Rock Werchter 2025

Mij valt op dat het laatste nieuwsbericht dat de vrijdag-tickets uitverkocht zijn, niet meer op de website staat. Er is dus wel gesleuteld geweest aan de website.

Mij valt op dat het laatste nieuwsbericht dat de vrijdag-tickets uitverkocht zijn, niet meer op de website staat. Er is dus wel gesleuteld geweest aan de website.
Ook omdat vrijdagkaarten gewoon weer vrij te kopen zijn.

Lijkt me weer een geval van aantal combis verlagen en het aantal dagtickets optrekken.

Wat me ook goed doet, is dat The Hive Resort heel slecht lijkt te verkopen. Heel veel nog niet uitverkocht, dus ofwel zitten die allemaal bijna tegen uitverkopen aan (jammer) ofwel gaat de verkoop dus echt niet goed. Ik hoop het laatste, want schandalige prijzen…

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Ook omdat vrijdagkaarten gewoon weer vrij te kopen zijn.

Lijkt me weer een geval van aantal combis verlagen en het aantal dagtickets optrekken.
Maar dan zou je verwachten dat ook voor de andere uitverkochte dagen tickets vrijkomen? Of spreiden ze dat uit?

Kanshebbers genoeg voor de drop van vandaag (?!), op welke dagen kunnen we de belangrijkste verwachten op Rock Werchter? Hieronder een overzicht van de andere festivals in het weekend van RW plus nog wat losse concerten. In de kolom 'Rock Werchter' zie je op welke dagen de artiest nog kan spelen. In de andere kolommen de dag dat ze op dat festival spelen (ook de dinsdag/woensdag vóór RW en de maandag ná RW meegenomen, dat kan soms bepalend zijn voor de kansen). Belangrijk om te weten is dat Down the Rabbit Hole traditioneel nog geen dagindeling bekend heeft gemaakt. Bij verschillende artiesten beperkt dat de mogelijkheden flink.

1738917141026.png

Edit: Wunderhorse staat ook op DTRH

Bijlagen

• 1738913356106.png
    1738913356106.png
    63,4 KB · Weergaven: 157
Laatst bewerkt:
Wachtlijst voor donderdag en zondag logischerwijs veel langer dan voor vrijdag die nog maar net uitverkocht was. Die zullen ook wel nog uitverkopen. Bij volgend pakketje ongetwijfeld melding dat er nog tickets voor vrijdag vrijgekomen zijn. Zo zal het omzetten van aantal combi's naar dagtickets (wat wellicht het geval was) geruisloos passeren.

Wachtlijst voor donderdag en zondag logischerwijs veel langer dan voor vrijdag die nog maar net uitverkocht was. Die zullen ook wel nog uitverkopen. Bij volgend pakketje ongetwijfeld melding dat er nog tickets voor vrijdag vrijgekomen zijn. Zo zal het omzetten van aantal combi's naar dagtickets (wat wellicht het geval was) geruisloos passeren.
Wat wijst op toch een minder vlotte verkoop van combi’s dan gedacht?

• Leuk
Waarderingen: jova
Wat wijst op toch een minder vlotte verkoop van combi’s dan gedacht?
Wellicht, maar op zich niemand die het zal merken en op het einde van de rit heb je toch op alle dagen 88.000 man lopen en kan je pronken met een uitverkochte editie en bijhorende uitstraling.

(maar ik heb zelf geen info over eventueel omzetten voor alle duidelijkheid, het lijkt er gewoon op)

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Wellicht, maar op zich niemand die het zal merken en op het einde van de rit heb je toch op alle dagen 88.000 man lopen en kan je pronken met een uitverkochte editie en bijhorende uitstraling.

(maar ik heb zelf geen info over eventueel omzetten voor alle duidelijkheid, het lijkt er gewoon op)
Ja op zich verkoopt het vast wel uit, was ook m’n punt niet. Ik had het meer over de verhouding dag en combi.

Ja op zich verkoopt het vast wel uit, was ook m’n punt niet. Ik had het meer over de verhouding dag en combi.
Wat is die nu weer? 20k vs 65k? Met die donderdag en zondag kan je gerust wat meer naar links schuiven want ik vermoed niet dat die 2 dagen mensen aanzet tot combi kopen.
Wat de nadeligheid van 'thema dagen' bewijst.

Users who are viewing this thread