Bruce Springsteen

Gnargel

Playlistbediener
29 jan 2024
8
29
Ok, Bruce nog nooit gezien, maar i) ondertussen al zo veel positieve dingen gehoord over zijn optredens en deze tour specifiek (ook zeker op dit forum, dank!) en ii) toch een beetje de vrees dat dit mijn laatste kans is, dus: voor 90 EUR (!) een Front Field Ticketmaster doorverkoopkaartje voor morgen aangeschaft.

Kan er denk ik niet heel vroeg zijn, maar neem aan dat ik sowieso dat vak nog wel in kan komen.

Nog even bedenken hoe ik vanuit Den Haag in Nijmegen ga komen, maar heel veel zin in!
 

Subero

Playlistbediener
31 mei 2023
27
17
Ok, Bruce nog nooit gezien, maar i) ondertussen al zo veel positieve dingen gehoord over zijn optredens en deze tour specifiek (ook zeker op dit forum, dank!) en ii) toch een beetje de vrees dat dit mijn laatste kans is, dus: voor 90 EUR (!) een Front Field Ticketmaster doorverkoopkaartje voor morgen aangeschaft.

Kan er denk ik niet heel vroeg zijn, maar neem aan dat ik sowieso dat vak nog wel in kan komen.

Nog even bedenken hoe ik vanuit Den Haag in Nijmegen ga komen, maar heel veel zin in!
Happy Brucening!
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.303
883
Ok, Bruce nog nooit gezien, maar i) ondertussen al zo veel positieve dingen gehoord over zijn optredens en deze tour specifiek (ook zeker op dit forum, dank!) en ii) toch een beetje de vrees dat dit mijn laatste kans is, dus: voor 90 EUR (!) een Front Field Ticketmaster doorverkoopkaartje voor morgen aangeschaft.

Kan er denk ik niet heel vroeg zijn, maar neem aan dat ik sowieso dat vak nog wel in kan komen.

Nog even bedenken hoe ik vanuit Den Haag in Nijmegen ga komen, maar heel veel zin in!
Met een front field kaartje kom je gegarandeerd in het voorvak (pit/golden circle/fos/whatever). En in het voorvak heb je ook achterin perfect zicht en geluid. Geen zorgen dus dat je wat later bent. Je plek is gegarandeerd.

€90 is trouwens wel een hele goeie deal!
 
  • Leuk
Waarderingen: Gnargel

glider5

Playlistbediener
1 mei 2023
49
14
Ok, Bruce nog nooit gezien, maar i) ondertussen al zo veel positieve dingen gehoord over zijn optredens en deze tour specifiek (ook zeker op dit forum, dank!) en ii) toch een beetje de vrees dat dit mijn laatste kans is, dus: voor 90 EUR (!) een Front Field Ticketmaster doorverkoopkaartje voor morgen aangeschaft.

Kan er denk ik niet heel vroeg zijn, maar neem aan dat ik sowieso dat vak nog wel in kan komen.

Nog even bedenken hoe ik vanuit Den Haag in Nijmegen ga komen, maar heel veel zin in!
Wow met 90 euro betaal je gemiddeld de helft van de 4999 anderen in het FOS vak (paar genodigden daargelaten). Welkom en veel plezier!
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
126
61
Ik denk dat mensen tegen de omstandigheden opzien (de warmte en zon). En als je dan 2 keuzes hebt maken sommige de afweging voor de zaterdag te kiezen.

Denk ik....
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.458
11.429
Blijft een gek gevoel opeens om vandaag naar Bruce te gaan. Heerlijk

De start van deze dag is het ultieme weer voor Racing in the Streets. De warmte en loomheid horen bij dat nummer. Kom op Bruce!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos en jaydee76

PLSZ

Playlistbediener
18 nov 2016
43
29
Ik heb nog een front field kaart over voor komende zaterdag. Zou eigenlijk samen met mijn vrouw gaan maar aangezien zij hoogzwanger is lijkt het haar niet zo'n goed idee ;) Kan tegen kostprijs weg.
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
126
61
Ik ga over een klein uurtje richting Nijmegen! Op het allerlaatste moment heeft mijn mede concertganger afgehaakt vanwege het weer en niet helemaal lekker zijn. Heb dus (waarschijnlijk) nog een Front Field kaartje over. Hij heeft het als resale ticket via TM gekocht, dus kan het niet doorverkopen via TM.

Mocht er iemand interesse hebben....Voor vriendenprijsje mag het weg (en kan gewoon via TM worden doorgestuurd).
 

Springsteen1978

Playlistbediener
13 feb 2024
15
7
Ik had vannacht een visioen dat we Frankie gaan krijgen vanavond! Dat zou toch fantastisch zijn!!
Waiting on a sunny day kunnen we in ieder geval overslaan ;)
Verder hoop ik heel erg dat If I was the Priest vandaag of zaterdag weer terugkomt…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken