Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee idd. Ik heb wel een aantal LP's / singles besteld op musicstation.be (de Belgische site van platenzaak.nl), maar dat was vooral omdat het gratis verzending was nu.
Weer een kortingsactie bij Napalmrecords. 15% korting op alles onder de categorie "by napalm", denk alle bands onder hun eigen label. Tot en met 23 december.
Code: XMAS24
@MarcoReusel Zit misschien wel wat interessants tussen voor jou ook? Zag op de eerste pagina Be'lakor staan.
Weer een kortingsactie bij Napalmrecords. 15% korting op alles onder de categorie "by napalm", denk alle bands onder hun eigen label. Tot en met 23 december.
Code: XMAS24
@MarcoReusel Zit misschien wel wat interessants tussen voor jou ook? Zag op de eerste pagina Be'lakor staan.
Pakketje LPs besteld met een deel ook via deze code. Album van Charlotte Wessels, het eerste Visions of Atlantis album van deze formatie (The Deep and the Dark) en Blood & Glitter van Lord of the Lost vielen onder de kortingscode. Verder wat re-releases waarvan de originele release meteen rond de 100€ zit qua prijs of er gewoon nog nooit een LP release van het album is geweest.
Super pakket weer, en volgens mij nu voor genoeg besteld in het afgelopen jaar voor standaard korting
Music On Vinyl is a vinyl record label that releases high quality 180g LP and 7" vinyl pressings of titles licensed from a wide range of records
www.musiconvinyl.com
Staan wel best veel mooie herdrukken op en volgens mij komen ook alle Within Temptation albums die een paar jaar geleden voor het eerst op plaat zijn uitgebracht hier vandaan in samenwerking met WT...
@MarcoReusel zag op de pagina met alle metal dingen misschien ook wel wat interessante of moeilijk aan te komen platen voor jou, meerdere albums van Opeth bijvoorbeeld!
Ja..was er eerst niet echt een voorstander van maar heb er ondertussen een aantal van liggen.
Testament , exhorder en never neverland van annihilator.
Kwaliteit is gewoon goed en de originele is toch een utopie.
Toevallig eentje van opeth vandaag in m'n handen gehad maar die was me iets te prijzig. Ook is opeth nog wel redelijk aan te komen.
Benieuwd waar ze dit jaar mee komen.
Ja..was er eerst niet echt een voorstander van maar heb er ondertussen een aantal van liggen.
Testament , exhorder en never neverland van annihilator.
Kwaliteit is gewoon goed en de originele is toch een utopie.
Toevallig eentje van opeth vandaag in m'n handen gehad maar die was me iets te prijzig. Ook is opeth nog wel redelijk aan te komen.
Benieuwd waar ze dit jaar mee komen.
Is misschien nog wel ook afhankelijk van wat je zoekt. Heb toevallig vanochtend LPs besteld van Guus Meeuwis en Ilse DeLange. Beide albums nooit eerder uitgebracht op LP, waarvan de tweede ook blijkbaar uitgebracht is door dit bedrijf. Er zijn toch genoeg albums die nooit op vinyl zijn uitgebracht!
Niks aan de hand, gewoon de platenverzameling wat in de breedte trekken! (en Guus Meeuwis moet ook kunnen als geboren Brabander)
Om de pijn wat te verzachten: afgelopen weekend ook bij een platenmarkt in Deventer geweest en daar platen van onder andere Led Zeppelin, Kate Bush en Joe Cocker gehaald.
Niks aan de hand, gewoon de platenverzameling wat in de breedte trekken! (en Guus Meeuwis moet ook kunnen als geboren Brabander)
Om de pijn wat te verzachten: afgelopen weekend ook bij een platenmarkt in Deventer geweest en daar platen van onder andere Led Zeppelin, Kate Bush en Joe Cocker gehaald.
Maar jezus, Guus Meeuwis... Als je had gezegd dat hij de primaire reden is dat je als geboren Brabander zo ver mogelijk bij hem uit de buurt bent gaan wonen, had ik je ook zo geloofd.
Maar jezus, Guus Meeuwis... Als je had gezegd dat hij de primaire reden is dat je als geboren Brabander zo ver mogelijk bij hem uit de buurt bent gaan wonen, had ik je ook zo geloofd.
Achja, @InsaniTiny is daadwerkelijk naar een van de Groots shows geweest in t Philips Stadion. Maar als je met een debuutalbum komt met zowel Per Spoor en Het is een Nacht… Topwerk!
Maar zo te zien niet alleen binnen de metal een niche (wan)smaak hier op het forum