Vinyl verzamelaars

??

Als je onder schot gehouden wordt, knipper dan twee keer met je ogen. Dan komen we je redden.

Niks aan de hand, gewoon de platenverzameling wat in de breedte trekken! (en Guus Meeuwis moet ook kunnen als geboren Brabander)
Om de pijn wat te verzachten: afgelopen weekend ook bij een platenmarkt in Deventer geweest en daar platen van onder andere Led Zeppelin, Kate Bush en Joe Cocker gehaald.

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel
Niks aan de hand, gewoon de platenverzameling wat in de breedte trekken! (en Guus Meeuwis moet ook kunnen als geboren Brabander)
Om de pijn wat te verzachten: afgelopen weekend ook bij een platenmarkt in Deventer geweest en daar platen van onder andere Led Zeppelin, Kate Bush en Joe Cocker gehaald.
Oké oké, dan is het goed! ;)

Maar jezus, Guus Meeuwis... Als je had gezegd dat hij de primaire reden is dat je als geboren Brabander zo ver mogelijk bij hem uit de buurt bent gaan wonen, had ik je ook zo geloofd.

Oké oké, dan is het goed! ;)

Maar jezus, Guus Meeuwis... Als je had gezegd dat hij de primaire reden is dat je als geboren Brabander zo ver mogelijk bij hem uit de buurt bent gaan wonen, had ik je ook zo geloofd.

Achja, @InsaniTiny is daadwerkelijk naar een van de Groots shows geweest in t Philips Stadion. Maar als je met een debuutalbum komt met zowel Per Spoor en Het is een Nacht… Topwerk!

Maar zo te zien niet alleen binnen de metal een niche (wan)smaak hier op het forum :LOL:

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en MarcoReusel
Expo antwerp al keer geweest?
@Koekdoos
Beetje vergelijkbaar met denbosch?
Of weet je ook niet.
2 februari...wellicht kijken.
Niks kan vinden altijd nog bij chelsea records eentje opvissen of ierse pub, ook goed.😄

Expo antwerp al keer geweest?
@Koekdoos
Beetje vergelijkbaar met denbosch?
Of weet je ook niet.
2 februari...wellicht kijken.
Niks kan vinden altijd nog bij chelsea records eentje opvissen of ierse pub, ook goed.😄

Wel gewoon in Antwerpen geweest, maar nog nooit bij de expo… Wel net een platenzaak op een halfuurtje rijden ontdekt die zegt gespecialeerd te zijn in hardrock en metal met eigen platen label ook. Daar maar wel eens een keer langs! (https://nodustrecords.com/wordpress/index.php/products-category/nodustrecordsreleases/ )

Antwerpen is me iets te ver weg, misschien is hier in Apeldoorn wel weer de “langste platenmarkt van Nederland” of iets dergelijks in het voorjaar!

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Wel gewoon in Antwerpen geweest, maar nog nooit bij de expo… Wel net een platenzaak op een halfuurtje rijden ontdekt die zegt gespecialeerd te zijn in hardrock en metal met eigen platen label ook. Daar maar wel eens een keer langs! (https://nodustrecords.com/wordpress/index.php/products-category/nodustrecordsreleases/ )

Antwerpen is me iets te ver weg, misschien is hier in Apeldoorn wel weer de “langste platenmarkt van Nederland” of iets dergelijks in het voorjaar!
Ah ok...ja daar heb je ook zat.
Zit te denken om Deventer- Zwolle op 1 dag te bezoeken. Zitten paar topzaken en vaak beurzen. Brabant en belgie nou wel gezien qua aanbod.

Ah ok...ja daar heb je ook zat.
Zit te denken om Deventer- Zwolle op 1 dag te bezoeken. Zitten paar topzaken en vaak beurzen. Brabant en belgie nou wel gezien qua aanbod.

Ja, Deventer met Variaworld en volgens mij ook een Plato (in ieder geval een tweede zaak die ook groot is)!

Tip om het dan te combineren met wanneer Variaworld een platenmarkt organiseert in de Lebuniuskerk in Deventer. Was afgelopen weekend ook en dat was wel gaaf om te zien. Was ook een kraam met heel veel black, doom en death metal. Had er een Wiegedood lp voor 45€ gezien, al was die dan weer wel gesorteerd in de hardrock/heavymetal bak…

Volgens mij de volgende keer in september?

1736368916785.jpeg

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Users who are viewing this thread