Ik vond het een prima concert, Bruce is natuurlijk altijd geweldig!
Dat gezegd hebbende, was ik wel teleurgesteld in de setlist, omdat alle surprise/wildcard slots opgevuld werden met partynummers (sherry darling, working on the highway, cadillac ranch), ik had zelf liever Racing in the street, If I was the Priest, Power of Prayer gehoord. En ook Secret Garden bleef helaas afwezig.
Maar goed, in de basis setlist is natuurlijk genoeg prachtigs te vinden, ik vind het toch elke keer weer een godsgeschenk om Backstreets te mogen horen en dat lied alleen is de toegangsprijs al waard. (Helaas voelde een deel van de menigte wel de noodzaak om door alles heen te praten, waardoor ik niet echt gegrepen kon worden.)
Ik vond zelf Cover Me erg leuk en ook fijn dat Twist & Shout terug op het programma staat.
Ik kijk erg uit naar zaterdag, ik hoop heel erg op toch een paar bijzondere nummers, maar het is zo gevaarlijk om wensen te hebben, dan kan het alleen maar tegenvallen.
Eindigend met een positieve noot: de watertappunten waren goed geregeld, dat liep echt ontzettend vlot door!