Rock Werchter 2025

https://newnoisemagazine.com/news-silverstein-announce-spring-leg-of-25th-anniversary-tour/

Silverstein kondigt een Amerikaanse tour aan inclusief een aantal festivals die eindigt in mei. Zou er een kansje zijn dat ze Europese festivals eraan vast plakken? Ze gaan in maart nog een Europese tour doen, dus zou kunnen dat het daarom relatief aangekondigd wordt.

Zou wel tof zijn in ieder geval:)

Ik ken eigenlijk alleen A Shipwreck in the Sand uit 2009. Hebben zij nog hele leuke albums en nummers uitgebracht de laatste jaren?

Ik ken eigenlijk alleen A Shipwreck in the Sand uit 2009. Hebben zij nog hele leuke albums en nummers uitgebracht de laatste jaren?
Albums die volgens mij redelijk goed zijn ontvangen in 2017 en 2020 en dus een nieuwe op komst dit jaar. Maar of het nog relevant zou zijn voor RW durf ik niet te zeggen, misschien meer een Jera/Graspop band.

Albums die volgens mij redelijk goed zijn ontvangen in 2017 en 2020 en dus een nieuwe op komst dit jaar. Maar of het nog relevant zou zijn voor RW durf ik niet te zeggen, misschien meer een Jera/Graspop band.

Ja, die zouden daar zeker goed staan. Ik ben wel benieuwd of RW nog een soortgelijke band ergens neerzet.

Users who are viewing this thread