Rock Werchter 2025

Hmm, ik denk dat een band als Franz wel dankbaar zal zijn dat ze nog eens op een Rock Werchter mogen spelen (ipv de gebruikelijke Roncquires en Bospops), maar derdelaatste op de main is wel erg gul. Vorige keer stonden die gewoon in de KlubC (met toen nog een origineel bandlid rijker).

Gaat 'm niet worden gok ik.
Franz stond toen in de KluB C omdat diegene die er normaal stond die avond al moest vertrekken (Russ). Dus in 22 moesten zij ook rond 17h op die Main staan. Zal nu wel identiek zijn.

I think I said last week that I do think we've got the vast majority of the high placed acts (maybe missing a barn header or 2) and that could be the reason why it'll just be a bigger announcement rather than the 2 separate ones this time.

Linkin Park - Deftones - Fontaines DC - Iggy Pop

? (London Grammar)

Green Day - Simple Minds - Girl in Red

Underworld

Sam Fender - Raye - Elbow - Goldband

Maribou State

Olivia Rodrigo - Noah Khan - Gracie Abrams

Rufus De Sol
Donderdag, vrijdag en zondag gaat dit het zo ongeveer zijn (op alle dagen nog wel een interessante sub in de Barn). Iggy Pop is nog de vraag of het toch de Barn wordt. Op zaterdag nog een naam vóór of na Raye op main stage, Elbow vóór Maribou State in de Barn.

Het enige goede die dag is Amenra. Maar die ga ik wel eerder ergens anders zien. Voor mij voor het eerst sinds 1997 geen RW dit jaar. Vanwege de matige line-up. Vorige week was de zaterdag al een dag waar je niet doorheen kon komen. Nu zijn het er vier. En vier dagen in de wijnbar hangen gaat ook vervelen.
Misschien nog even afwachten wat de resterende 69 namen brengen?

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Dan is er nog iets veranderd/gewisseld onderweg, denk nu niet dat drummer O&TW het toen fout had 😅.
Des te beter. Op Pukkelpop passen ze veel beter, maar dan zal in 2026 RW wel echt volgen.

• Geweldig
Waarderingen: swissepfan
Kan evengoed gewoon Massive Attack - NIN - Justice - LP zijn daar. Op wie zouden we/ze aan het wachten zijn?
Kan, maar het is Opener he, die hebben een nogal aparte aankondigingstrategie. Denk dat Justice sowieso in een co-headlineconstructie zal zitten. Had zo'n Doechii daar eigenlijk verwacht, maar die staat dus voor twee andere headliners op die laatste dag.

Kan, maar het is Opener he, die hebben een nogal aparte aankondigingstrategie. Denk dat Justice sowieso in een co-headlineconstructie zal zitten. Had zo'n Doechii daar eigenlijk verwacht, maar die staat dus voor twee andere headliners op die laatste dag.
Ja, die Justice dag daar zal nog wel iets komen. Verder heb je daar de headliner, gevolgd door de artiesten in alfbetische volgorde.

Ja, die Justice dag daar zal nog wel iets komen. Verder heb je daar de headliner, gevolgd door de artiesten in alfbetische volgorde.
Grappig in het geval van Massive Attack. Op hun dag is Gracie Abrams dat overduidelijk, als je kijk naar de reacties en likes op IG (nog een pak meer dan pakweg LP trouwens).

Grappig in het geval van Massive Attack. Op hun dag is Gracie Abrams dat overduidelijk, als je kijk naar de reacties en likes op IG (nog een pak meer dan pakweg LP trouwens).
Gemakkelijke artieste zeker? Benieuwd wie daar zal subben met ook Raye die dag. Gracie zal op RW max 3de laatst worden en Raye vermoedelijk sub tenzij...

• Leuk
Waarderingen: mattman
Ik ben wel blij dat oscar and the wolf niet op rock werchter zal staan liever dan maar raye subben en een mooie naam in de barn bijvoorbeeld erbij

• Leuk
Waarderingen: phil

Users who are viewing this thread