Bruce Springsteen

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
129
71
Denk dat de roll callers 2 nummers hebben gekregen.

No surrender en de andere was my hometown volgens mij, ff vergeten.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
624
298
4e keer Bruce live, na eerder Den Haag en vorig jaar Rome en Landgraaf, maar deze show haalde wel het niveau van Den Haag. Wat een hits en energie! Heerlijk. Erg van genoten. Zaterdag alweer. Bijna perfecte setlist, al hoop ik dan Racing in the Street en I’m on Fire nog te horen.

Voorprogramma sloeg overigens nergens op, maar dat was te verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: ycagwyw en Joslittel

D02

Dagopener
2 jan 2019
537
246
goffertpark, wat een slechte locatie!
De pit was echt te vol (ten opzichte van landgraaf. Mensen waren aso.
En weg komen uit de parking, was echt een ramp!

Bruce was geweldig, maar goffert nooit meer
 

Springsteen1978

Playlistbediener
13 feb 2024
19
9
Ik vond het een prima concert, Bruce is natuurlijk altijd geweldig!

Dat gezegd hebbende, was ik wel teleurgesteld in de setlist, omdat alle surprise/wildcard slots opgevuld werden met partynummers (sherry darling, working on the highway, cadillac ranch), ik had zelf liever Racing in the street, If I was the Priest, Power of Prayer gehoord. En ook Secret Garden bleef helaas afwezig.
Maar goed, in de basis setlist is natuurlijk genoeg prachtigs te vinden, ik vind het toch elke keer weer een godsgeschenk om Backstreets te mogen horen en dat lied alleen is de toegangsprijs al waard. (Helaas voelde een deel van de menigte wel de noodzaak om door alles heen te praten, waardoor ik niet echt gegrepen kon worden.)
Ik vond zelf Cover Me erg leuk en ook fijn dat Twist & Shout terug op het programma staat.

Ik kijk erg uit naar zaterdag, ik hoop heel erg op toch een paar bijzondere nummers, maar het is zo gevaarlijk om wensen te hebben, dan kan het alleen maar tegenvallen.

Eindigend met een positieve noot: de watertappunten waren goed geregeld, dat liep echt ontzettend vlot door!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
673
760
Eindelijk een kwartiertje thuis. Het was een schitterende avond met voor mij de tweede keer Bruce.

Goffertpark is opzich allemaal prima geregeld alleen de logistiek er rondom was een ramp. Ik deed 3,5 uur er over om er te geraken (parking) en nog eens 2,5 uur om thuis te geraken. Normaal is een kale reis voor mij 1,5 uur.

Wij stonden een beetje halfweg het veld, vrij veel bewegingsruimte en dat beviel goed. Ik had even behoefte om vooraan te staan. Wel echt intens genoten van The Boss. Het moment dat hij met The E Street Band begon, kreeg ik acuut een lach op mn gezicht en was ik alle sores van de heenreis even vergeten. Zijn muziek heeft een bepaald soort magie en dat is gewoon heel bijzonder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken