Rammstein

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
68
31
Hadden vorig jaar een parkeer ticket gekocht via de officiële website, met zo'n pendelbus inderdaad naar het goffertpark. Zowel heen als terug was het prima geregeld en we reden zo weg na afloop.
Waar kan je dan zo'n parkeerticket kopen? Ik ben daarnaar op zoek juist, en waar kan ik dan parkeren? Of is dat dan ook weer een eind uit de buurt?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.246
3.810
Waar kan je dan zo'n parkeerticket kopen? Ik ben daarnaar op zoek juist, en waar kan ik dan parkeren? Of is dat dan ook weer een eind uit de buurt?
Parkeren is in de buitengebieden van Nijmegen, dus net zo ver als de afstand van jouw hotel naar het Goffertpark waarschijnlijk. Vervoer naar het Goffertpark is altijd wel goed geregeld, dus let op de socials van het event of de website van Greenhouse.
 
  • Leuk
Waarderingen: Descor1995 en Loek123

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
68
31
Parkeren is in de buitengebieden van Nijmegen, dus net zo ver als de afstand van jouw hotel naar het Goffertpark waarschijnlijk. Vervoer naar het Goffertpark is altijd wel goed geregeld, dus let op de socials van het event of de website van Greenhouse.
Is het eigenlijk wel te doen om die dag met de auto naar Nijmegen te komen (parkeren nabij hotel)? Moet ik dan ultravroeg vertrekken om op tijd bij het hotel te zijn vanwege mogelijke drukte of is het toch beter om met de trein te gaan?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.246
3.810
Is het eigenlijk wel te doen om die dag met de auto naar Nijmegen te komen (parkeren nabij hotel)? Moet ik dan ultravroeg vertrekken om op tijd bij het hotel te zijn vanwege mogelijke drukte of is het toch beter om met de trein te gaan?
Bij een hotel kun je vrijwel altijd een parkeerplaats krijgen of reserveren.
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
68
31
Bij een hotel kun je vrijwel altijd een parkeerplaats krijgen of reserveren.
Parkeerplek heb ik niet kunnen reserveren. Ze hebben geen eigen parkeerplaats, en laten klanten hun auto parkeren op een betaalde parkeerplaats in de buurt dat 5 minuten lopen is. Daar zullen vast en zeker veel meer mensen parkeren.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.160
4.290
Hotel ligt in het centrum, 45 - 50 minuten lopen van en naar het Goffertpark, met de fiets is 15 minuten.
Als je een fiets hebt, zou ik lekker met de fiets gaan. Het is lopend zeker ook wel te doen.
Eventueel kan je ook nog een bus pakken.
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
68
31
Als je een fiets hebt, zou ik lekker met de fiets gaan. Het is lopend zeker ook wel te doen.
Eventueel kan je ook nog een bus pakken.
Ehm, ik kom vanuit Zuid-Limburg, dus kan moeilijk met de fiets die kant op komen. En ik weet niet of de mogelijkheid er is om een fiets van/bij het hotel te lenen. Dan zou ik al met de trein die kant moeten komen en vanuit het station een OV-fiets moeten kunnen pakken
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.608
7.324
Ehm, ik kom vanuit Zuid-Limburg, dus kan moeilijk met de fiets die kant op komen. En ik weet niet of de mogelijkheid er is om een fiets van/bij het hotel te lenen. Dan zou ik al met de trein die kant moeten komen en vanuit het station een OV-fiets moeten kunnen pakken

OV fiets? of met de fiets in de trein
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
68
31
OV fiets? of met de fiets in de trein
OV-fiets dacht ik zelf al aan. Eigen fiets meenemen gaat nog eens iets extra's kosten en alleen in de DAL-uren. En ook dan hangt het van de drukte af. Als het ook dan super druk is in de trein mag je je fiets niet eens meenemen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.974
Wat is nou precies het punt? Goffertpark valt prima aan te lopen vanuit het centrum.

Trein zal vanuit ieder deel van het land stampesvol zitten, dus als je dat niet wil, zou ik wat vroeger met de auto gaan. Dagje in Nijmegen overbruggen en 's avonds naar het concert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.246
3.810
Volgens mij heeft Descor1995 een hotel op 45 minuten lopen van het Goffertpark. Fiets lijkt me dan het handigste. Bij het hotel huren of een OV fiets tijdig reserveren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Descor1995

Njits

Nieuw lid
15 feb 2024
1
0
Wij zouden vanuit België naar het Goffertpark komen maar we vragen ons af of er ergens kan opgestapt worden op een bus vanuit België of net over de Nederlandse grens. Moest iemand iets weten mag je altijd seintje geven.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Wij zouden vanuit België naar het Goffertpark komen maar we vragen ons af of er ergens kan opgestapt worden op een bus vanuit België of net over de Nederlandse grens. Moest iemand iets weten mag je altijd seintje geven.
Flixbus biedt ritten aan van Antwerpen naar Nijmegen. Die ene keer dat ik naar Fortarock ben geweest (zelfde locatie) geraakte ik makkelijk van station naar Goffertpark met het reguliere openbare vervoer daar
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.324
5.814
Wij zouden vanuit België naar het Goffertpark komen maar we vragen ons af of er ergens kan opgestapt worden op een bus vanuit België of net over de Nederlandse grens. Moest iemand iets weten mag je altijd seintje geven.
Flixbus biedt ritten aan van Antwerpen naar Nijmegen. Die ene keer dat ik naar Fortarock ben geweest (zelfde locatie) geraakte ik makkelijk van station naar Goffertpark met het reguliere openbare vervoer daar
Of anders gewoon met de trein naar station Nijmegen. Toen Rammstein twee jaar terug in het Goffertpark speelde reden er ook constant extra pendelbussen van het station direct naar het Gofferpark. En na de show weer terug natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Flixbus rijdt naar Nijmegen. Maar hangt er natuurlijk een beetje vanaf waar je juist woont in België of dat makkelijk is.
Als ik jou was, zou ik gewoon met de trein gaan. Doe ik wel vaker vanuit België en is veel flexibeler qua locatie en timing.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Of anders gewoon met de trein naar station Nijmegen. Toen Rammstein twee jaar terug in het Goffertpark speelde reden er ook constant extra pendelbussen van het station direct naar het Gofferpark. En na de show weer terug natuurlijk.
Toen ik naar Fortarock ging, ben ik ook met de trein gegaan inderdaad. Maar toen bestond Flixbus nog niet (of ik kende het althans nog niet). Was in 20...18? Het jaar dat Behemoth en Amon Amarth headliner waren. Ik ben toen speciaal gegaan omdat ik Behemoth wou zien en die overlapten toen denk ik op Graspop met iets anders dat ik wou zien. Ik dacht dat de weg terug toen ook met speciale pendelbussen was maar dat was Fortarock natuurlijk.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
532
728
Net gezien dat het voorprogramma hetzelfde blijft: Abelard.
Vond ik persoonlijk leuk binnenkomen in het stadium op de zachte piano-tonen, maar nu niet meteen memorabel of voor herhaling vatbaar, zeker niet op een open wiede. Hoop voor de mensen die een ticketje hebben dat de show wat aangepast is.
Was er eigenlijk de eerste twee passages een voorprogramma?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.974
Net gezien dat het voorprogramma hetzelfde blijft: Abelard.
Vond ik persoonlijk leuk binnenkomen in het stadium op de zachte piano-tonen, maar nu niet meteen memorabel of voor herhaling vatbaar, zeker niet op een open wiede. Hoop voor de mensen die een ticketje hebben dat de show wat aangepast is.
Was er eigenlijk de eerste twee passages een voorprogramma?
Volgens mij is het sinds 2019 alleen maar Duo Játékok of Duo Abélard geweest.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken