Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Het is nog wel eens erger geweest, als je naar de poster van vorig jaar kijkt stond overal wel wat bij. Vooral die van Heideroosjes is hilarisch. Bekijk bijlage 12791
apocalypse now horror GIF by Maudit

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel
Dat niet. Maar ik kom wel op voor mijn mede-noorderlingen. Sterker nog; de mooiste provincie van NL🫣🤗
Nou, dat laatste valt uiteraard te betwijfelen, of laten we zeggen: 'EXCL. MOST BEAUTIFUL PROVINCE NORTH-EAST NL'. 😋

Nee hoor, de poster voor dit jaar ziet er heel aardig uit, veel beter dan vorig jaar, maar ze hadden beter die ene toevoeging onder COF ook weg kunnen laten.
Het voegt niets toe, en kan alleen maar verwarring oproepen, zeker als eerder verteld wordt dat het de enige show in NL is, wat dus a) niet bepaald bijzonder is en b) niet blijkt te kloppen.

Nou, dat laatste valt uiteraard te betwijfelen, of laten we zeggen: 'EXCL. MOST BEAUTIFUL PROVINCE NORTH-EAST NL'. 😋

Nee hoor, de poster voor dit jaar ziet er heel aardig uit, veel beter dan vorig jaar, maar ze hadden beter die ene toevoeging onder COF ook weg kunnen laten.
Het voegt niets toe, en kan alleen maar verwarring oproepen, zeker als eerder verteld wordt dat het de enige show in NL is, wat dus a) niet bepaald bijzonder is en b) niet blijkt te kloppen.
Hahahaha, maar ben het met je eens hoor. Die extra toevoegingen bij die bands hebben alleen waarde als het ook echt een exclusieve boeking is

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Zo jammer dit. Ik wilde jou nog een mega compliment geven omdat jij Juli vorig jaar als enige NiN had voorspelt voor GMM.
Maar ik weet weer genoeg🫣🤣
Hey, Fries bloed en familie in Groningen, dus ik ken de Noordelijke sentimenten. Drenthe ken ik alleen van de TT en hunebedden 😅.

Hey, Fries bloed en familie in Groningen, dus ik ken de Noordelijke sentimenten. Drenthe ken ik alleen van de TT en hunebedden 😅.
Hier ook Fries bloed van mijn moeders kant. Of moet ik zeggen: Mem.
Maar als rasechte Drent die 15 km van het TT Circuit woont; ben er nog maar één keer geweest.......voor Iron Maiden🤣🤣

Hier ook Fries bloed van mijn moeders kant. Of moet ik zeggen: Mem.
Maar als rasechte Drent die 15 km van het TT Circuit woont; ben er nog maar één keer geweest.......voor Iron Maiden🤣🤣
Ook van mijn moeders kant. Maakte er altijd moeke van en m'n Heerenveense oma beppe. TT had vroeger best toffe bands op de camping en in de stad in de dagen voor de races.

Ook van mijn moeders kant. Maakte er altijd moeke van en m'n Heerenveense oma beppe. TT had vroeger best toffe bands op de camping en in de stad in de dagen voor de races.
De TT vroeger in de stad was geweldig. Tegenwoordig is het veel te druk en alle artiesten lijken op elkaar. Of worden wij nou echt oud Mark?🤣

Users who are viewing this thread