Daar ben ik niet zo zeker van, ik acht Blur ook groter dan KoL en dat kon ook. Wat bel tegen Bruce werkt is dat hij een uur of 3 wil spelen. KoL zal ook wel niet te vroeg willen beginnen. Eerst KoL(2200-2330) en dan Bruce (0015-0300) lijkt me wat veel van het goede.<br>
Ik weet niet hoelang Coldplay normaal spelen, maar denk dat als dat album er komt dat eerder kan. Omdat album nog niet bevestigd is zou dat ook kunnen betekenen waarom zo veel festivals wachten met headliner. Coldplay zal dat niet voor bekendmaking van album willen doen.
(Ik weet het: onlogisch, maar ik ben gewoon aan het dromen/hopen)
Biffy kan wel later dan 1500 lijkt mij, misschien niet als sub maar een uur of 1800 zou wel kunnen lijkt mij.
Wat ik bedoel is dat de communicatie van Werchter duidelijk maakt dat ze een plan b zijn, dat zij de hoofdheadliner zijn, ook in een co-headlinerconstructie.
En ik betwijfel het hoor. In Belgie worden ze niet op de radio gespeeld en verkopen ze hoogstens de AB (vergelijkbaar met Melkweg) uit. Er is ondertussen ook niets gebeurd dat een hogere spot op de line up in vergelijking met vorig jaar zou verantwoorden.