Graspop Metal Meeting 2025

Uh. Ik betaalde €79 voor middenplein.

Alej. Ik kon het middenplein niet aanklikken enkel de andere ringen. Kon het wel aanklikke bij een vip pack ofzo

Maar dan zullen de normale middenplein plekken gwn al weg zijn.

€80 is ook nog wel genoeg natuurlijk

• Leuk
Waarderingen: Joe
Wat vinden we van de nieuwe The Ghost Inside eigenlijk? Ik vind de verandering toch wel vrij extreem.
Al is het natuurlijk wel populair voor metalcore bands om je geluid wat toegankelijker te maken, vind ik het hier toch niet zo goed werken. (heb hetzelfde bij While She Sleeps met To The Flowers bijvoorbeeld). Ben benieuwd hoe de rest hierover denkt. Ook van niet-fans, als je onderstaande nummers achter elkaar beluisterd.

Hoe ga je precies van dit:
Naar dit:

Ik vind het alleen maar beter klinken dan voorheen. Als het alleen maar gegrunt is, dan haak ik snel af. Ik hoor graag ook wat clean vocals in een set. Hoeft niet bij alle nrs, maar het overgrote deel a.u.b. wel. Daarom luister ik ook bijna geen hardcore.

Voorheen luisterde ik enkel Engine 45 van TGI, maar nu wordt dat wellicht meer 😉

• Leuk
Waarderingen: N1tje
Alej. Ik kon het middenplein niet aanklikken enkel de andere ringen. Kon het wel aanklikke bij een vip pack ofzo

Maar dan zullen de normale middenplein plekken gwn al weg zijn.

€80 is ook nog wel genoeg natuurlijk

Komt door platinum tickets…

Geen idee of ie ergens te streamen is, maar de Rite Here Rite Now film is dus ook een mooie om te zien hoe de show eraan toe gaat. Vind het echt een hele gave concertregistratie met wat bonus backstory

Wat vinden we van de nieuwe The Ghost Inside eigenlijk? Ik vind de verandering toch wel vrij extreem.
Al is het natuurlijk wel populair voor metalcore bands om je geluid wat toegankelijker te maken, vind ik het hier toch niet zo goed werken. (heb hetzelfde bij While She Sleeps met To The Flowers bijvoorbeeld). Ben benieuwd hoe de rest hierover denkt. Ook van niet-fans, als je onderstaande nummers achter elkaar beluisterd.

Hoe ga je precies van dit:
Naar dit:

Als TGI fan en gmm23 front row kandidaat zijnde:

Nieuwe album vind ik ook maar matig/minder. Dear Youth blijft natuurlijk het hoogtepunt (mijn eerste cd ooit), denk dat ze teveel hebben afgekeken bij bands als Architects en Spiritbox.

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
Ik heb eens MS2 bestudeerd op donderdag. Eigenlijk is dat voor liefhebbers van power metal toch echt wel de hemel op aarde? Oké niet alle bands zijn zuiver power metal (zeker Epica niet) maar vele power metal liefhebbers kunnen die band ook goed hebben en Alestorm ook. En dan Dream Theater en Iron Maiden er nog bij, en het is een natte droom voor vele metal liefhebbers. Ik overweeg die dag enkel bij de mainstages te blijven, enkel voor Death Angel misschien een uitstapje naar de marquee. Jammer van Deafheaven, Psychonaut, Hatebreed, Paradise Lost en Orbit Culture, maar ja

Ik heb eens MS2 bestudeerd op donderdag. Eigenlijk is dat voor liefhebbers van power metal toch echt wel de hemel op aarde? Oké niet alle bands zijn zuiver power metal (zeker Epica niet) maar vele power metal liefhebbers kunnen die band ook goed hebben en Alestorm ook. En dan Dream Theater en Iron Maiden er nog bij, en het is een natte droom voor vele metal liefhebbers. Ik overweeg die dag enkel bij de mainstages te blijven, enkel voor Death Angel misschien een uitstapje naar de marquee. Jammer van Deafheaven, Psychonaut, Hatebreed, Paradise Lost en Orbit Culture, maar ja

Alestorm tel ik eigenlijk ook altijd als powermetal zelfs. Maar inderdaad die mainstages zijn heerlijk, maar een band als Psychonaut ga je denk ik nog wel kunnen meepakken. Ik verwacht dat de Mainstages pas na die eerste Marquee naam gaan beginnen op de donderdag! En anders zijn kan je tijdens Municipal Waste en Landmvrks altijd nog even snel naar een andere stage rennen als je, net als ik, vooral komt voor die namen die jij noemt! (Al pak ik er dan Motionless in White ook nog bij, maar staat natuurlijk ook bij mainstages waar je dan toch zou zijn)

Vind het ook echt een geweldige dag zo lekker aan de mainstages (+ Charlotte Wessels)! Hopelijk wat mooie signing sessions, waarbij ik denk aan Charlotte Wessels, Alestorm en Epica (en hopelijk krijgen ze Powerwolf zo ver, maar verwacht ik niet)

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en won666
Haha, hele dag bij MS2 rondhangen is ook mijn idee! Ben van plan om een plekje vooraan te bemachtigen. Mijn ervaring is dat als je dan goede relaties opbouwt met je buren, je dan ook echt wel korte uitstapjes kan maken.

Als je ook van plan bent om meer vooraan rond te blijven hangen, kunnen we eventueel naast elkaar een plekje vinden?

• Leuk
Waarderingen: won666
Haha, hele dag bij MS2 rondhangen is ook mijn idee! Ben van plan om een plekje vooraan te bemachtigen. Mijn ervaring is dat als je dan goede relaties opbouwt met je buren, je dan ook echt wel korte uitstapjes kan maken.

Als je ook van plan bent om meer vooraan rond te blijven hangen, kunnen we eventueel naast elkaar een plekje vinden?
Klinkt als een topidee! Ik stuur u tegen dan nog! :)

• Leuk
Waarderingen: Virp
Pasgeleden hoorde ik iemand zeggen dat Parkway Drive en Babymetal al Ziggo Dome bands zijn, maar het viel me op dat die de ringen niet in verkoop doen. Althans, je kan geen tickets kopen voor de ringen en ik ga ervan uit dat ze die niet tot de laatste kaart uitverkopen terwijl voor het middenplein nog talloze tickets zijn. Till Lindemann doet dan de buitenste ring niet in verkoop

Pasgeleden hoorde ik iemand zeggen dat Parkway Drive en Babymetal al Ziggo Dome bands zijn, maar het viel me op dat die de ringen niet in verkoop doen. Althans, je kan geen tickets kopen voor de ringen en ik ga ervan uit dat ze die niet tot de laatste kaart uitverkopen terwijl voor het middenplein nog talloze tickets zijn. Till Lindemann doet dan de buitenste ring niet in verkoop
Bij parkway drive heeft het te maken met de productie geloof ik dat de zitplaatsen niet verkocht worden.

Babymetal geen idee

Is overigens meer iets voor de hardrock & metal chat

Epica met Amarnthe doen dat dan weer wel. Maar daar zal het locale aspect wel meespelen.

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Sowieso zijn wij op woensdag al op Inferno. Koelbox in de tent en gaan! Vorig jaar was er een avondprogramma in de Classic Rock. Lees meebrullen met classics en pintje erbij
Klopt, was gezellig en prima geregeld, hoop dat ze dat dit jaar ook weer doen!!(y)

• Leuk
Waarderingen: Dwarf

Users who are viewing this thread