Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Valt mee met die uithoek hoor. Ik woon nog weer een uurtje hogeršŸ˜
Volgens mij ben jij daar ook met een uur en 20 min.
Maastricht is ook prima te doen vanuit de Randstad, 2 uur met de trein vanaf Utrecht CS, zonder overstap.
Het lastigste is als je met het OV van het zuidoosten naar het noordoosten van het land wil, dat is minimaal 4 uur met meerdere overstappen.

Het is nog wel eens erger geweest, als je naar de poster van vorig jaar kijkt stond overal wel wat bij. Vooral die van Heideroosjes is hilarisch. Bekijk bijlage 12791
apocalypse now horror GIF by Maudit

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel
Dat niet. Maar ik kom wel op voor mijn mede-noorderlingen. Sterker nog; de mooiste provincie van NLšŸ«£šŸ¤—
Nou, dat laatste valt uiteraard te betwijfelen, of laten we zeggen: 'EXCL. MOST BEAUTIFUL PROVINCE NORTH-EAST NL'. šŸ˜‹

Nee hoor, de poster voor dit jaar ziet er heel aardig uit, veel beter dan vorig jaar, maar ze hadden beter die ene toevoeging onder COF ook weg kunnen laten.
Het voegt niets toe, en kan alleen maar verwarring oproepen, zeker als eerder verteld wordt dat het de enige show in NL is, wat dus a) niet bepaald bijzonder is en b) niet blijkt te kloppen.

Nou, dat laatste valt uiteraard te betwijfelen, of laten we zeggen: 'EXCL. MOST BEAUTIFUL PROVINCE NORTH-EAST NL'. šŸ˜‹

Nee hoor, de poster voor dit jaar ziet er heel aardig uit, veel beter dan vorig jaar, maar ze hadden beter die ene toevoeging onder COF ook weg kunnen laten.
Het voegt niets toe, en kan alleen maar verwarring oproepen, zeker als eerder verteld wordt dat het de enige show in NL is, wat dus a) niet bepaald bijzonder is en b) niet blijkt te kloppen.
Hahahaha, maar ben het met je eens hoor. Die extra toevoegingen bij die bands hebben alleen waarde als het ook echt een exclusieve boeking is

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Users who are viewing this thread