Graspop Metal Meeting 2025

Die twee nieuwe singles van Sleep Token vind ik ook niet direct hun sterkste werk ooit, dus ik ben een beetje huiverig voor die nieuwe plaat wel. En het kan natuurlijk je ding niet zijn, want ze hebben wel echt een heel specifieke sound en ze laten zich inspireren door allerlei verschillende genres. Maar als je zegt dat het geen metal is, dan ben je gewoon aan het trollen.

Hieronder drie nummers gezet van hun eerste drie albums. Al deze nummers stonden op de setlist van hun meest recente show. Leg me maar uit hoe dit geen metal is.

Volg je helemaal, waar ik zelfs de single van TMBTE helemaal geweldig/overweldigend vond. Vind ik dit maar "flauwe" koffie, een beetje zielloos/te gemaakt/eentoning momenteel, ik kan er mijn vinger niet op leggen..

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Sommige users zitten maar in 1 topic dus ik ga toch even off-topic in een aantal topics. Momenteel zijn wij als sfeerbeheer bezig met een enquête om het forum te verbeteren:

Je zou ons heel erg helpen als je hem even invult! Kost maar paar minuutjes van je tijd!
Voor degene die hem al ingevuld hebben, hartelijk dank!

Sommige users zitten maar in 1 topic dus ik ga toch even off-topic in een aantal topics. Momenteel zijn wij als sfeerbeheer bezig met een enquête om het forum te verbeteren:

Je zou ons heel erg helpen als je hem even invult! Kost maar paar minuutjes van je tijd!
Voor degene die hem al ingevuld hebben, hartelijk dank!
Tot wanneer kan de enquête ingevuld worden?
Ben een paar daagjes weg..

Ik heb 0,0 met Sleep Token. Tijdens mijn laatste lange autorit een tijdje gelden 2 albums back to back beluisterd, ik snap het nog steeds niet. Maar die single Caramel vind ik nu eens zalig, de boodschap en lyrics vooral 😊 ik kan begrijpen dat sommigen er bij wegdromen. Headliner gaan ze zeker worden op basis van de fanbase en live-optreden reviews. Iets donkers in de marquee en iedereen tevree 😁

• Leuk
Waarderingen: xydroh

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread