Jera on Air 2025

er was wel ergens een gerucht dat Bad Omens op Download zou staan, maar geen idee hoe geloofwaardig dat gerucht was.
ik verwacht ze zelf niet echt in europa, maar zou wel een mooie headliner zijn.

Is er een specifieke reden toe? Hebben ze tourdata in de buurt?
Geen specifieke reden, vorig jaar natuurlijk e.e.a. afgezegd, had horen waaien dat ze in gesprek waren (geweest) met het uitvallen van FiR. Dus weet niet of dat is doorgezet of dat het op niets is uitgelopen.

Heel erg blij met deze drop, zitten een aantal hele sterke namen tussen. Pendulum, weer While she Sleeps maar verveelt nooit, Crossfaith, Doodseskader, Bad Nerves, Fat Dog!, Filth, Restraining Order allemaal top!

• Leuk
Waarderingen: Onne
De combi Sex Pistols en Pendulum maakt een dagkaart best verleidelijk. Maar blijft toch behoorlijk prijzig.

Hoopje goeie namen.
While She Sleeps op herhaling op de vrijdag wat aan te vullen. Hoor je mij niet over klagen.

Crossfaith is al even geleden, benieuwd.
Wat meer hardcore ook met Gouge Away en Guilt Trip.
Doodseskader als eerste Belgische naam, top! Ook benieuwd naar.

Voorlopig geen mening over Pendulum. Nog nooit echt naar geluisterd tbh.In de vriendengroep die meegaat zit er wel iemand die niet de grootste fan is van zware gitaren. Hij zal dit wel top vinden!

Affiche begint aan te dikken.

Ook een tweede rapper met Freddie Dredd op de affiche.
Persoonlijk kan ik 1 rapper op de affiche wel aan. Maar bij twee begin ik me af te vragen wat de bedoeling is. Nuja, zal ik waarschijnlijk overslaan tijdens het weekend.

Users who are viewing this thread