Rock Werchter 2025

Twee dingen vallen me op in huidig Kings of Leon schedule: ze treden normaal om de twee tot drie dagen op. Echter is er een groot gat tussen hun optreden op 2 juli en het volgende optreden op Mad Cool Festival (10 juli?). KOL treden op zowel op Mad Cool als NOS Late, twee live nation (vermoed ik) festivals die veel headliners delen met RW. Volgens mij zullen de Kings of Leon wel de reddende headliner worden als Sam Fender de vijfde juli verstek zou laten gaan op RW. iets wat ik niet hoop maar wel een iets grotere kans voor bestaat dan bij andere headliners.
Of…. ze staan er gewoon? (headliner Barn, om ze toch die ‘headline’ spot te geven)

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Twee dingen vallen me op in huidig Kings of Leon schedule: ze treden normaal om de twee tot drie dagen op. Echter is er een groot gat tussen hun optreden op 2 juli en het volgende optreden op Mad Cool Festival (10 juli?). KOL treden op zowel op Mad Cool als NOS Late, twee live nation (vermoed ik) festivals die veel headliners delen met RW. Volgens mij zullen de Kings of Leon wel de reddende headliner worden als Sam Fender de vijfde juli verstek zou laten gaan op RW. iets wat ik niet hoop maar wel een iets grotere kans voor bestaat dan bij andere headliners.
I think you’re overthinking this!

They’ve booked Fender to headline, they’ll be expecting him to headline. IF closer to the time like the Foos or U2 pulled out of Glasto they’ll look for an act that has even blown up and can be bumped up or an act doing the touring rounds that have a gap then of course acts like KOL, Muse, NIN will be considered.

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: Timmetje en PK82
I think you’re overthinking this!

They’ve booked Fender to headline, they’ll be expecting him to headline. IF closer to the time like the Foos or U2 pulled out of Glasto they’ll look for an act that has even blown up and can be bumped up or an act doing the touring rounds that have a gap then of course acts like KOL, Muse, NIN will be considered.
NIN zal niet lukken.

Fender zal er wel alles aan doen om die show te halen. Is 1 van zijn grootste shows komende zomer. Maar DTRH de dag erna, daar vrees ik voor.

Die touren precies toch niet zover door?
Ze zijn momenteel bezig met een Europese zaaltour, ik verwacht dat ze daarna die juni tour nog wel wat uitbreiden
Hun show in Vorst komend weekend bijvoorbeeld is niet uitverkocht, dus wel logisch om ze nog niet aan te kondigen

EDIT: show in Vorst is morgen, niet komend weekend.

alles geven dag 1, als er nog maar kraakje in de stem zit de dag erop cancelen
Tja, op die manier is een carrière op dat niveau toch niet houdbaar.

Maar goed, laat ons hopen dat die stemproblemen na de laatste cancels voorgoed achter de rug zijn.

Users who are viewing this thread