Rock Werchter 2025

Heb ik er mee tussen gezet. Maar dan zou ze 3 shows op 4 dagen doen. Wat natuurlijk wel kan, verder geen al te groot schema.
Natuurlijk op halfuur haar concert uitverkocht. Lijkt me wel een muse.
Eigenlijk belachelijk kleine zaal waar ze Twigs ingezet hebben. Denk dat veel mensen naast tickets grepen. Hopelijk ook een behoorlijke show in BE dit jaar, qua capaciteit.

Eigenlijk belachelijk kleine zaal waar ze Twigs ingezet hebben. Denk dat veel mensen naast tickets grepen. Hopelijk ook een behoorlijke show in BE dit jaar, qua capaciteit.
Ik denk dat de zalen die ze wilden niet beschikbaar waren en er niet veel ruimte was voor een andere zaal.

Voor mijn zouden Turnstile en Jack White wel echt 2 kersen op de taart zijn. Ookal moet turnstile echt wel eens een nieuw album maken want dan kunnen ze eindelijk eens wat meer groeien

Dussss morgen. Kan bijna niet anders. Ik verwacht een mega-pakket. En na Pukkelpop verkoop begin maart finaliseren ze de line up.

Wat verwachten we zoal:
- al bevestigd: Franz Ferdinand, Weezer, Nia Archives
- ook bevestigd: Arsenal, dikke, berre
- main stage: London grammar (zaterdag tussen Raye en Sam), Kaiser Chiefs, Royel Otis, The Teskey Brothers, Foster The People
- Barn: Ry X, Aurora, Caribou, FKA Twigs, Bloc Party, Patti Smith, David Kushner, Warhaus, Sylvie Kreusch, The Haunted Youth, Glass Animals
- KluB C: Wunderhorse, Fat Dog, Alessi Rose, Magdalena Bay, Mother Mother, Beabadoobee, Bright Eyes, Artemas, Confidence Man,
- Slope: Gurriers, Bad Nerves, The Backseat Lovers, Kingfishr, Joey Valence & Brae, Geordie Greep

Zou betekenen dat er op RW nog wel iets kan: Doechii, Alabama Shakes, Turnstile, Jack White

Welke opgelegden vergeet ik nog?
Zijn London Grammar (line up lowlands) en Ry x niet voor Pukkelpop?

Jack White tourt in de USA van 3 april tot 27 mei en dan is er een mooi hiaat voor Europese zomerfestivals tot 11 september waar hij terug in de usa is voor bourbon & beyond (gisteren bekendgemaakt). Ik neem aan dat communicatie rond Europa heel binnenkort volgt.
1738879536162.png

Maar conclusie, buiten Pommelien kijken we niet echt iemand over het hoofd? Dan nog 30 onverwachte namen 😎.

Hier wat onverwachte -ik denk voornamelijk- slope/Klub C namen. Een kleine verzameling wat in diverse afspeellijsten voorbij kwam en wat rond tourt.

Ekkstacy
James Bay
Mannequin pussy
Militarie Gun
Moon Shot
One Ok Rock
Porridge Radio
Self deception
Squid

Denk dat een sexpistols trouwens nu ook wel komen want die zijn nog steeds niet op Graspop aangekondigd en misschien iets als a day to remember ookal zie ik dat minder snel gebeuren

Dussss morgen. Kan bijna niet anders. Ik verwacht een mega-pakket. En na Pukkelpop verkoop begin maart finaliseren ze de line up.

Wat verwachten we zoal:
- al bevestigd: Franz Ferdinand, Weezer, Nia Archives
- ook bevestigd: Arsenal, dikke, berre
- main stage: London grammar (zaterdag tussen Raye en Sam), Kaiser Chiefs, Royel Otis, The Teskey Brothers, Foster The People
- Barn: Ry X, Aurora, Caribou, FKA Twigs, Bloc Party, Patti Smith, David Kushner, Warhaus, Sylvie Kreusch, The Haunted Youth, Glass Animals
- KluB C: Wunderhorse, Fat Dog, Alessi Rose, Magdalena Bay, Mother Mother, Beabadoobee, Bright Eyes, Artemas, Confidence Man,
- Slope: Gurriers, Bad Nerves, The Backseat Lovers, Kingfishr, Joey Valence & Brae, Geordie Greep

Zou betekenen dat er op RW nog wel iets kan: Doechii, Alabama Shakes, Turnstile, Jack White

Welke opgelegden vergeet ik nog?

Line-up van het jaar zou ik zeggen. Doen!
Turnstile moet wel na de zegetocht op GMM.

Maar... Foster the People zie ik eerder in een tent eindigen. Was destijds rond hun hoogtepunt ook in een kolkende Barn. Dan zie ik Glass Animals nog eerder ergens op de Main verschijnen.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread