Rock Werchter 2025

Omdat Graspop in de Kempen is en dat een Kempense specialiteit is? 😉 Wel echt extreem overprijsd daar.
ok, maar graspop heeft geen 55k kempenaren per dag op de weide staan he, ik ben trouwens een westvlaming en ik verkies ook gewoon steppegras, vind het in vergelijking met de rest ok geprijsd en het is een van de weinige zaken die wel vult.

Laatst bewerkt:
  • On fire
Waarderingen: Kharmas_kiss
We worden oud ...
Jij bent vermoed ik ook geen fan van de zondag tot nu toe dan :-)
Ik heb inderdaad niet veel met de bands die momenteel op zondag geprogrammeerd staan, maar ik begrijp volkomen waarom Werchter ze wel moet boeken. Een mooie themadag voor de fans, hoewel ik ze liever zelf wat gespreid over de 4 dagen had zien staan. Nu kan je er niet echt omheen plannen...

Gewoon mooi afwachten wat de slope en barn te bieden hebben

Is die line up niet een beetje bijzaak? Inderdaad leuk als er iemand op de planken staat die een beetje toonvast is maar de echte vraag is toch echt: komt dit jaar eindelijk die hamburgerkar die vroeger altijd bij de ingang van A1 stond terug?
Ronnie en Tonnie! Daar zou ik nog wel voor gaan. Zeker niet voor de line-up dit jaar.

Interessante worp bij Lowlands. Gaat dan een spannende week worden wat doorkomt naar pkp of toch werchrer.

Als je ziet hoe lang sommige bands toch touren, fontaines bijv en RW en Lowlands in augustus. Biedt hoop voor bijv. Vampire Weekend..

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Ik heb inderdaad niet veel met de bands die momenteel op zondag geprogrammeerd staan, maar ik begrijp volkomen waarom Werchter ze wel moet boeken. Een mooie themadag voor de fans, hoewel ik ze liever zelf wat gespreid over de 4 dagen had zien staan. Nu kan je er niet echt omheen plannen...

Gewoon mooi afwachten wat de slope en barn te bieden hebben
100% akkoord

De volledige Lowlands worp:

A$AP Rocky, Amaarae, Antony Szmierek, Bambie Thug, bby, Black Country, New Road, Cat Burns, Chappell Roan, Chase & Status, The Chats, CMAT, DEADLETTER, Eivør, Fontaines D.C., Frenna & The Gang, Goldkimono, Gotu Jim, horsegiirL, Jalen Ngonda, Jamie xx, Job Jobse & KI/KI, Joep Beving & Residentie Orkest, Khruangbin, LA LOM, Lola Young, London Grammar, Luvcat, Maan, Marathon, Marc Rebillet, Mk.gee, Molchat Doma, Montell Fish, The Murder Capital, Nemzzz, Noord Nederlands Orkest, Papa Roach, Queens of the Stone Age, RAYE, Royel Otis, SOFIA ISELLA, Soft Launch, Spencer Sutherland, Suki Waterhouse, Tramhaus, Vampire Weekend, Wallows, Warmduscher

• Leuk
Waarderingen: vanNelle_Monae en JP5

Users who are viewing this thread