Rock Werchter 2025

Interessante worp bij Lowlands. Gaat dan een spannende week worden wat doorkomt naar pkp of toch werchrer.

Als je ziet hoe lang sommige bands toch touren, fontaines bijv en RW en Lowlands in augustus. Biedt hoop voor bijv. Vampire Weekend..
Vampire weekend is niet in Europa in de eerste periode.

• Verdrietig
Waarderingen: 1979
Wat een joost haat hier altijd. Ik vind het stiekem best leuk. Kan wel genieten van zijn nieuwe single "why not" 🥹

Wat een joost haat hier altijd. Ik vind het stiekem best leuk. Kan wel genieten van zijn nieuwe single "why not" 🥹
geen haat hier hoor,
in september nog gezien, maar hoeft op werchter geen hoge spot te krijgen, en past gewoon beter bij pukkelpop dan op werchter imo

Dus geen charli op Pukkelpop, maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze België volledig overslaat. Toch op Werchter in de Barn dan, of een show int sportpaleis? Hopelijk niet naar Les Ardentes ofzo, dan ga ik vloeken

• Verdrietig
Waarderingen: WardAgain
Dus geen charli op Pukkelpop, maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze België volledig overslaat. Toch op Werchter in de Barn dan, of een show int sportpaleis? Hopelijk niet naar Les Ardentes ofzo, dan ga ik vloeken
Hoop ook op werchter maar als ze haar programmeren zal het toch mainstage moeten zijn door de grote hype van haar brat album

Wel een aardige drop van LL. Zou het leuk vinden als Vampire Weekend, Papa Roach, Wallows & Royel Otis zouden overkomen, maar dit vergroot eerder de kansen op PKP lijkt me. Zeker van de eerste 2 gezien hun tourschema.

PKP is wel echt drama vooralsnog zeg 😅

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joe en MeesPos
Volgens mij is het gewoon heel duidelijk charli is een absolute headliner en daar heeft rock werchter geen plek meer voor en charli heeft een pauze in juli dus die zal niet 2 weken blijven voor alleen rock werchter. Denk toch echt dat we gewoon alleen nog midden grote namen en kleine namen krijgen. Maar die zijn nou net interessant vind ik

Zou het lange wachten van Werchter er niet op kunnen wijzen dat ze toch effectief Charli hebben kunnen strikken?
Nee dat zal wel niet. Vorig jaar September was er sprake van dat het Werchter zou worden. Maar dan werd Pukkelpop frontrunner. En ook dat is dan uiteindelijk ook niet doorgegaan blijkt nu.
Zal wel gewoon niks worden. Maar op lange termijn zal ze wel verschijnen.

Nee dat zal wel niet. Vorig jaar September was er sprake van dat het Werchter zou worden. Maar dan werd Pukkelpop frontrunner. En ook dat is dan uiteindelijk ook niet doorgegaan blijkt nu.
Zal wel gewoon niks worden. Maar op lange termijn zal ze wel verschijnen.

Op lange termijn is de urgentie en relavtie ervan natuurlijk niet meer. Bizar ook dat ze haar dan niet in een zaal droppen. Vreemde strategie alleszins.

Users who are viewing this thread