Rock Werchter 2025

Ik hoop nog altijd heel hard op White Lies. Ze waren net nog eens gepasseerd op StuBru.
Zijn ook met een nieuwe plaat bezig. Zou top zijn in The Barn.
Zou het geweldig vinden, maar er is helemaal niets wat daar op wijst toch? Dat ze een keer gedraaid worden en blijkbaar met een nieuwe plaat bezig zijn lijkt me niet genoeg.

Op lange termijn is de urgentie en relavtie ervan natuurlijk niet meer. Bizar ook dat ze haar dan niet in een zaal droppen. Vreemde strategie alleszins.
Je kan daar geen lijnen in trekken. Wat voor ons logisch is, is dat voor hen totaal niet. Je bent overgeleverd aan strategie artiest en de kost.

Wat ik eigenlijk niet snap is waarom het zo lang zou duren als we niks groots meer verwachten je kan toch ook gewoon 10 a 20 namen bekend maken voor de onderkant en die laatste plekken die indien het zo is die nog open zijn later aanvullen.

Wat ik eigenlijk niet snap is waarom het zo lang zou duren als we niks groots meer verwachten je kan toch ook gewoon 10 a 20 namen bekend maken voor de onderkant en die laatste plekken die indien het zo is die nog open zijn later aanvullen.
Met welke meerwaarde voor de organisatie?

Nog teveel ??? Denk ik die moesten worden opgelost

Organisator Lowlands heeft gezegd dat ze België en Nederland overslaat.
Ah, ik had dit gelezen:

In de LLowcast podcast zegt Eric van Eerdenburg dat de shows in Scandinavie de laatste zijn van Charli XCX deze zomer. Daarna heeft ze pauze/gaat ze andere dingen doen.

Maar hij zegt dus echt dat ze sowieso niet in NL of België komt spelen?

Op lange termijn is de urgentie en relavtie ervan natuurlijk niet meer. Bizar ook dat ze haar dan niet in een zaal droppen. Vreemde strategie alleszins.
Je kan zeggen van Opener wat je wilt (wil echt geloven dat het een logistieke hel is), maar qua boekingen zijn die toch altijd wel mee he. Hebben Charli vorig jaar geprogrammeerd tijdens Brat summer. Nu ook Doechii op het moment dat het ijzer het heetst is.

• Leuk
Waarderingen: -victor- en jova
Je kan zeggen van Opener wat je wilt (wil echt geloven dat het een logistieke hel is), maar qua boekingen zijn die toch altijd wel mee he. Hebben Charli vorig jaar geprogrammeerd tijdens Brat summer. Nu ook Doechii op het moment dat het ijzer het heetst is.
Is zo. Denk dat we ook wel ondertussen weten dat RW minder snel iets gedurfd zal doen.

Zou het geweldig vinden, maar er is helemaal niets wat daar op wijst toch? Dat ze een keer gedraaid worden en blijkbaar met een nieuwe plaat bezig zijn lijkt me niet genoeg.
Ik vlak het niet uit.
Hebben toch een opleving gehad met hun "time to give".
Ze lijken me een groep die geen half jaar nodig hebben voor een aankondiging voor een EU show.

Een beetje Editors, Interpol enz. Ze worden elk jaar gewoon omarmd als ze komen.
White Lies zijn live ook niet altijd even sterk maar leuke opvulling van je festival.

Kunnen zowel in de KlubC, The Barn als ook main spelen, maar sluiten geen tent af. Main zou echt late middag zijn , max vroege avond.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: jova en musicislife

Users who are viewing this thread