Graspop Metal Meeting 2025

Puur uit nieuwsgierigheid. Waarom zou een show van Hatebreed op de Jupiler stage beter zijn dan in de Marquee? Veel hardcorefestivals hebben alleen maar tenten. En in mijn beleving wordt bijna elke show beter in een tent. Ben daarom erg benieuwd waarom jij dit anders ervaart.
Misschien de associatie van de Jupiler stage met hard- en metalcore? Heb die associatie zelf wel, meer dan met Marquee wat zich meer leent voor doom/black/death, meer donkere metal zeg maar. Waar ze ook terecht komen, denk dat Hatebreed mijn afsluiter van de donderdag gaat worden!

Misschien de associatie van de Jupiler stage met hard- en metalcore? Heb die associatie zelf wel, meer dan met Marquee wat zich meer leent voor doom/black/death, meer donkere metal zeg maar. Waar ze ook terecht komen, denk dat Hatebreed mijn afsluiter van de donderdag gaat worden!
Hoeveel ik ook hou van de sfeer in de Marquee, er is niets lekkerder om te eindigen met een lekker potje moshen in de open lucht!

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en Joslittel
uiteraard na alle info net even het volgende gezien over Ghost:
maakte me wel geïnteresseerd om tickets te kopen voor hun show om niet te moeten wachten tot (hopelijk) volgend jaar

maar euh: 60+ euro voor de ringen (tot meer dan 70) en 238€+ voor het middenplein - wtf o_O
gaan ze dat ooit uitverkocht krijgen ?

Users who are viewing this thread