Jera on Air 2025

Ik kom alsmaar vaker win-acties tegen online van ‘influencers’. Share deze post en win blablabla, schaars geklede dames waarbij volgens hun profiel lijkt dat ze nog nooit op Jera zijn geweest. Is dat het publiek dat ze op mikken bij Jera? Werkt dat echt zo’n influencer winacties? 😆🤨
Veel/meeste van die influencers zijn zeker op Jera te vinden. Ik ken er een aantal die er weggeven. Hun publiek is ook wel wat er op Jera rond loopt. Beetje de alternatieve mensen (of de mensen die daarop vallen)
En het helpt zeker. Dan zien meer mensen het festival voorbij komen, ook als ze het nog niet kennen. En dat vordert ook verkoop.
En meestal zijn dit wel dezelfde mensen die de giveaways doen.

Er komt een live podium bij denk ik? Op hun site staat bij info "vijf live podia en Dj Stage". Eens met Waybackmachine gecheckt. In 2024 stond er nog vier live podia en Dj stage.

Er komt een live podium bij denk ik? Op hun site staat bij info "vijf live podia en Dj Stage". Eens met Waybackmachine gecheckt. In 2024 stond er nog vier live podia en Dj stage.
Zie het nu ook, dus dan komen er wel nog wat namen bij.

Vind het persoonlijk niet nodig om nog een extra stage te plaatsen. Zie dan liever dat ze op andere zaken investeren.
Als die extra stage er dan toch komt, lokalere bands?

Btw, goeie catch! Had de info pagina vanmorgen nog gelezen, maar was me niet opgevallen.

Misschien als pretbederver te spelen, maar zijn de 5 livepodia niet al de Eagle, Vulture, Buzzard, Hawk en Raven? De DJ Stage stond vorig jaar namelijk in de Biergarten...

Users who are viewing this thread