Rock Werchter 2025

Ik blijf nog even bij m'n theorie over Snow Patrol. Ze hebben komende week ook nog 2 concerten staan in NL en BE, dus daarna misschien het moment voor de aankondiging.

Naast KoL zie ik ook niet zo snel een andere artiest/band die groot genoeg is voor deze positie en nog ruimte heeft in het tourschema. Of er moet nog ergens een konijn uit de hoge hoed komen.

Hoe dan ook wel blij dat het geen O&TW is geworden.

Of er staat toch iets boven Raye, maar even goed komt er iets moois tussen Raye en Goldband natuurlijk.
Het is te hopen, maar voor hetzelfde geld bumpen ze Franz nog tussen die laatste. Desondanks gaan we ver moeten graven om een dag te vinden die nog minder gestoffeerd was bij de 3 laatste namen. Dan was zelfs de vrijdag vorig jaar sterker.

Er moet toch echt iets bij die dag. Die heeft echt 0.0 zwaarte. Sam Fender - Raye - Goldband is wel weinig 'Werchter'.
Het enige goede die dag is Amenra. Maar die ga ik wel eerder ergens anders zien. Voor mij voor het eerst sinds 1997 geen RW dit jaar. Vanwege de matige line-up. Vorige week was de zaterdag al een dag waar je niet doorheen kon komen. Nu zijn het er vier. En vier dagen in de wijnbar hangen gaat ook vervelen.

• Leuk
Waarderingen: phil
Het is te hopen, maar voor hetzelfde geld bumpen ze Franz nog tussen die laatste. Desondanks gaan we ver moeten graven om een dag te vinden die nog minder gestoffeerd was bij de 3 laatste namen. Dan was zelfs de vrijdag vorig jaar sterker.
Hmm, ik denk dat een band als Franz wel dankbaar zal zijn dat ze nog eens op een Rock Werchter mogen spelen (ipv de gebruikelijke Roncquires en Bospops), maar derdelaatste op de main is wel erg gul. Vorige keer stonden die gewoon in de KlubC (met toen nog een origineel bandlid rijker).

Gaat 'm niet worden gok ik.

• Leuk
Waarderingen: jova
Het enige goede die dag is Amenra. Maar die ga ik wel eerder ergens anders zien. Voor mij voor het eerst sinds 1997 geen RW dit jaar. Vanwege de matige line-up. Vorige week was de zaterdag al een dag waar je niet doorheen kon komen. Nu zijn het er vier. En vier dagen in de wijnbar hangen gaat ook vervelen.
tjah wat wil je dan wel als namen die en touren en haalbaar zijn?

I think I said last week that I do think we've got the vast majority of the high placed acts (maybe missing a barn header or 2) and that could be the reason why it'll just be a bigger announcement rather than the 2 separate ones this time.

Linkin Park - Deftones - Fontaines DC - Iggy Pop

? (London Grammar)

Green Day - Simple Minds - Girl in Red

Underworld

Sam Fender - Raye - Elbow - Goldband

Maribou State

Olivia Rodrigo - Noah Khan - Gracie Abrams

Rufus De Sol

I think I said last week that I do think we've got the vast majority of the high placed acts (maybe missing a barn header or 2) and that could be the reason why it'll just be a bigger announcement rather than the 2 separate ones this time.

Linkin Park - Deftones - Fontaines DC - Iggy Pop

? (London Grammar)

Green Day - Simple Minds - Girl in Red

Underworld

Sam Fender - Raye - Elbow - Goldband

Maribou State

Olivia Rodrigo - Noah Khan - Gracie Abrams

Rufus De Sol
De vorige keer stond Underworld ook gewoon in de KlubC niet?

Oscar & The Wolf is een teleurstelling, maar past anderzijds wel bij de verjaardagseditie, want is intussen echt al een Pukkelpop legacy act geworden.

Users who are viewing this thread