Rock Werchter 2025

Kanshebbers genoeg voor de drop van vandaag (?!), op welke dagen kunnen we de belangrijkste verwachten op Rock Werchter? Hieronder een overzicht van de andere festivals in het weekend van RW plus nog wat losse concerten. In de kolom 'Rock Werchter' zie je op welke dagen de artiest nog kan spelen. In de andere kolommen de dag dat ze op dat festival spelen (ook de dinsdag/woensdag vóór RW en de maandag ná RW meegenomen, dat kan soms bepalend zijn voor de kansen). Belangrijk om te weten is dat Down the Rabbit Hole traditioneel nog geen dagindeling bekend heeft gemaakt. Bij verschillende artiesten beperkt dat de mogelijkheden flink.

Bekijk bijlage 12771

Mooi overzicht! Was me er niet van bewust dat bijv Biffy Clyro nog alle dagen vrij had, 1+1 = 2 ben je geneigd te zeggen.

Hopelijk kunnen we hetzelfde zeggen over ADTR, Fat Dog, Gurriers, Jack White en Turnstile (en Wunderhorse met nog 3 vrije dagen).

• Leuk
Waarderingen: Joss
Mooi overzicht! Was me er niet van bewust dat bijv Biffy Clyro nog alle dagen vrij had, 1+1 = 2 ben je geneigd te zeggen.

Hopelijk kunnen we hetzelfde zeggen over ADTR, Fat Dog, Gurriers, Jack White en Turnstile (en Wunderhorse met nog 3 vrije dagen).
Heeft Wunderhorse 3 vrije dagen? Er zijn er toch al 2 bezet.

• Leuk
Waarderingen: Joss

Weet al ff dat Biffy absoluut geen goede band heeft met organisatie en dat ze veel te duur zijn voor de plaats die ze in België zouden hebben + feit dat ze die dagen nog nergens staan wil voor mij jammer genoeg eerder zeggen dat ze er niet zullen staan.

Aangezien DIKKE hier al bevestigd is lijkt het mij idd logisch dat RW vandaag met nieuwe namen komt. DIKKE oa een nieuw album en je zit na de PKP headlinerdrop

Na de hoeveelheid lege velden waarvoor Biffy al in België heeft gespeeld zou ik dat toch geen garantie noemen

Aangezien DIKKE hier al bevestigd is lijkt het mij idd logisch dat RW vandaag met nieuwe namen komt. DIKKE oa een nieuw album en je zit na de PKP headlinerdrop
Een worp die waarschijnlijk tientallen namen gaat bevatten, gaan ze echt niet richten op wanneer het het best uitkomt voor een artiest als Dikke hoor. Als die nog niet wilt aangekondigd worden, steken ze die wel in een later pakketje. En daarmee is de kous af.

Dat lijkt me dan een foutje in de communicatie wat betreft de tijd van de drop, dus ik heb goede hoop voor vandaag
Ook het eerste wat ik dacht.

Na de hoeveelheid lege velden waarvoor Biffy al in België heeft gespeeld zou ik dat toch geen garantie noemen

Zou zonde zijn, maar de kans voor mij op een zondagticket voor Pinkpop dan wel vergroten.

• Leuk
Waarderingen: dann
Dussss morgen. Kan bijna niet anders. Ik verwacht een mega-pakket. En na Pukkelpop verkoop begin maart finaliseren ze de line up.

Wat verwachten we zoal:
- al bevestigd: Franz Ferdinand, Weezer, Nia Archives
- ook bevestigd: Arsenal, dikke, berre
- main stage: London grammar (zaterdag tussen Raye en Sam), Kaiser Chiefs, Royel Otis, The Teskey Brothers, Foster The People
- Barn: Ry X, Aurora, Caribou, FKA Twigs, Bloc Party, Patti Smith, David Kushner, Warhaus, Sylvie Kreusch, The Haunted Youth, Glass Animals
- KluB C: Wunderhorse, Fat Dog, Alessi Rose, Magdalena Bay, Mother Mother, Beabadoobee, Bright Eyes, Artemas, Confidence Man,
- Slope: Gurriers, Bad Nerves, The Backseat Lovers, Kingfishr, Joey Valence & Brae, Geordie Greep

Zou betekenen dat er op RW nog wel iets kan: Doechii, Alabama Shakes, Turnstile, Jack White

Welke opgelegden vergeet ik nog?
Dat is dan al 1/40 😂

Users who are viewing this thread