Graspop Metal Meeting 2025

Een volle tent in kiewit maakt je geen graspopheadliner. Anders zou willy somers het al lang zijn.
graspop en pukkelpop zijn 2 compleet verschillende entiteiten. graspop heeft eigenlijk nog meer verwantschap met werchter dan. daar zit gewoon een massa volk die die tent niet uit komt voor iets waar maar een gitaar in zit.

Behoorlijk balen van flogging molly inderdaad, al scheelt het wel weer een clash. Hopelijk gaat het snel beter met hem en staan ze er een ander jaar!

Heb al een mooie oplossing bedacht voor de fans hier, al heb ik er zelf niks aan
Hatebreed > Jupiler stage headliner
Meshuggah > marquee headliner

Eerste gedachte: please don't tease me with Hatebreed on Jupiler. Zou oneindig veel beter zijn dan in Marquee naar mijn mening.
Gedachte 1.5: JAAAAA, MESHUGGAH
Tweede gedachte: Clashfinder wordt er niet beter op dan

Eerste gedachte: please don't tease me with Hatebreed on Jupiler. Zou oneindig veel beter zijn dan in Marquee naar mijn mening.
Valt mee hoor, kan nog best een fantastisch optreden worden. Ik heb Hatebreed eerder een keer in de marquee gezien (2012 geloof ik) en dat was fantastisch. Er was een circle pit om de buitenste palen heen dus praktisch de hele marquee was een circle pit. Stil staan was in ieder geval geen optie. Dat zijn toch van die optredens die je nooit meer vergeet.

• Leuk
Waarderingen: saurus en Steph85
Gedachte 1.5: JAAAAA, MESHUGGAH
Tweede gedachte: Clashfinder wordt er niet beter op dan
Puur uit nieuwsgierigheid. Waarom zou een show van Hatebreed op de Jupiler stage beter zijn dan in de Marquee? Veel hardcorefestivals hebben alleen maar tenten. En in mijn beleving wordt bijna elke show beter in een tent. Ben daarom erg benieuwd waarom jij dit anders ervaart.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Puur uit nieuwsgierigheid. Waarom zou een show van Hatebreed op de Jupiler stage beter zijn dan in de Marquee? Veel hardcorefestivals hebben alleen maar tenten. En in mijn beleving wordt bijna elke show beter in een tent. Ben daarom erg benieuwd waarom jij dit anders ervaart.
Misschien de associatie van de Jupiler stage met hard- en metalcore? Heb die associatie zelf wel, meer dan met Marquee wat zich meer leent voor doom/black/death, meer donkere metal zeg maar. Waar ze ook terecht komen, denk dat Hatebreed mijn afsluiter van de donderdag gaat worden!

Misschien de associatie van de Jupiler stage met hard- en metalcore? Heb die associatie zelf wel, meer dan met Marquee wat zich meer leent voor doom/black/death, meer donkere metal zeg maar. Waar ze ook terecht komen, denk dat Hatebreed mijn afsluiter van de donderdag gaat worden!
Hoeveel ik ook hou van de sfeer in de Marquee, er is niets lekkerder om te eindigen met een lekker potje moshen in de open lucht!

uiteraard na alle info net even het volgende gezien over Ghost:
maakte me wel geïnteresseerd om tickets te kopen voor hun show om niet te moeten wachten tot (hopelijk) volgend jaar

maar euh: 60+ euro voor de ringen (tot meer dan 70) en 238€+ voor het middenplein - wtf o_O
gaan ze dat ooit uitverkocht krijgen ?

uiteraard na alle info net even het volgende gezien over Ghost:
maakte me wel geïnteresseerd om tickets te kopen voor hun show om niet te moeten wachten tot (hopelijk) volgend jaar

maar euh: 60+ euro voor de ringen (tot meer dan 70) en 238€+ voor het middenplein - wtf o_O
gaan ze dat ooit uitverkocht krijgen ?
Uh. Ik betaalde €79 voor middenplein.

Users who are viewing this thread