Graspop Metal Meeting 2025

Die twee nieuwe singles van Sleep Token vind ik ook niet direct hun sterkste werk ooit, dus ik ben een beetje huiverig voor die nieuwe plaat wel. En het kan natuurlijk je ding niet zijn, want ze hebben wel echt een heel specifieke sound en ze laten zich inspireren door allerlei verschillende genres. Maar als je zegt dat het geen metal is, dan ben je gewoon aan het trollen.

Hieronder drie nummers gezet van hun eerste drie albums. Al deze nummers stonden op de setlist van hun meest recente show. Leg me maar uit hoe dit geen metal is.

Die twee nieuwe singles van Sleep Token vind ik ook niet direct hun sterkste werk ooit, dus ik ben een beetje huiverig voor die nieuwe plaat wel. En het kan natuurlijk je ding niet zijn, want ze hebben wel echt een heel specifieke sound en ze laten zich inspireren door allerlei verschillende genres. Maar als je zegt dat het geen metal is, dan ben je gewoon aan het trollen.

Hieronder drie nummers gezet van hun eerste drie albums. Al deze nummers stonden op de setlist van hun meest recente show. Leg me maar uit hoe dit geen metal is.

Sorry, maar voor mij is het nog steeds geen Metal. Ik bedoel dat niet negatief en ik wil ook niet trollen. Sleep Token is een bijzondere band (het feit dat ik ze niet leuk vind verandert daar niets aan, mijn mening is slechts een druppel op een gloeiende plaat...). Het is gewoon zo dat deze band een nieuw muziekgenre creëert. Ze gebruiken Metal-onderdelen, jazeker, maar het eindresultaat is iets anders, waardoor het heel moeilijk is om te classificeren...

• Leuk
Waarderingen: Wardibal
Sorry, maar voor mij is het nog steeds geen Metal. Ik bedoel dat niet negatief en ik wil ook niet trollen. Sleep Token is een bijzondere band (het feit dat ik ze niet leuk vind verandert daar niets aan, mijn mening is slechts een druppel op een gloeiende plaat...). Het is gewoon zo dat deze band een nieuw muziekgenre creëert. Ze gebruiken Metal-onderdelen, jazeker, maar het eindresultaat is iets anders, waardoor het heel moeilijk is om te classificeren...
Op Wikipedia staat het nochtans duidelijk dat dit wel Metal is, dusja
1744179447350.png

Hahaha het is gelijk weer stil in de chat

Ben wel benieuwd naar de tijden hoor, kan ik me looproutes maken en het inluisteren afvinken en aan het instuderen van de nummers beginnen.

Moet wel kunnen meezingen

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Hahaha het is gelijk weer stil in de chat

Ben wel benieuwd naar de tijden hoor, kan ik me looproutes maken en het inluisteren afvinken en aan het instuderen van de nummers beginnen.

Moet wel kunnen meezingen
Dat hangt natuurlijk heel erg af van welke band en welk nummer 😅 Als ik een poging zou doen om met lorna shore mee te zingen dan zou men stem het heel snel begeven

Op de site staat die al?
Ik neem aan dat hij het tijdschema van GMM bedoelt, aangezien dat vorig jaar bekend werd gemaakt tijdens Durbuy Rock Festival.
Alleen was dat toen op 10 mei, en valt DRF nu dus een maand vroeger.
Verder zie ik ook geen enkel verband (toevallig is 10 mei ook mijn verjaardag, wat me net zo relevant lijkt 😉 ).

De datums van bekendmakingen dit jaar komen zeer goed overeen met die van vorig jaar, dus is het aannemelijk dat we ook nu nog een maand zullen moeten wachten op het tijdschema.

Kans dat timetable op deze vrijdag komt (vergelijking vorig jaar ook op vrijdag DRF) is net zo groot als dat het pas op 30 mei komt (10 mei was vorig jaar de dag na Hemelvaart, en dat is dit jaar dus op 30 mei)
Maar uiteindelijk zullen we allemaal gewoon moeten afwachten tot GMM het met ons deelt en trekken die zich waarschijnlijk niks aan van Durbuy Rock of van Hemelvaart

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread