Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ziet er uit als een legendarische avond. Maar is dat met 2 podia? Anders kan toch nooit op één dag elke band een full set spelen? Of komt Tom Araya echt uit zijne luie zetel om 3 nummerkes te spelen?
Ziet er uit als een legendarische avond. Maar is dat met 2 podia? Anders kan toch nooit op één dag elke band een full set spelen? Of komt Tom Araya echt uit zijne luie zetel om 3 nummerkes te spelen?
Denk dat dit gewoon 1 heel lange show is? Beetje zoals FireAid LA qua structuur, of die eerbetoon van Taylor Hawkins, met acts die op en van het podium lopen.
Black Sabbath is de meest legendarische metal-band aller tijden, als je wordt uitgenodigd voor een eerbetoon tijdens een laatste show, dan zeg je toch zeker geen nee, al zou je maar één regeltje mogen zingen?
Black Sabbath is de meest legendarische metal-band aller tijden, als je wordt uitgenodigd voor een eerbetoon tijdens een laatste show, dan zeg je toch zeker geen nee, al zou je maar één regeltje mogen zingen?
Marco, die line-up is bizar. Grima is geweldig, maar ik ben persoonlijk nóg enthousiaster over Aquilus en Suldusk. Houle heb ik vorige week flink naar geluisterd en klinkt ook super goed. Alleen Ultar moet ik nog wat meer naar luisteren.
Via deze link en dan helemaal onderaan het artikel staat een linkje waar je je kan aanmelden voor de live nation pre-sale voor donderdag de 13e (nu wel de goede)