Jera on Air 2025

Als die op Jera stonden was dat natuurlijk ook gewoon aangekondigd net
maar lijkt me inderdaad boven hun budget te zijn, en qua genre ook niet passend

Veel te groot idd. Maar misschien morgen of vrijdag nog wat nieuwe namen?
Pinkpop komt ook weer met wat namen morgen, er staat nog e.e.a op Hellfest en Graspop wat ook naar Jera door zou kunnen schuiven. Al is het wel vervelend voor Jera dat in scandinavie Tons of Rock, Provinssirock, Broken Summer en Tuska Open Air een dijk aan namen geboekt hebben die hier niet zouden misstaan (oa Whitechapel, Lorna Shore, Orbit Culture, Weezer).

Wie verwachten jullie dat de laatste headliner wordt (en andere bijna zekere namen)? Ik vermoed zelf met de afzegging van Falling in Reverse dat we uit gaan komen op Beartooth of misschien Killswitch Engage? Rise Against is een andere optie al hadden ze hun anders allang bekend kunnen maken, dus die kans wordt denk ik steeds minder.

Een optie buiten het boekje die ook in de buurt zijn en ik persoonlijk heel erg toe zou juichen met het succes van The Prodigy vorig jaar is Pendulum. Zijn toevallig dan ook in de buurt en touren in die periode.

Killswitch zou ik met het oog op 't nieuwe album heel vet vinden. Machine Head heeft ook nog wat ruimte in de agenda en is ook in de buurt.
Rise Against lijkt me het meest voor de hand liggen, dan is er een 'metal' headliner in Bullet, 'hardcore' headliner in Turnstile en de 'punk' headliner met Rise Against.

• Leuk
Waarderingen: Karel_073
Rise Against is een andere optie al hadden ze hun anders allang bekend kunnen maken, dus die kans wordt denk ik steeds minder.
Die hebben toch nog een show in de 013 staan over een paar weken? Vind ik juist heel logisch om die nog niet aan te kondigen.
Denk ook dat we daarmee de laatste headliner te pakken hebben.

Wie verwachten jullie dat de laatste headliner wordt (en andere bijna zekere namen)? Ik vermoed zelf met de afzegging van Falling in Reverse dat we uit gaan komen op Beartooth of misschien Killswitch Engage? Rise Against is een andere optie al hadden ze hun anders allang bekend kunnen maken, dus die kans wordt denk ik steeds minder.

Een optie buiten het boekje die ook in de buurt zijn en ik persoonlijk heel erg toe zou juichen met het succes van The Prodigy vorig jaar is Pendulum. Zijn toevallig dan ook in de buurt en touren in die periode.
Pendulum zou ik zeker toejuichen maar ik denk niet dat ze hen als headliner zetten. Een andere (spijtige maar zeker realistische) mogelijkheid is dat ze Sex Pistols gewoon promoveren tot headliner.

Die hebben toch nog een show in de 013 staan over een paar weken? Vind ik juist heel logisch om die nog niet aan te kondigen.
Denk ook dat we daarmee de laatste headliner te pakken hebben.
4 Feb, en die show was ontzettend snel uitverkocht en 500+ zoekende op ticketswap.

4 Feb, en die show was ontzettend snel uitverkocht en 500+ zoekende op ticketswap.
Voor Vorst in Brussel verloopt de ticketverkoop van Rise Against minder goed. Ze maken er reclame voor op Studio Brussel. Het is een mogelijkheid dat ze eerst die tickets willen verkopen vooraleer iets aan te kondigen.

Lijkt me een hele mooie om samen met Sex Pistols in een co-headline constructie te zetten. Heb je iets voor de nieuwe generatie, en iets voor de oudere generatie.
De mensen die into de punk zijn, en de mensen die meer richting core/electronic zijn. Zou een goede zijn voor die dag als je het mij vraagt.

Users who are viewing this thread