Sport algemeen

Wat een rollercoaster die vernieuwde Champions League. Maar om dit nu te willen opperen als format voor de Belgische competitie gaat wat ver.

Vind het wel echt heel leuk zo. Zeker die coëfficiënten strijd met Portugal wat steeds wel/niet voordelig uitpakt!

Wat een rollercoaster die vernieuwde Champions League. Maar om dit nu te willen opperen als format voor de Belgische competitie gaat wat ver.
Idioot idee inderdaad. Europees is dit leuk maar hou het daar dan bij.

Club net een plaats te hoog geëindigd zeg.

• Grrr
Waarderingen: Bwoite

Idd. Bij de Champions League vind ik het nog ok aangezien ze daar met potten werken wat een meer gelijkmatige verdeling van teams geeft. Zonder potten werken is loterij.

Jullie zijn in België niet echt voor alle Belgische clubs in Europa vanwege de coëfficiënten? 😅

Ik heb een degout aan de brusselse ploegen maar gun ze toch een zo hoog mogelijke eindrangschikking. In Europa kunnen de kleuren me weinig schelen.

• Leuk
Waarderingen: zero en Koekdoos
Een club waar ik 0,0 sympathie voor heb ga ik in een andere competitie niet plots heb het beste toe wensen, ik verwacht dat omgekeerd ook niet.
Moesten de andere clubs in Europa de laatste jaren hun best niet hebben gedaan, deed Anderlecht niet eens mee in Europa.

Jullie zijn in België niet echt voor alle Belgische clubs in Europa vanwege de coëfficiënten? 😅
De supporterscultuur van Belgie in een notendop: liever tegen een club supporteren dan voor hun eigen club. En dan verschieten we er van dat er zo veel hooliganisme is en vooral aanvaard wordt door een stilzwijgende meerderheid in een stadion.

De supporterscultuur van Belgie in een notendop: liever tegen een club supporteren dan voor hun eigen club. En dan verschieten we er van dat er zo veel hooliganisme is en vooral aanvaard wordt door een stilzwijgende meerderheid in een stadion.
Sorry, maar is dat hier in NL niet idem dito tussen de grote clubs? Ik heb gisteren toch echt een hele leuke avond gehad.
En ik weet ook nog hoeveel mensen een leuke avond hadden toen Ajax verloor van Tottenham.
De wat fanatiekere supporters zullen nou eenmaal niet juichen voor een andere club uit hun eigen land

Sorry, maar is dat hier in NL niet idem dito tussen de grote clubs? Ik heb gisteren toch echt een hele leuke avond gehad.
En ik weet ook nog hoeveel mensen een leuke avond hadden toen Ajax verloor van Tottenham.
De wat fanatiekere supporters zullen nou eenmaal niet juichen voor een andere club uit hun eigen land
Zijn toch veel supporters die het wel fijn vinden als de andere club wint voor de coëfficienten, totdat de prijzen in het zicht zijn, dan gunt niemand elkaar meer wat (zie Ajax Tottenham, maar ook Feyenoord in de Perenleague)

Er is een verschil tussen juichen en elkaar iets gunnen. Als je als 'supporter' niet eens een andere club iets kan gunnen, vraag ik mij wel af of je je supporter kan noemen. Het zijn zij die een sport kapotmaken. Je ziet het in het wielrennen ook, Van Aert- Van Der Poel, sommigen zijn zodanig bezeten van de ene, dat ze hopen dat de andere valt of een lekke band krijgt.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Inderdaad EXACT hetzelfde in Nederland. Ik heb vooral bij Feyenoordfans (zelfs de niet zo fanatieke) vaak de vraag neergelegd en die zien zelfs liever Ajax verliezen dan Feyenoord winnen. Best wel ziek. Ik ben zelf geen fanatieke supporter, maar wel een voorliefde voor Ajax. En ik kan toch echt wel genieten van de winst van Feyenoord tegen Bayern of van de winst van PSV op Liverpool. Niet eens alleen vanwege de coëfficienten, gewoon als Nederlander.

boh jawel, enkel hoeft Brugge echt niet nog meer geld binnen te rijven en de kloof nog groter te maken in eigen land.
+ net een paar dagen voor de match antwerp brugge dus dan is de gunfactor nog net wat minder met Club

maar uiteindelijk is het fijn dat iedereen het zo goed doet
gaan zondag wel een pak voor de broek krijgen niet normaal

Wel interessant dat er toch nog een club met 11 punten uitgeschakeld is. Met dat aantal punten beweerde men dat je 100% kans had om door te gaan.

Machtig mooi van Twente! @Brian (en er was nog iemand hier met een seizoenskaart? @elo ?) was je er bij in t stadion?

En voor de coëfficiënten: Portugal -1 club!

• Geweldig
Waarderingen: Brian
Dju zeg. Dit mag Hubert toch tot tweemaal toe op zich nemen. Wat een gefaal.

Machtig mooi van Twente! @Brian (en er was nog iemand hier met een seizoenskaart? @elo ?) was je er bij in t stadion?

En voor de coëfficiënten: Portugal -1 club!
1ste thuiswedstrijd die ik heb gemist dit seizoen aangezien ik op skivakantie ben maar man wat ben ik blij! Kameraad die ipv mij gegaan is zegt dat hij nog nooit zoiets meegemaakt heeft qua sfeer. Alle 5 clubs uit nl door in Europa, heerlijk!

• Leuk
Waarderingen: Oasiss, Pommer en Brian

Users who are viewing this thread