Vinyl verzamelaars

Expo antwerp al keer geweest?
@Koekdoos
Beetje vergelijkbaar met denbosch?
Of weet je ook niet.
2 februari...wellicht kijken.
Niks kan vinden altijd nog bij chelsea records eentje opvissen of ierse pub, ook goed.šŸ˜„

Expo antwerp al keer geweest?
@Koekdoos
Beetje vergelijkbaar met denbosch?
Of weet je ook niet.
2 februari...wellicht kijken.
Niks kan vinden altijd nog bij chelsea records eentje opvissen of ierse pub, ook goed.šŸ˜„

Wel gewoon in Antwerpen geweest, maar nog nooit bij de expoā€¦ Wel net een platenzaak op een halfuurtje rijden ontdekt die zegt gespecialeerd te zijn in hardrock en metal met eigen platen label ook. Daar maar wel eens een keer langs! (https://nodustrecords.com/wordpress/index.php/products-category/nodustrecordsreleases/ )

Antwerpen is me iets te ver weg, misschien is hier in Apeldoorn wel weer de ā€œlangste platenmarkt van Nederlandā€ of iets dergelijks in het voorjaar!

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Wel gewoon in Antwerpen geweest, maar nog nooit bij de expoā€¦ Wel net een platenzaak op een halfuurtje rijden ontdekt die zegt gespecialeerd te zijn in hardrock en metal met eigen platen label ook. Daar maar wel eens een keer langs! (https://nodustrecords.com/wordpress/index.php/products-category/nodustrecordsreleases/ )

Antwerpen is me iets te ver weg, misschien is hier in Apeldoorn wel weer de ā€œlangste platenmarkt van Nederlandā€ of iets dergelijks in het voorjaar!
Ah ok...ja daar heb je ook zat.
Zit te denken om Deventer- Zwolle op 1 dag te bezoeken. Zitten paar topzaken en vaak beurzen. Brabant en belgie nou wel gezien qua aanbod.

Ah ok...ja daar heb je ook zat.
Zit te denken om Deventer- Zwolle op 1 dag te bezoeken. Zitten paar topzaken en vaak beurzen. Brabant en belgie nou wel gezien qua aanbod.

Ja, Deventer met Variaworld en volgens mij ook een Plato (in ieder geval een tweede zaak die ook groot is)!

Tip om het dan te combineren met wanneer Variaworld een platenmarkt organiseert in de Lebuniuskerk in Deventer. Was afgelopen weekend ook en dat was wel gaaf om te zien. Was ook een kraam met heel veel black, doom en death metal. Had er een Wiegedood lp voor 45ā‚¬ gezien, al was die dan weer wel gesorteerd in de hardrock/heavymetal bakā€¦

Volgens mij de volgende keer in september?

1736368916785.jpeg

• Leuk
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Nog eens een paar meegenomen van men pa zaliger zijn collectie

Rose tattoo single bad boy for love
Praying mantis - time tells no lies
Thin lizzy live and dangerous
Grace Jones nightclubbing (279bef sticker nog op)
Stevie ray Vaughn soul to soul
Living colour - vivid
Ted nugent - gonzo! Double live
Kate bush - lionheart
Sound track from the film jimi Hendrix
America - self titled

Toch grappig dat zo'n herinnering even lekkere dingen boven doet komen
De beste herinnering aan Those Once Loyal van Bolt Thrower is vooral de show die ze een jaar later (met veel nummers van dat album) gaven op het Rock Hard Festival in Gelsenkirchen. Zeer gave en slopende headliner. Iedereen die stond maakte onderdeel uit van Ć©Ć©n grote moshpit. Uiteindelijk daar een flink blauw oog opgelopen. Dag erna met blauw ei op m'n gezicht op Pinkpop rondgelopen, waar de mensen me allemaal uit de weg gingen.

Vanmiddag de heruitgaves van 2 van de beste albums ooit ontvangen (op vinyl uiteraard): The God Machine - Scenes from the Second Storey en The God Machine - One Last Laugh in a Place of Dying.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos en wenteldave
De releases voor Record Store Day 2025 zijn bekend:

Klopt, enkele opvallende releases wmb:

Lianne La Havas - Is your love big enough. Al jaren in de platenkast. Zag laatst dat hier meer dan 200,- voor wordt gevraagd op Discogs, dus ik denk dat mensen hier blij van worden
Chvrches - Every open Eye (10y)
Charli xcx - nr1 Angel. Volgens mij de eerste officiele release
Kiwanuka - Floating Parade 10inch (benieuwd wat daar dan op staat)

en natuurlijk Ademnood - van Linda roos en jessica...(serieus? ik bedoel..)

• Leuk
Klopt, enkele opvallende releases wmb:

Lianne La Havas - Is your love big enough. Al jaren in de platenkast. Zag laatst dat hier meer dan 200,- voor wordt gevraagd op Discogs, dus ik denk dat mensen hier blij van worden
Chvrches - Every open Eye (10y)
Charli xcx - nr1 Angel. Volgens mij de eerste officiele release
Kiwanuka - Floating Parade 10inch (benieuwd wat daar dan op staat)

en natuurlijk Ademnood - van Linda roos en jessica...(serieus? ik bedoel..)

Ik vond dan weer vooral opvallen:

Fleddy Melculy - Wat de Fok? (EP). Al is dat niet heel interessant aangezien het eerste studioalbum al die nummers ook heeft en meer
K3 single van 10.000 luchtballonnen
Harry Potter OST van de eerste drie films

• Leuk
Pakketje van Napalm Records binnen, onder andere Temperance - Of Jupiter and Moons voor het eerst uitgebracht op vinyl, een heruitgave van The Pretty Reckless - Going To Hell en de 15th anniversary edition van Steel Panther - Feel the Steel. Net als de andere LPs allemaal mooie toevoegingen aan de collectie en meteen de LP-muur (wissellijsten) aangepast naar het thema Outer Space met oa bovengenoemde Temperance, maar ook Boston en Europe aan de muur!

Users who are viewing this thread