Rock Werchter 2025

Weezer en Goldband staan in een kleiner lettertype. Maar goed, het blijft speculatie op basis van millimeters.
oei, niet gezien.

Maar inderdaad, voorlopig blijft het speculeren, met als enige lichtpuntje de updates van jouw lijstje met kanshebbers :)

Iedereen is hier maar aan het klagen over die zaterdag (waar ik ergens in kan komen), maar ik ben al lang blij dat ik Elbow een keer live kan aanschouwen.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Indien in de Barn, wees er maar op tijd bij. Ik vermoed dat deze nog steeds zeer populair is bij de Werchter gangers.
Ik weet het niet hoor. De vorige keer Barn was echt niet zó... volgens mij toen ook plek zat. Het helpt niet dat de nieuwe nummers niet echt meer blijven hangen zoals een Lippy Kids of Grounds for Divorce.
Maargoed, alles staat of valt met de podiumindeling. Staan ze straks tegenover een Kings of Leon, Jack White , andere " rock/alternative artiest " dan heb je veel liefhebbers die moeten kiezen. Staan ze tegenover Raye dan zal er meer "rock-volk" naar Elbow gaan en kan het zomaar druk worden ja!

Op werchter kunnen ze als "publiekslieveling" hoog komen maar ook als opvulling vroege avond in mijn ogen

Laat ons dat verdorie maar niet hopen. Wil zowel Raye als Elbow écht zien die dag.
Wat normaal wel zal lukken als Raye en Elbow beide de sub van hun podium zijn.
Elbow - Maribou State lijkt me wel een zekerheid als laatste 2 in de Barn. Stel dat er nog iets tussen Raye en Fender komt dat bemoeilijkt wel de zaak. Van Main naar tent is minder een zekerheid op een goeie spot dan omgekeerd.

Ik weet het niet hoor. De vorige keer Barn was echt niet zó... volgens mij toen ook plek zat. Het helpt niet dat de nieuwe nummers niet echt meer blijven hangen zoals een Lippy Kids of Grounds for Divorce.
Maargoed, alles staat of valt met de podiumindeling. Staan ze straks tegenover een Kings of Leon, Jack White , andere " rock/alternative artiest " dan heb je veel liefhebbers die moeten kiezen. Staan ze tegenover Raye dan zal er meer "rock-volk" naar Elbow gaan en kan het zomaar druk worden ja!

Op werchter kunnen ze als "publiekslieveling" hoog komen maar ook als opvulling vroege avond in mijn ogen
Laatste keer tegelijk met Pink, tent zat ramvol.

Vind Adriana Again wel echt een heerlijke single, maar denk dat je het verder wel goed samenvat.

Ik hoop iig dat ze wel gewoon in The Barn staan,

Wat normaal wel zal lukken als Raye en Elbow beide de sub van hun podium zijn.
Elbow - Maribou State lijkt me wel een zekerheid als laatste 2 in de Barn. Stel dat er nog iets tussen Raye en Fender komt dat bemoeilijkt wel de zaak. Van Main naar tent is minder een zekerheid op een goeie spot dan omgekeerd.
Ja als Raye subt; wordt het Elbow > Raye. En dat is inderdaad wel de aangename volgorde. In die zin zou het me niet uitmaken als Goldband daar dan voor staat op de main, al wil je ook gewoon een sterk affiche.

Excuus, laatste keer dat ik ze zag in de Barn, was volgens mij 2013-2014 ofzo. Tegelijk met Pink onderstreept denk ik wat ik hier ook zeg.
Wel ze zullen sowieso ergens rond Raye spelen lijkt me dus grote kans dat het opnieuw enorm veel volk zal trekken. In 2015 stonden ze in de Barn tussen Faith No More en Chem Bros, die dag was sowieso al rustiger omdat veel FF fans verstek gaven toen. Their loss, wat was FNM fenomenaal.

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread