Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens de Zweed in de Twente selectie is dit juist een nadeel. Bodo/Glimt bereid zich in Spanje voor op Twente met oefenwedstrijden en hoeft zich enkel op dit tweeluik te focussen. De afgelopen jaren presteert de Noorse club ook goed in Europa.
Toch denk ik niet dat het een voordeel is voor Bodo. Misschien wel okselfris aan de start, maar nul competitie gehad. Je ziet ook wel vaker dat ploegen die in maart al zo goed als kampioen zijn, in Europa dan uitgeschakeld worden.
Geeft vooral aan dat voetbal één van de weinige sporten is, waar de beste ploeg ook kan verliezen. Want die match in Noorwegen was een potje eenrichtingsverkeer.
Het is vooral opvallend dat ze het opnieuw zo weggeven. Tegen Dender tegen de KV en nu weer tegen Hoffenheim.
Erg sterke eerste helft en dan met het balverlies van Augustinsson ging het licht weer even uit en kregen ze er 2 in hun bak (3 met die offside erbij).
Geeft vooral aan dat voetbal één van de weinige sporten is, waar de beste ploeg ook kan verliezen. Want die match in Noorwegen was een potje eenrichtingsverkeer.
Stevige ploeg, die er steeds vol voor gaat. Hebben ook enkele uitstekende spelers rondlopen zoals Ivanovic (spits) en Sadiki (middenveld). Gaan het Ajax zonder twijfel lastig maken.
Solide organisatie met de ijzersterke tandem Vanhoutte - Sadiki op het middenveld. Spelen echt op karakter, soms ook op het randje. Je bent er vooral niet snel klaar mee: hebben in de groepsfase 8/12 gehaald in wedstrijden waar ze eerst op achterstand kwamen. En Fenerbahçe/Rangers hebben ondanks een 2-0 voorsprong in eigen huis gebibberd tot het einde.
Hun zwakke punt is de aanval: kansen bij de vleet, maar een groot gebrek aan efficiëntie. Al zullen ze tegen Ajax pas voor het eerst hun sterkste aanvalsduo kunnen opstellen, aangezien Promise David niet op de Europese lijst stond.
Was haar 3 match in stadion na thuis tegen mechele en op fc porto
Nu net geen 10 en thuis tege brugge.
Dan zat ik nog thuis met de gameboy te spelen op die leeftijd
Wat een mooie wedstrijd was Ajax-Feyenoord vanmiddag. Echt een ouderwetste spannende pot, laatste 10 minuten alleen maar rondjes gelopen van de spanning. Ik ben er als Ajacied zijnde blij mee, maar had zomaar de andere kant op kunnen vallen
Wat een mooie wedstrijd was Ajax-Feyenoord vanmiddag. Echt een ouderwetste spannende pot, laatste 10 minuten alleen maar rondjes gelopen van de spanning. Ik ben er als Ajacied zijnde blij mee, maar had zomaar de andere kant op kunnen vallen
Ik weet niet waar jij naar hebt gekeken maar de eerste 80 minuten deden echt pijn aan de ogen. Niet om aan te gluren. Slappe hap aan beide kanten en ook totaal geen sfeer in het stadion. Laatste 10 minuten was het idd wel aan. Uiteindelijk blij met de overwinning maar vond het echt heel pover.
Uiteindelijk wel de verdiende winnaar imo (en ik support dus de andere partij). Hoop wel dat we echt nog een degelijke vervanger gaan krijgen voor Gimenez, maar ik vrees dat we het moeten uitzingen met Ueda.
Maar ik zie ook nou niet snel een vervanger ergens rondlopen.