Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
C2C zou echt heel tof zijn!!

Samen met Disclosure mogen die inderdaad zeker op herhaling komen
icon_biggrin.gif

C2C heb ik vorig jaar al gezien, maar dat maakt niet uit :)
Disclosure nog niet gezien ddus als ze een beetje goed geprogrammeerd staan zou dat heel mooi zijn

Jongens hou erover op, als er een co-headliner was geweest hadden ze die wel eerst bekend gemaakt. Kings of Leon is gewoon de enige headliner, hoogstens met een soort van aftearty erna zoals Prodigy, Calvin Harris of Netsky.

dit dus aldus @RockWerchter:

Ellie Goulding, Babyshambles, Birdy, MGMT and Crystal Fighters are also added to the line up! Read more: goo.gl/vdgw2D #RW14

MGMT en Babyshambles was zeker te verwachten. Leuke toevoegingen, net als Birdy! Hoe dan ook, aan die zondag blijft nog werk :)

Leuke namen maar niet echt verassingen. Ellie Goulding staat wel hoog in de lijst met artiesten, vraag me af waar ze die neer gaan zetten. Had eigenlijk gehoopt op wat grotere namen.

Ellie Goulding, kan wel ff kijken, maar denk dat ik ff wat ga drinken
Birdy, nee daar blijf ik uit de buurt
Babyshambles, ken ik niet,
MGMT, lijkt me wel leuk maar ken eigenlijk alleen Kids, misschien toch even kijken
Crystal Fighters, als er niets beters is even een feestje bouwen

Prima namen wat mij betreft! Babyshambles ken ik niet, maar een vriend zegt dat het tof is, straks even luisteren!

Leuke namen maar niet echt verassingen. Ellie Goulding staat wel hoog in de lijst met artiesten, vraag me af waar ze die neer gaan zetten. Had eigenlijk gehoopt op wat grotere namen.

die lijst met namen verandert volgens mij best wel, Franz Ferdinand stond dacht ik eerst boven Triggerfinger en Pixies. Denk dat t niet zo veel zegt.

wel ok namen. vooral MGMT en Crystal Fighters :D
babyshampbles kende ik nog niet, maar klinkt goed. Ellie Goulding had ik ook wel verwacht, niks voor mij, maar in ieder geval niks verkeerds mee.
Birdy vind ik echt 100000x niks. wat een bagger artiestje is dat.

Klopt dat het nog wel eens wil veranderen maar zit toch wel iets van een volgorde in en Ellie Goulding staat nu meteen onder de sub-headliners.

Klopt dat het nog wel eens wil veranderen maar zit toch wel iets van een volgorde in en Ellie Goulding staat nu meteen onder de sub-headliners.

klopt, ik denk dat eerst de headliners komen, daarna sub en daarna een groep van (sub)headliners KluB C, Barn en wat grotere namen van alle drie de podia. Daar zou Ellie Goulding goed tussen kunnen zitten en omdat ze net bevestigd is zetten ze haar vooraan om er even wat aandacht op te vestigen.

Birdy's muziek is misschien een beetje saai maar ik denk dat ze flink wat kippenvel kan wekken met haar stem! :) En MGMT en Crystal Fighters zijn superchill! Denk dat de volgende bevestiging Imagine Dragons wordt ofzo.

Fuck Yeah, Babyshambles. Mgmt is ook zeker tof, alleen laatste album viel tegen(naar mijn smaak). Babyshambles vooraan, dat weet ik wel ;). @neontiger8 als je van de killers houd zou ik babyshambles maar eens gaan luisteren. Ongeveer hetzelfde, wel anders, maar ik denk dat je het wel tof vind :)

Hartstikke mooi, nu ga ik goed het weekend in! (:
Tevreden met alle namen, ofja Birdy had niet per se gehoeven.
Denk trouwens dat dit niet het orginele plan van Rock Werchter was.
Lijkt met toch dat ze van plan waren de rest volgende week of over twee weken te droppen, maar door de enorm negatieve reacties na zowel Stromae maar toch vooral Kings Of Leon lijken ze ervoor gekozen te hebben een aantal namen nu te droppen. In het nieuwsbericht staat namelijk: Meer namen volgen snel!
Dit is toch wat anders binnenkort nieuwe namen, de standaard van Rock Werchter. Kortom die zijn nog niet klaar, voor het einde van januari krijgen we nog een groepje namen. Waarschijnlijk namen die nog wouden wachten met het bekend maken van festivals?

Denk dat Ellie Goulding op de mainstage staat in de late middag/vroege avond.. Ze staat er op de vrijdag in elk geval.

Birdy vind ik dan niets. MGMT is wel nice, live niet heel overtuigend, maar ze zijn niet onaardig. Babyshambles ken ik niet heel goed, alleen van naam, dus dat kan wel wat zijn. Crystal Fighters zijn live leuk dus ook wel de moeite waard opzich.

Ik word hier niet echt warm van. Ik had het na de aankondiging van KoL al niet zo warm. Zit eraan te denken om dit jaar over te slaan. Hopelijk komen ze snel met wat nieuwe, leuke namen!

Wat een anticlimax was dat zeg. Hopen op Muse, krijg je KoL. Vorig jaar zat ik tijdens dat optreden met mijn maten pils te drinken op de camping, nu zijn ze headliner..
Hoewel ik het nieuwe album echt veel luister en leuk vind. Live zijn ze gewoon saai, er gebeurd niets op het podium wat mijn aandacht trekt. (Ik heb ze in 2011 ook gezien).

ja inderdaad, wij stonden vorig jaar rond de PA ongeveer, en ook had ik het saaie gevoel, tussen elk liedje gewoon "thanks, you guy's are amazing" en dan gewoon het volgend liedje, ook soms stiltes van 20 seconden, blur vond ik persoonlijk ook maar niets, misschien stond ik gewoon op een slechte plaats want daar was geen sfeer. MGMT, leuke naam, maar ik ben nog altijd aan het wachten op Billy Talent, The Prodigy, Deadmau5, Rise against? zo wat van die namen.

Users who are viewing this thread