Bruce Springsteen

Bert

Support act
14 nov 2014
886
821
Eindelijk een kwartiertje thuis. Het was een schitterende avond met voor mij de tweede keer Bruce.

Goffertpark is opzich allemaal prima geregeld alleen de logistiek er rondom was een ramp. Ik deed 3,5 uur er over om er te geraken (parking) en nog eens 2,5 uur om thuis te geraken. Normaal is een kale reis voor mij 1,5 uur.

Wij stonden een beetje halfweg het veld, vrij veel bewegingsruimte en dat beviel goed. Ik had even behoefte om vooraan te staan. Wel echt intens genoten van The Boss. Het moment dat hij met The E Street Band begon, kreeg ik acuut een lach op mn gezicht en was ik alle sores van de heenreis even vergeten. Zijn muziek heeft een bepaald soort magie en dat is gewoon heel bijzonder.
welke parking was dat?
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
346
270
goffertpark, wat een slechte locatie!
De pit was echt te vol (ten opzichte van landgraaf. Mensen waren aso.
En weg komen uit de parking, was echt een ramp!

Bruce was geweldig, maar goffert nooit meer
Het kan erg verschillen. Vorige week na rammstein waren wij na een 20 minuten lopen naar de pendelbussen ook direct weg met de auto.
 

RoyP

Nieuw lid
19 jun 2024
1
0
Wederom een top show!!!
Hoe vonden jullie de Golden Circle (waarom front field noemen snapt niemand denk ik).
Ik vond hem drukker dan vorig jaar in Landgraaf.
Morgen neem ik mijn zoon van 10 mee, met de gedachte dat er achteraan in de Golden Circle altijd wel wat meer ruimte is, maar daar leek het gisteren niet op.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
205
107
Wij hebben Park en Shuttle gedaan. Waren direct weg met de auto na afloop. Alleen heen was een ramp, maar dat komt meer door de aso's die de hele tijd proberen voorin te drukken met hun auto om zodoende uiteindelijk 2 auto's voor je bij de parkeerplaats aan te komen. Die veroorzaken de file's, als iendereen gewoon een beetje netjes zouden doen dan zo het zoveel soepeler en sneller gaan.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
886
821
Park en walk. Ik heb wel eens in een veel minder vol Goffert met Bon Jovi P&R gedaan en dat beviel toen wel alleen niet te vergelijken want echt half zo druk.
Daar sta ik zaterdag ook. Kan ik alvast rekening houden met de tijden
 
Laatst bewerkt:

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
675
763
Daar sta ik zaterdag ook. Kan ik alvast rekening houden met de tijden
Voordeel dat je gaat hebben is dat er nu geen werkverkeer is dat je op donderdag wel hebt. Dat gaat op de heenweg wel helpen (wij gingen om 14:30 rijden).

Kom ook niet té vroeg. De entree van de park en walk zetten ze ook autos weg om te parkeren en andere autos moeten daar nog langsrijden. Was heel smal en ik zou in die gang mn auto niet graag hebben staan.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
886
821
Voordeel dat je gaat hebben is dat er nu geen werkverkeer is dat je op donderdag wel hebt. Dat gaat op de heenweg wel helpen (wij gingen om 14:30 rijden).

Kom ook niet té vroeg. De entree van de park en walk zetten ze ook autos weg om te parkeren en andere autos moeten daar nog langsrijden. Was heel smal en ik zou in die gang mn auto niet graag hebben staan.
dank voor de tip. Wij willen rond 12:30 vanuit Groningen vertrekken. Rekening houdend met een opstopping bij Assen (TT) zullen we denk ik na 15:30 aankomen
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
742
725
Wij staan morgen op de Park and Walk. Nav de berichten hierboven, nog tips hiervoor of maar geluk hebben dat het niet te lang duurt?

En vraagje voor degene die gisteren zijn gegaan. Ik kom met een rugtas die officieel niet het terrein op mag, zijn er kluisjes voor de ingang waar ik mijn rugtas in kwijt kan?

En blij om de positieve reactie van gisteren te lezen, erg veel zin in morgen :)
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
168
138
Hoor van iedereen dat de Park en Shuttle een veel snellere optie is. Park&Walk hebben wij ook 1,5 uur stilgestaan op de parkeerplaats. Verder op tijd vertrekken en ervanuit gaan dat het een lange rit gaat worden.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
168
138
Nils speelde trouwens met een mondkapje en vond dat Bruce redelijk vaak last had van een drupneus… Moest zoals gebruikelijk wel een aantal nummers warmdraaien, maar het laatste anderhalf uur was het weer als vanouds. Echt fenomenaal en een stuk beter dan vorig jaar.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
538
247
Wederom een top show!!!
Hoe vonden jullie de Golden Circle (waarom front field noemen snapt niemand denk ik).
Ik vond hem drukker dan vorig jaar in Landgraaf.
Morgen neem ik mijn zoon van 10 mee, met de gedachte dat er achteraan in de Golden Circle altijd wel wat meer ruimte is, maar daar leek het gisteren niet op.
Ja die golden circle was veel voller dan landgraaf. Zonde in landgraaf plek genoeg en nu moest je echt tussen de mensen door wurmen als je even naar de bar of wc wilde.
 

Gnargel

Playlistbediener
29 jan 2024
8
29
Wederom een top show!!!
Hoe vonden jullie de Golden Circle (waarom front field noemen snapt niemand denk ik).
Ik vond hem drukker dan vorig jaar in Landgraaf.
Morgen neem ik mijn zoon van 10 mee, met de gedachte dat er achteraan in de Golden Circle altijd wel wat meer ruimte is, maar daar leek het gisteren niet op.

Ik ben gisteren om 19:35 de Golden Circle ingelopen (eerst helemaal naar voren lopen en dan links of rechts van het podium het vak in). Kon toen zonder enige problemen nog een plekje vinden precies midden voor het podium, aardig achterin het vak. Heel prima plek!

Hoefde me niet langs mensen te wringen en er was nog zoveel ruimte dat ik ook niet voor de neus van mensen hoefde te gaan staan die daar al veel eerder stonden.

Zag na mij, nog behoorlijk wat mensen aan komen schuiven. Best een aantal Golden Circle tickethouders lijken dus pas laat aan te komen.

Toen ik net voor het einde het vak weer uitliep, viel het me op dat het toen aan de zijkanten heel veel drukker was dan toen ik binnen liep.

Lang verhaal kort: Als zaterdag vergelijkbaar is aan donderdag, heb je een prima plek midden achter als je om half 8 in het vak bent (en een topavond!).

EDIT: D02 heeft het duidelijk anders ervaren!
 

lama

Playlistbediener
25 jan 2020
12
14
Mijn eerste keer Bruce Springsteen & the e-street band.

Fenomenaal. Episch. Geen woorden voor deze showman. En met het begrip showman doe je hem, maar vooral de hele band te kort. Wat later op de fantrein gestapt, ken ook zeker niet zijn hele repertoire zo goed. Maar vanaf begin tot eind heeft deze man mij geboeid. Geen moment het podium af om bij te komen, bijna geen momenten waarop Bruce niet zingt. Bizar.

En zulk fijn publiek: allemaal fans die compleet waren meegezogen (net als ik) in de show. Wauw. Het einde met die oude filmfragmenten van de band vroeger vond ik origineel bedacht!

Dat ik door die pendelbussen niet meer thuiskwam in Zwolle (treinvervoer) neem ik maar voor lief en was het mij allemaal waard. Prachtige avond gehad!
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.305
885
Weer thuis na een mooi avondje Bruce. Nachtje bijslapen en dan weer richting Nijmegen. Het concert gisteren was goed (zoals altijd), maar verder niet bijzonder. Hopelijk doet hij er morgen een schepje bovenop. Wel leuk dat ie Cadillac Ranch nog eens speelde, en Sherry Darling. Het mondkapje van Nils baart me wel een beetje zorgen... hopelijk houden ze Covid tegen. Achterin de Golden Circle overigens zeeën van ruimte.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

Koekwaus

Playlistbediener
1 jun 2023
29
8
De P+W was bijna bij het water rondom een oud fabrieksgebouw (Lincolsn Smitweld). Geen idee of het nog gebruikt wordt.
We waren er op zich best wel snel vandaan.
Heen was erger. Alles stond vast. En dan laten ze je navigeren naar het Jonkerbosplein. Denk je dat dat fijn is lekker dichtbij maar dan kun je weer
de Nieuwe Dukenburgseweg op om een eind verderop dan eindelijk in alle drukte bij de P+W te arriveren.
 

PLSZ

Playlistbediener
18 nov 2016
44
29
Moet je een parkingticket op voorhand kopen of zijn er ook plekken waar je kunt parkeren zonder ticket vooraf?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken