Graspop Metal Meeting 2025

Maybe Rammstein next year?

"On Rammstein, their plan was to do festivals this summer and retire their current stage, but everyone dropped them because of the Till allegations. Hellfest, Download, Graspop, Nova Rock and Rock AM/IM all had them and the stadium tour was their back up option."
where did you read this? was it a reliable source?

Download topic on efestivals forum. Not sure about a source.

And I remember that somewhere in August, Rammstein was heavily rumoured for Download and there was also some infos about playing Nova Rock. And Nova Rock was at first announced as a 4-day, later as a 3-day because they probably lost the headliner (Rammstein?!) and at the end it was the 4-day with BMTH closing

Als de platte rip off kan op Graspop (Steel Panther) dan kan het origineel al helemaal. En wedden dat we allemaal staan mee te blèren op Living on a Prayer. Ik ben voor

Zeker dat we er staan, maar zouden we allemaal een ticket kopen voor een Bon Jovi ipv. een Goijra/PWD/Aerosmith? 😉
Als ze er staan leuk, maar als ze aangekondigd worden zullen er weinig warm lopen vrees ik.
Nuja, het gissen is begonnen, WE'RE HALFWAY THEREEE WOOO-OOOOH

Zeker dat we er staan, maar zouden we allemaal een ticket kopen voor een Bon Jovi ipv. een Goijra/PWD/Aerosmith? 😉
Als ze er staan leuk, maar als ze aangekondigd worden zullen er weinig warm lopen vrees ik.
Nuja, het gissen is begonnen, WE'RE HALFWAY THEREEE WOOO-OOOOH
Tja ik zie dat we ze allemaal moeten hebben.
Maar een bon Jovi en Aerosmith voelen voor mij al redelijk dichtbij de sloten van een Scorpions of deep purple.

Ik moet er namelijk niet aan denken dat je Scorpions, deep purple, Aerosmith en bon Jovi allemaal als de grootste letters ziet staan.
Zit je bijna op Werchter Boutique

Zet je er Ne Obliviscaris tegenover als headliner van de Metal Dome of zelfs Marquee en is iedereen tevree. Denken in mogelijkheden en oplossingen.

• Leuk
Waarderingen: Reislustig
is Aerosmith nog steeds met de aero-vederci tour bezig dan?
Of de Peace-out tour . Ik ben ff kwijt wanneer ze echt willen touren/stoppen. De vorige keer 2022 werd afgezegd natuurlijk.

Hoe lang gaan ze nog rekken ? Met de jaren is de kans ook groter dat het als een nachtkaars uit gaat

Of de Peace-out tour . Ik ben ff kwijt wanneer ze echt willen touren/stoppen. De vorige keer 2022 werd afgezegd natuurlijk.

Hoe lang gaan ze nog rekken ? Met de jaren is de kans ook groter dat het als een nachtkaars uit gaat

Vorig jaar hebben ze hun volledige tour voor 2024 afgezegd/uitgesteld. Het is nog maar de vraag of ze die ooit nog kunnen verderzetten.

Peace Out tour die redelijk snel opnieuw is moeten geannuleerd worden door stemproblemen.
Doordat ze ook werden aangekondigd voor de editie van '20 (corona uiteindelijk), lijkt het me niet meer dan logisch dat ze die peace out tour, eenmaal opnieuw volledig op gang, ook hun passage op graspop doen. :)

Peace Out tour die redelijk snel opnieuw is moeten geannuleerd worden door stemproblemen.
Doordat ze ook werden aangekondigd voor de editie van '20 (corona uiteindelijk), lijkt het me niet meer dan logisch dat ze die peace out tour, eenmaal opnieuw volledig op gang, ook hun passage op graspop doen. :)
Jaaaa klopt, maaarr ze zijn ook geen 70 meer ;) die boekingen schelen ook alweer 5 jaar met elkaar dan zowat. Ben benieuwd!

Maybe Rammstein next year?

"On Rammstein, their plan was to do festivals this summer and retire their current stage, but everyone dropped them because of the Till allegations. Hellfest, Download, Graspop, Nova Rock and Rock AM/IM all had them and the stadium tour was their back up option."
Bron?

morgenavond komt Bloodstock al met de aankondiging van de drie main headliners als ook 4 (?) headliners van een ander podium (als ik t bericht goed lees op facebook).

Potentieel de eerste afvallers, en grote kans dat dat de Alcatraz 2025 headliners zullen worden ook.
Wat is dat dit jaar, gaan de intercity's eindelijk een keer op tijd rijden ofzo?

Users who are viewing this thread