Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is natuurlijk een grote eindshow met 0.0 zekerheden voor een uitgebreidere tour. Maar er staat wel wat geweld in de buurt de week van Werchter! Bekijk bijlage 12744
Als dit de reden is dat Werchter nog moest wachten met namen droppen en er komen hiervan wat namen over, vind ik dat helemaal niet erg (het is een delusional grapje)
Als dit de reden is dat Werchter nog moest wachten met namen droppen en er komen hiervan wat namen over, vind ik dat helemaal niet erg (het is een delusional grapje)
Z'n stem is ook altijd al kapot als hij nog moet beginnen. Ik denk dat dat in de studio tot boven zijn gewicht wordt begewerkt. Met alle gevolgen vandien. Ik heb hem één keer redelijk weten zingen, en dat was in Werchter in 2011. Dat was het.
Tgoh, toch al een paar keer live gezien intussen. Los van de zang, ook wel vaak wat lamlendig en soft. Weinig uitstraling en beleving. Laatste keer Cactusfestival jaar of 3 geleden waar zo ook vreselijk gedateerd klonken. Na hun tweede plaat konden ze de hemel bestormen, en het is hen gewoon niet gelukt. Zegt ook al iets. Zeker geen slechte muziek hoor, maar 't mist iets.
Ik heb White Lies in 2009 live gezien in Londen, dat was een thuisconcert. Dat was echt geweldig, publiek was laaiend enthousiast.
Daarna in 2011 op Werchter viel het flink tegen, de band kan geen hele weide platspelen, wellicht in de Barn.
Ik heb White Lies in 2009 live gezien in Londen, dat was een thuisconcert. Dat was echt geweldig, publiek was laaiend enthousiast.
Daarna in 2011 op Werchter viel het flink tegen, de band kan geen hele weide platspelen, wellicht in de Barn.