Sport algemeen

Uiteindelijk wel de verdiende winnaar imo (en ik support dus de andere partij). Hoop wel dat we echt nog een degelijke vervanger gaan krijgen voor Gimenez, maar ik vrees dat we het moeten uitzingen met Ueda.

Maar ik zie ook nou niet snel een vervanger ergens rondlopen.
Heb iets gelezen over een Braziliaan uit de Turkse competitie. Heeft erg goede cijfers en is volgens mij een beetje hetzelfde type als Gimenez

Wel een fantastische middag gehad in de Arena! Gelijkspel was denk ik wel billijk geweest, maar als er een ploeg net wat meer aanspraak maakte op de winst, was dat in mijn ogen (in hoeverre die objectief kan zijn) toch Ajax.

• Leuk
Waarderingen: Royke en Raskolnikov
Ik snapte die penalty overigens helemaal niet. Dat was er minimaal een halve meter buiten waar de overtreding begon?
Onbegrijpelijk ja, zoals (bijna) iedere scheidsrechter in NL, wat een droevige bedoening is dat zeg.

Hancko had anders wel rood gehad als ie erbuiten was (wat zo was).

Laatst bewerkt:
Onbegrijpelijk ja, zoals (bijna) iedere scheidsrechter in NL, wat een droevige bedoening is dat zeg.

Hancko had anders wel rood gehad als ie erbuiten was (wat zo was).
Volgens mij was het Trauner die de overtreding maakte, maar dat zou 100% een rode kaart moeten zijn ja. Vooraf toch liever een penal hoor. Grootste kans op een doelpunt, mja, woutje...... Met 10 man een wedstrijd afmaken kan ook nog wel eens goed voor de teamspirit zijn geweest als Feyenoord zijnde.

Weer een flinke blunder van de VAR. Het is nu wekelijks raak. Zonder gevolgen maar de artbitrage staat er niet zo goed op momenteel. Die 12 man tegen Fortuna was ook ongebrijpelijk.

en overmars begint hier nog wat uit zijn mouw te schudden voor de terugronde.

keeper, middenvelder, flank speler en spits er bij op 4 dagen tijd normaal

goed want de bank was wel erg jong de laaste weken (bv 15j)
Gisteren niets kunnen zien door een familiefeest.
Zalig dat jullie konden winnen, minder zalig was onze eigen uitslag.

Nu dubbele confrontatie tussen BXL en Antwerp, ik teken, uiteraard, voor een gelijkspel nu donderdag en voor de drie punten de zondag.

Benieuwd wie woensdag aan het langste eind trekt, bij Genk zouden ze toch frisser moeten zitten en hebben ze op volle aanwezigheid een beter team..

Gisteren niets kunnen zien door een familiefeest.
Zalig dat jullie konden winnen, minder zalig was onze eigen uitslag.

Nu dubbele confrontatie tussen BXL en Antwerp, ik teken, uiteraard, voor een gelijkspel nu donderdag en voor de drie punten de zondag.

Benieuwd wie woensdag aan het langste eind trekt, bij Genk zouden ze toch frisser moeten zitten en hebben ze op volle aanwezigheid een beter team..
ik eerder omgedraaid, zie ik je donderdag :)?
de geluksbrengen aka de dochter is er alvast niet bij dus dat is al geen goed teken
want wil mijn jaarlijks uitje naar brussel niet missen.
3 op rij zou heerlijk zijn

Volgens mij was het Trauner die de overtreding maakte, maar dat zou 100% een rode kaart moeten zijn ja. Vooraf toch liever een penal hoor. Grootste kans op een doelpunt, mja, woutje...... Met 10 man een wedstrijd afmaken kan ook nog wel eens goed voor de teamspirit zijn geweest als Feyenoord zijnde.

Weer een flinke blunder van de VAR. Het is nu wekelijks raak. Zonder gevolgen maar de artbitrage staat er niet zo goed op momenteel. Die 12 man tegen Fortuna was ook ongebrijpelijk.
Scheids en VAR die missen dat bij Sparta iemand te vroeg inliep bij de penalty. Los van alle fouten die verder gemaakt worden, zijn dit toch gewoon kant en klare fails. Van Persie sloeg de spijker op zijn kop, amateurs.

Vergeet de naar mijn mening belachelijke penalty van Go Ahead niet. Tegen PSV en NAC krijgt Twente voor veel zwaardere duw en trek praktijken geen penalty en dit is er dus wel 1. Hou toch op!

Users who are viewing this thread