Best Kept Secret 2025

1. Waarom heeft niemand het over Spinvis?! Hallo, "Ons Erik" zo op de spot van Warhaus op de One. Lijkt me enig.

2. The Don op BKS, kom maar door.
Wellicht te hoog "fun" gehalte, maar ach; Muziektechnisch fenomenaal en DJVT en Goldband is carnavalesker.

3. Waarom speculeren we nog niet over de gasten van St. Paul?

Kneecap -All Gaelic- DJ set? Wilco/Jeff Tweedy Country for Old Men set?
Spinvis DJ Set 2.0?
DAPHNI?!?!?!?!?!? (Of los op de secret)
Eefje de Visser DJ set?
Bolis Pupul solo Live (wss niet want net vader geworden, maar Bolis op BKS zou echt top zijn)
Wannabe Electroclash setje van The Dare?
Raven met Lander en Adriaan?
SDONNIE B2B Fronk N Roll?
Afterpartees Lank Laeve Limburgs Punk set?
...
die kneecap dj set zat ik toevallig vandaag ook al over te dagdromen!! The dare zou ook top zijn, Girls heb ik in 2023 voor het eerst gehoord bij de Personal trainer DJ-set, dus dan is dat cirkeltje ook weer mooi rond.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Dummy volgens hun management op vrijdag. Had ik er graag op zondag bijgehad.

1738775143843.png
Het vlot aardig zo...

VRIJDAG:
Eefje De Visser
Barry Can't Swim
Nilüfer Yanya
Brihang
Kabeaushé
Kin'gongolo Kiniata
Dummy
Lander & Adriaan
Paceshifters

ZATERDAG:
TV on the Radio
Amadou & Mariam
Amenra
Kneecap
L'Impératrice
King Hannah

ZONDAG:
Michael Kiwanuka
Wilco
Djo
Waxahatchee
Wine Lips
Personal Trainer
They Are Gutting a Body of Water
The Thing
Gouge Away
Split System

Dummy volgens hun management op vrijdag. Had ik er graag op zondag bijgehad.

Bekijk bijlage 12749
Het vlot aardig zo...

VRIJDAG:
Eefje De Visser
Barry Can't Swim
Nilüfer Yanya
Brihang
Kabeaushé
Kin'gongolo Kiniata
Dummy
Lander & Adriaan
Paceshifters

ZATERDAG:
TV on the Radio
Amadou & Mariam
Amenra
Kneecap
L'Impératrice
King Hannah

ZONDAG:
Michael Kiwanuka
Wilco
Djo
Waxahatchee
Wine Lips
Personal Trainer
They Are Gutting a Body of Water
The Thing
Gouge Away
Split System
Mooi overzicht al zijn die laatste drie op de zondag een vraagteken want nergens bevestigd.

• Leuk
Waarderingen: Bubba
Ja, voor die 3 vertrouw ik op neracroft die eerder liet weten dat ze op zondag staan.
Gouge Away op vrijdag volgens eigen website en spotify. Klopt ook wel want ze spelen niet op de vrijdag van Outbreak, wel op zaterdag of zondag in Manchester.

• Leuk
Gouge Away op vrijdag volgens eigen website en spotify. Klopt ook wel want ze spelen niet op de vrijdag van Outbreak, wel op zaterdag of zondag in Manchester.
Ben niet zeker hiervan want in spotify staat voor elke artiest vrijdag 13 juni, ook voor Wilco, Djo, ...

De vrijdag bands inderdaad altijd met een korrel zout nemen, vaak gewoon de startdatum van het festival die daar staat.
Split System inderdaad op zondag (zoals al meer dan een maand geleden gezegd) net zoals Gouge Away en The Thing ook gewoon op zondag hoor. Daar ben ik veel zekerder van dan Barry Can't Swim, Kabeaushé, Dummy,... die hier als "zeker" op de vrijdag worden geopperd.
Bon, bij een volgende worp zullen wel een dagindeling krijgen zeker? Fingers crossed voor volgende week.

Daarnaast: Teen Mortgage heeft hun EU tour bekend gemaakt.
De zaterdag en zondag van BKS staan ze in de UK. Maar vrijdag zijn ze nog vrij en bizar genoeg nog geen NL datum in het tourschema. Die mogen de Casbah of de Secret op vrijdag wel komen slopen!

• Leuk
De vrijdag bands inderdaad altijd met een korrel zout nemen, vaak gewoon de startdatum van het festival die daar staat.
Split System inderdaad op zondag (zoals al meer dan een maand geleden gezegd) net zoals Gouge Away en The Thing ook gewoon op zondag hoor. Daar ben ik veel zekerder van dan Barry Can't Swim, Kabeaushé, Dummy,... die hier als "zeker" op de vrijdag worden geopperd.
Bon, bij een volgende worp zullen wel een dagindeling krijgen zeker? Fingers crossed voor volgende week.

Daarnaast: Teen Mortgage heeft hun EU tour bekend gemaakt.
De zaterdag en zondag van BKS staan ze in de UK. Maar vrijdag zijn ze nog vrij en bizar genoeg nog geen NL datum in het tourschema. Die mogen de Casbah of de Secret op vrijdag wel komen slopen!
Waar haal jij die data van Gouge Away en The Thing dan vandaan?

Ik ga heel stom speculeren, maar in de podcast De Machine zeggen ze "de twee headliners van Best Kept Secret hadden we al". Weten zij al meer?

Split System speelt dus 18 dagen achter elkaar. Heavy
Gebeurd wel vaker in soortgelijke scenes hoor. Voor zo'n kleine band betekend elke dag "rust" betalen uit eigen zak (slaapplaats, eten, vervoer,...). En zelfs dan nog is met winst thuis komen moeilijk hoor. Breakeven draaien is vaak al een succes.

• Leuk
Waarderingen: team-0
Wel mooie investering in exposure. Het reizen zal het pittigste zijn. Hopelijk leven ze een beetje gezond

Ik ga heel stom speculeren, maar in de podcast De Machine zeggen ze "de twee headliners van Best Kept Secret hadden we al". Weten zij al meer?
Ik weet het niet hoor. Malou Miedema maakte die opmerking, maar zij had ook niet door dat A$AP Rocky de derde headliner op Lowlands was.
Ik denk wel dat zij net als verschillende forumbezoekers (waaronder ikzelf) het lastig kan voorstellen dat Deftones de derde headliner van BKS is.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Ik weet het niet hoor. Malou Miedema maakte die opmerking, maar zij had ook niet door dat A$AP Rocky de derde headliner op Lowlands was.
Ik denk wel dat zij net als verschillende forumbezoekers (waaronder ikzelf) het lastig kan voorstellen dat Deftones de derde headliner van BKS is.
Je refereert vaak aan Pinkpop ‘22 toen ze halverwege de dag stonden. In 2025 staan ze echter (vooralsnog) als SUB op Werchter. Dan is headliner op BKS toch niet zo onvoorstelbaar?

• Leuk
Waarderingen: yannickd

Users who are viewing this thread