Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je refereert vaak aan Pinkpop ‘22 toen ze halverwege de dag stonden. In 2025 staan ze echter (vooralsnog) als SUB op Werchter. Dan is headliner op BKS toch niet zo onvoorstelbaar?
Nee, want in theorie zou het nog kunnen op 13 juni. Zou wel een ongelooflijke stunt zijn als BKS haar na het stuklopen bij Lowlands toch nog overtuigt om een tussenstop te maken via Schiphol.
In Scandinavië en Sziget speelt ze ook 4 dagen achter elkaar.
Je refereert vaak aan Pinkpop ‘22 toen ze halverwege de dag stonden. In 2025 staan ze echter (vooralsnog) als SUB op Werchter. Dan is headliner op BKS toch niet zo onvoorstelbaar?
Dat was om kwart over 6 op het tweede podium van Pinkpop. Ik begrijp inderdaad niet zo goed wat er in de tussentijd gebeurd is waardoor het opeens een headliner zou zijn....
Overigens verder niets mis met Deftones hoor. White Pony blijft een geweldige plaat; en BKS wordt het 4e festival waar ik ze ga zien (na Graspop, Lowlands en Pinkpop). Maar Ik heb er verder echt niet zo'n gevoel bij dat het bij BKS als headliner past.
Dat was om kwart over 6 op het tweede podium van Pinkpop. Ik begrijp inderdaad niet zo goed wat er in de tussentijd gebeurd is waardoor het opeens een headliner zou zijn....
Overigens verder niets mis met Deftones hoor. White Pony blijft een geweldige plaat; en BKS wordt het 4e festival waar ik ze ga zien (na Graspop, Lowlands en Pinkpop). Maar Ik heb er verder echt niet zo'n gevoel bij dat het bij BKS als headliner past.
Eens. Op een groter festival als Graspop zou het ergens nog een beetje logisch zijn (en daar zijn ze het ook niet meer), maar ik zie die match ook niet helemaal. En hier ook fan van de band hoor, alleen mijn live ervaring is niet geweldig met ze helaas.
Okay, kwart over zes. En ik heb ook al eerder m'n verbazing uitgesproken dat ze op alternatieve festivals nu weer zo hoog op de poster staan. We gaan het zien waar ze staan maar tenzij er nog iets moois bijkomt zie ik ze graag als headliner. Het stikt op BKS van de hardere rockacts, dus waarom niet een keer als afsluiter? Zeker met die twee andere, meer rustige afsluiters.