Jera on Air 2025

Moet toch ook lekker zijn om terug te vallen op je andere band, zodra het net wat minder gaat met je eigenlijke band. Keurige boeking wel! Enige Beneluxdatum ook.
Ik las ergens dat ze ook op Werchter zouden spelen. Ik weet wel niet wat die persoon zijn of haar bron hiervoor was

• Leuk
Waarderingen: won666
Het kan wel zijn dat het festival op donderdag een uurtje langer is.
Volgens de openingsuren op de website:

Festivalterrein opent:
Donderdag 26 juni: 15:00 - 01:00
Vrijdag 27 juni: 11:00 - 02:00
Zaterdag 28 juni: 11:00 - 02:00

De eerste band speelde vorig jaar op donderdag pas om 17u, dus kan dit jaar wel om 16u of zelfs vroeger zijn.
Dus een uurtje langer en geen extra stage dan. Het was al wel duidelijk dat er in 2025 meer bands op e affiche dan op die van de donderdag in 2024.

• Leuk
Waarderingen: leroyjenko
Alien Ant Farm, Power Trip, Green Lizard, Donots, The Toasters, BIB, Driveways, The Haunt, Booze & Glory, Teen Mortgage, Maria Iskariot, C.O.F.F.I.N., Press Club, Terminal Sleep, Boni Macaroni and Karen Dío.

Dit zijn de nieuwe namen voor Jera. Zelf toch nog ticket voor de vrijdag gehaald.

• Leuk
Waarderingen: leroyjenko en Joslittel
Paar mooie namen weer voor mij met Power Trip, Terminal Sleep en Teen Mortgage! Alien Ant Farm ook wel leuk mits er niks anders tegelijk speelt

Zonder dat hardstyle podium, zijn we er nu wel bijna. Net de clashfinder aangevuld. Nog plaats voor zo'n vier namen. De donderdag moet ook al zeker om 14u beginnen om alles te kunnen doen passen.

Zonder dat hardstyle podium, zijn we er nu wel bijna. Net de clashfinder aangevuld. Nog plaats voor zo'n vier namen. De donderdag moet ook al zeker om 14u beginnen om alles te kunnen doen passen.
Ik denk dat ze de donderdag een complete dag hebben aangezien de ticket prijzen voor donderdag ook hetzelfde zijn als voor vrijdag en zaterdag

Laatst Maria Iskariot leren kennen. Bandje van de zuiderburen, dat lijkt me wel grappig om mee te pakken, die klonken goed

• Leuk
Waarderingen: jarne
Het kan wel zijn dat het festival op donderdag een uurtje langer is.
Volgens de openingsuren op de website:

Festivalterrein opent:
Donderdag 26 juni: 15:00 - 01:00
Vrijdag 27 juni: 11:00 - 02:00
Zaterdag 28 juni: 11:00 - 02:00

De eerste band speelde vorig jaar op donderdag pas om 17u, dus kan dit jaar wel om 16u of zelfs vroeger zijn.
Dus een uurtje langer en geen extra stage dan. Het was al wel duidelijk dat er in 2025 meer bands op e affiche dan op die van de donderdag in 2024.
De openingstijd van het festival op Donderdag is nu zelfs veranderd naar 14:00. Dan lijkt het me dat er bands om max. 15:00 beginnen.

Toch maar eens informeren bij Center Parcs of de check in tijd eerder kan dan 16:00 😬

Wanneer zou de line up drop komen van de Raven stage? (hardcore) Zitten ook altijd wel sterke namen tussen!

Ik kom alsmaar vaker win-acties tegen online van ‘influencers’. Share deze post en win blablabla, schaars geklede dames waarbij volgens hun profiel lijkt dat ze nog nooit op Jera zijn geweest. Is dat het publiek dat ze op mikken bij Jera? Werkt dat echt zo’n influencer winacties? 😆🤨

Users who are viewing this thread