Graspop Metal Meeting 2025

Die twee nieuwe singles van Sleep Token vind ik ook niet direct hun sterkste werk ooit, dus ik ben een beetje huiverig voor die nieuwe plaat wel. En het kan natuurlijk je ding niet zijn, want ze hebben wel echt een heel specifieke sound en ze laten zich inspireren door allerlei verschillende genres. Maar als je zegt dat het geen metal is, dan ben je gewoon aan het trollen.

Hieronder drie nummers gezet van hun eerste drie albums. Al deze nummers stonden op de setlist van hun meest recente show. Leg me maar uit hoe dit geen metal is.

Volg je helemaal, waar ik zelfs de single van TMBTE helemaal geweldig/overweldigend vond. Vind ik dit maar "flauwe" koffie, een beetje zielloos/te gemaakt/eentoning momenteel, ik kan er mijn vinger niet op leggen..

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Sommige users zitten maar in 1 topic dus ik ga toch even off-topic in een aantal topics. Momenteel zijn wij als sfeerbeheer bezig met een enquête om het forum te verbeteren:

Je zou ons heel erg helpen als je hem even invult! Kost maar paar minuutjes van je tijd!
Voor degene die hem al ingevuld hebben, hartelijk dank!

Sommige users zitten maar in 1 topic dus ik ga toch even off-topic in een aantal topics. Momenteel zijn wij als sfeerbeheer bezig met een enquête om het forum te verbeteren:

Je zou ons heel erg helpen als je hem even invult! Kost maar paar minuutjes van je tijd!
Voor degene die hem al ingevuld hebben, hartelijk dank!
Tot wanneer kan de enquête ingevuld worden?
Ben een paar daagjes weg..

• Leuk
Waarderingen: Royke en MarcoReusel
Ik heb 0,0 met Sleep Token. Tijdens mijn laatste lange autorit een tijdje gelden 2 albums back to back beluisterd, ik snap het nog steeds niet. Maar die single Caramel vind ik nu eens zalig, de boodschap en lyrics vooral 😊 ik kan begrijpen dat sommigen er bij wegdromen. Headliner gaan ze zeker worden op basis van de fanbase en live-optreden reviews. Iets donkers in de marquee en iedereen tevree 😁

• Leuk
Waarderingen: xydroh
Ready für Graspop 🤘🍻
file-00000000d8f861f7a7bd975aefbc07c8-conversation-id-67fbe527-8a8c-8007-a460-de0d56345051-message-i.png

vraag ! hoe heb je deze gedaan ? prompt

Prompt:
A collectible action figure of a character named "Blackwaterpark", designed like a boxed toy. The packaging is bold and colorful, inspired by heavy metal and outdoor festival themes. The figure is tall and slim, with short brown hair styled neatly and slight facial stubble. He's wearing a dark hoodie, band T-shirt (referencing Gojira or a metal band), hiking shorts, and rugged outdoor shoes. Accessories include: a can of Cara Pils beer, a collection of colorful festival wristbands, and a large black hiking backpack. The action figure is packaged in a blister box labeled "Blackwaterpark – Festival Adventurer Edition", with compartments clearly separating the figure and accessories. The background is vibrant and designed like retail packaging, in a rock-themed style, suitable for a music lover and outdoorsy personality. Emphasize a tall look for the figure, with subtle heroic proportions.a60ce55d-73fc-48a7-8472-f603b4d2eb90.jpg

dit was mijn prompt

Prompt:
A collectible action figure of a character named "Blackwaterpark", designed like a boxed toy. The packaging is bold and colorful, inspired by heavy metal and outdoor festival themes. The figure is tall and slim, with short brown hair styled neatly and slight facial stubble. He's wearing a dark hoodie, band T-shirt (referencing Gojira or a metal band), hiking shorts, and rugged outdoor shoes. Accessories include: a can of Cara Pils beer, a collection of colorful festival wristbands, and a large black hiking backpack. The action figure is packaged in a blister box labeled "Blackwaterpark – Festival Adventurer Edition", with compartments clearly separating the figure and accessories. The background is vibrant and designed like retail packaging, in a rock-themed style, suitable for a music lover and outdoorsy personality. Emphasize a tall look for the figure, with subtle heroic proportions.Bekijk bijlage 13851

dit was mijn prompt

cool ! en jij @basti_phantasti en kan je ook een foto uploaden als referentie ?

Prompt:
A collectible action figure of a character named "Blackwaterpark", designed like a boxed toy. The packaging is bold and colorful, inspired by heavy metal and outdoor festival themes. The figure is tall and slim, with short brown hair styled neatly and slight facial stubble. He's wearing a dark hoodie, band T-shirt (referencing Gojira or a metal band), hiking shorts, and rugged outdoor shoes. Accessories include: a can of Cara Pils beer, a collection of colorful festival wristbands, and a large black hiking backpack. The action figure is packaged in a blister box labeled "Blackwaterpark – Festival Adventurer Edition", with compartments clearly separating the figure and accessories. The background is vibrant and designed like retail packaging, in a rock-themed style, suitable for a music lover and outdoorsy personality. Emphasize a tall look for the figure, with subtle heroic proportions.Bekijk bijlage 13851

dit was mijn prompt
Het hele Forum krijgt binnenkort zijn eigen beeldje, dat is gaaf 😂

Mag ik even de ambetanterik zijn?
Er werden eerder discussie verplaatst omdat ze zogezegd niets met Graspop te maken hadden. Wat heeft dit met Graspop te maken?
Waar ligt de grens? Zo weet ik wat ik waar kan posten.
Eerder werden discussies over Sleep Token verplaatst onder andere, vandaar dat ik het wat vaag vind wat waar te posten.

Er werden eerder discussie verplaatst omdat ze zogezegd niets met Graspop te maken hadden. Wat heeft dit met Graspop te maken?
Eerder werden discussies over Sleep Token verplaatst onder andere, vandaar dat ik het wat vaag vind wat waar te posten.
Het gaat gewoon vaak off topic helaas, snap dat het verwarrend is dat hier geen heldere lijn in wordt getrokken. Ik kies er zelf voor om mijn reacties in de Hardrock & Metal chat te zetten zodra het over bands gaat die sowieso niet op Graspop 2025 gaan spelen, of een onderwerp betreft wat zo algemeen is het niet meer specifiek voor dit festival relevant is. Ook overig muzieknieuws en andere randzaken (het sociale media aspect van het forum) is wat mij betreft meer iets voor in een chat topic, dan op een festival gefocust topic, zo lang er geen directe link is met komende editie.

Zo ingewikkeld is het ook niet, wat mij betreft. Heeft het iets te maken met Graspop 2025? Ja, dan hoort het hier thuis. Nee, is het heel generiek of gaat het over iets anders? Dan is het iets voor een chat topic.

Kijk ff kletsen over Sleeptoken is niet erg maar het werd een lange discussie terwijl ze niet eens op Graspop staan
nu even luchtig over Graspop !!! action figures kletsen is leuk en leren we elkaar kennen want er zit een gezicht bij

Maar ja dat vind ik en te strakke grenzen is niet leuk en dan krijgen we net als vorige jaar een nutteloze extra topic.
Dus ja een kort gesprekje over of bijv Sleep past in 2026 ja kan maar geen hele pagina's terwijl we het over 2025 hebben

Users who are viewing this thread