweg) vaak verstopt omdat alle mensen uit bussen/autos van die kant komen en daar in de rij gaan staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pommer

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
189
233
Thanks voor de goede tips! Heb inderdaad gewone sta tickets. Merchandise boeit me niet zo, zou het prettiger vinden als ik af en toe nog een biertje kan halen zonder mijn plek kwijt te zijn, of gaat dat hem sowieso niet worden? Ik zie ook dat je munten moet halen, lang geleden dat ik dat heb meegemaakt😅

Ik kan ook niet zo snel iets vinden over een tijd waarop je het terrein op kan, enig idee wat daarvoor gebruikelijk is?
 

BamischijfMetMayo

Playlistbediener
4 jan 2024
42
54
De vorige keer ging het terrein om 15:30 open in Groningen, volgens mij was het jaar daarvoor in Nijmegen dezelfde tijd.

Ik heb eigenlijk nog nooit tijdens het concert een biertje gehaald. Na het voorprogramma laatste biertje gehaald en dan kwam je nog wel redelijk terug op je plek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pommer

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
189
233
Top, thanks! Nee tijdens het concert is het inderdaad niet meer nodig, maar goed om te weten dat je daarvoor nog wel je biertjes kan halen.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
713
560
Heeft iemand foto's van de indeling van het Goffertpark bij een concert mét tribunes? Ben wel benieuwd aangezien ik zelf enkel concerten heb meegemaakt met enkel staanplaatsen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Heeft iemand foto's van de indeling van het Goffertpark bij een concert mét tribunes? Ben wel benieuwd aangezien ik zelf enkel concerten heb meegemaakt met enkel staanplaatsen.
Plattegrond_rammstein_2024.jpg

Enkel dit tot nu toe. Echt foto's worden nog niet echt gemaakt
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
79
35
Ik wil vanuit het hotel naar het Goffertpark de Sprinter pakken en ook op de terugweg (Van Goffertpark naar hotel is 50 minuten lopen). Maar volgens de site van Greenhousetalent lees ik dat station Nijmegen Goffert afgesloten is tijdens het concert of na het concert. Klopt dit? Hoe was dit de vorige keer toen Rammstein in Nijmegen optrad? Het is de eerste keer dat ik naar Nijmegen ga
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.315
Dat station was 2 jaar terug ook afgesloten tijdens en na het concert. Moet je zeker rekening mee houden. Misschien een fiets regelen bij het hotel?
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
79
35
Als ik 9292.nl mag geloven, rijden er wel bussen nog (wel eventjes lopen), in hoeverre is dat te doen na zo'n concert? Ik heb het gewoon over OV bussen van Arriva, niet over de pendelbussen die worden ingezet
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.315
Als ik 9292.nl mag geloven, rijden er wel bussen nog (wel eventjes lopen), in hoeverre is dat te doen na zo'n concert? Ik heb het gewoon over OV bussen van Arriva, niet over de pendelbussen die worden ingezet
Bussen waren in 2022 zeer goed geregeld. Ook pendelbussen. Geen lange wachtrijen iig.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.449
Ik wil vanuit het hotel naar het Goffertpark de Sprinter pakken en ook op de terugweg (Van Goffertpark naar hotel is 50 minuten lopen). Maar volgens de site van Greenhousetalent lees ik dat station Nijmegen Goffert afgesloten is tijdens het concert of na het concert. Klopt dit? Hoe was dit de vorige keer toen Rammstein in Nijmegen optrad? Het is de eerste keer dat ik naar Nijmegen ga
Waar vandaan pak je de sprinter? Van Nijmegen CS is het goed te lopen (of met een bus).
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
79
35
Waar vandaan pak je de sprinter? Van Nijmegen CS is het goed te lopen (of met een bus).
Vanaf Nijmegen CS was mijn bedoeling, want van het hotel naar Goffertpark is 50 minuten lopen. Maar nu het blijkt dat Nijmegen Goffert station gesloten is tijdens en na Rammstein, zal ik ofwel een fiets moeten lenen van ofwel NS ofwel hotel, of ik moet inderdaad de (pendel)bus pakken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken