Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Thanks man , ga gelijk kijken.
Heb voor me zelf een klein lijstje gemaakt
voor albums die ik nog wil halen tot 1 januari. Begint anders weer uit de hand te lopen.
Ben er nu twee keer eerder geweest. Beide keren naar huis gegaan met wat speciale platen, waarvan ik verschillende nog nooit eerder was tegen gekomen bij andere beurzen of winkels.
Het is gigantisch en je gaat er sowieso wel wat vinden. Zeker als je verzameling nog wat kleiner is zoals bij mij. Dus zeker een aanrader, is ook wel een leuk uitje.
Mijn plan voor deze keer is de verzameling wat verbreden met platen van artiesten van wie ik nog helemaal niks heb.
Nee idd. Ik heb wel een aantal LP's / singles besteld op musicstation.be (de Belgische site van platenzaak.nl), maar dat was vooral omdat het gratis verzending was nu.
Vandaag vinyl shoppen in Utrecht.
Plato , plaatboef en nog 3 andere zaakjes geweest.
Door de drukte niet echt een heel goed oordeel.
Aanbod metal bij plato redelijk tot goed.
Bij de rest zeer matig.
Uiteindelijk blij naar huis met m'n
parel van 2024 IOTUNN
Weer een kortingsactie bij Napalmrecords. 15% korting op alles onder de categorie "by napalm", denk alle bands onder hun eigen label. Tot en met 23 december.
Code: XMAS24
@MarcoReusel Zit misschien wel wat interessants tussen voor jou ook? Zag op de eerste pagina Be'lakor staan.
Weer een kortingsactie bij Napalmrecords. 15% korting op alles onder de categorie "by napalm", denk alle bands onder hun eigen label. Tot en met 23 december.
Code: XMAS24
@MarcoReusel Zit misschien wel wat interessants tussen voor jou ook? Zag op de eerste pagina Be'lakor staan.
Pakketje LPs besteld met een deel ook via deze code. Album van Charlotte Wessels, het eerste Visions of Atlantis album van deze formatie (The Deep and the Dark) en Blood & Glitter van Lord of the Lost vielen onder de kortingscode. Verder wat re-releases waarvan de originele release meteen rond de 100€ zit qua prijs of er gewoon nog nooit een LP release van het album is geweest.
Super pakket weer, en volgens mij nu voor genoeg besteld in het afgelopen jaar voor standaard korting