Rock Werchter 2025

Zou wel heel zwak zijn
Ik zet mijn geld nu in op 'er komt niets meer bij bovenaan'. Bovenste vier zijn dan Sam Fender - Raye - Goldband - Franz Ferdinand. Eventueel aangevuld met een Kaiser Chiefs en twee Belgische namen en je hebt op de main een affiche die zaterdagpubliek op zich wel aanspreekt.
Zou wel.heel povere main zijn

• Leuk
Waarderingen: phil
Zijn we er zo zeker van dat Maribou State de Barn HL is? Ik ken ze niet en vind er ook niks aan, maar dat wil natuurlijk niks zeggen.

Als Raye Barn Head is, zie ik nog wel een mooie sub (KOL, Vampire Weekend 🙏 ) komen , maar zie Raye niet als derde laatste staan op de Main.

Dan is er nog iets veranderd/gewisseld onderweg, denk nu niet dat drummer O&TW het toen fout had 😅.
Des te beter. Op Pukkelpop passen ze veel beter, maar dan zal in 2026 RW wel echt volgen.
Ach, ie mag van mij effe weg blijven hoor. Hoeft in 26 ook niet haha, doe maar 28 ofzo, als er weer enigszins 'honger' is naar hem als act

Het enige goede die dag is Amenra. Maar die ga ik wel eerder ergens anders zien. Voor mij voor het eerst sinds 1997 geen RW dit jaar. Vanwege de matige line-up. Vorige week was de zaterdag al een dag waar je niet doorheen kon komen. Nu zijn het er vier. En vier dagen in de wijnbar hangen gaat ook vervelen.
Groot gelijk. Ik ga ( nog) wel maar…..

Vreemd. Hier weg gelachen met de eerste 4 headliners als oude boomer,… de geesten beginnen te rijpen.
We hebben het toch wel enkel over de zaterdag toch?
Het is een kleine headliner natuurlijk maar wel eentje waar ik naar uitkijk. Kan in de toekomst wel eens een redelijk grote worden.

Alleen is er voorlopig niets om die kleine headliner te compenseren die dag.

Zijn we er zo zeker van dat Maribou State de Barn HL is? Ik ken ze niet en vind er ook niks aan, maar dat wil natuurlijk niks zeggen.

Als Raye Barn Head is, zie ik nog wel een mooie sub (KOL, Vampire Weekend 🙏 ) komen , maar zie Raye niet als derde laatste staan op de Main.
@JP5 heeft een tijdje terug wat puzzelwerk gedaan met behulp van de voorlopige poster na de vorige aankondiging. Op die poster stonden toen op elke dag 4 namen in een groter lettertype, op de vergelijkbare poster van 2024 was de volgorde main 1 - main 2 - main 3 - barn 1 - barn 2.

De 4 namen in grotere letters van dit jaar staan op de website in deze volgorde:

donderdag: Linkin Park - Deftones - Fontaines DC - Iggy Pop (vandaar de aanname dat Iggy Barnhead of voorlaatste op de Barn is)
vrijdag: Green Day - Simple Minds - girl in red - Underworld (logisch dat Underworld Barnhead is)
zaterdag: Sam Fender - Raye - Maribou State - Elbow (we denken niet dat Maribou State op main staat, dus dan zou het Barnhead moeten zijn)
zondag: Olivia Rodrigo - Noah Kahan - Gracie Abrams - Rüfüs du Sol (de eerste 3 zijn voorspelbaar in deze volgorde op main, Rüfüs du Sol idem als Barnhead)

Nu zie ik trouwens op de definitieve poster van vorig jaar dat de laatste vier namen op mainstage in een groter lettertype staan. Zien we wellicht over het hoofd dat er op mainstage op alle dagen nog een grotere naam tussen geschoven kan worden?

I think I said last week that I do think we've got the vast majority of the high placed acts (maybe missing a barn header or 2) and that could be the reason why it'll just be a bigger announcement rather than the 2 separate ones this time.

Linkin Park - Deftones - Fontaines DC - Iggy Pop

? (London Grammar)

Green Day - Simple Minds - Girl in Red

Underworld

Sam Fender - Raye - Elbow - Goldband

Maribou State

Olivia Rodrigo - Noah Khan - Gracie Abrams

Rufus De Sol
Heel pijnlijk als dat het ook echt wordt

@JP5 heeft een tijdje terug wat puzzelwerk gedaan met behulp van de voorlopige poster na de vorige aankondiging. Op die poster stonden toen op elke dag 4 namen in een groter lettertype, op de vergelijkbare poster van 2024 was de volgorde main 1 - main 2 - main 3 - barn 1 - barn 2.

De 4 namen in grotere letters van dit jaar staan op de website in deze volgorde:

donderdag: Linkin Park - Deftones - Fontaines DC - Iggy Pop (vandaar de aanname dat Iggy Barnhead of voorlaatste op de Barn is)
vrijdag: Green Day - Simple Minds - girl in red - Underworld (logisch dat Underworld Barnhead is)
zaterdag: Sam Fender - Raye - Maribou State - Elbow (we denken niet dat Maribou State op main staat, dus dan zou het Barnhead moeten zijn)
zondag: Olivia Rodrigo - Noah Kahan - Gracie Abrams - Rüfüs du Sol (de eerste 3 zijn voorspelbaar in deze volgorde op main, Rüfüs du Sol idem als Barnhead)

Nu zie ik trouwens op de definitieve poster van vorig jaar dat de laatste vier namen op mainstage in een groter lettertype staan. Zien we wellicht over het hoofd dat er op mainstage op alle dagen nog een grotere naam tussen geschoven kan worden?
als het over de gelekte poster met Weezer en FF gaat, staan er op vrijdag (met Weezer) en zaterdag telkens al 5 namen op de eerste 2 rijen, en zou deze hele bovenkant dus al bekend zijn.

Let ook op de : "More to be announced soon" :cool:

Pfff, @RW geef ons gewoon nog wat namen AUB !!! en liever goeie opvulling dan een slechte sub of head.

1738676546656.png

als het over de gelekte poster met Weezer en FF gaat, staan er op vrijdag (met Weezer) en zaterdag telkens al 5 namen op de eerste 2 rijen, en zou deze hele bovenkant dus al bekend zijn.

Pfff, @RW geef ons gewoon nog wat namen AUB !!!

Bekijk bijlage 12720
Weezer en Goldband staan in een kleiner lettertype. Maar goed, het blijft speculatie op basis van millimeters.

Users who are viewing this thread