Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Het enige wat de zondag nog kan redden nu is een headlinerconstructie met eerst 30 Seconds to Mars en daarna Kings of Leon. Misschien blijven er dan nog wat mensen hangen na 30stm met een spetterende show, hoewel KoL dan wel een anti-climax wordt.

Het enige wat de zondag nog kan redden nu is een headlinerconstructie met eerst 30 Seconds to Mars en daarna Kings of Leon. Misschien blijven er dan nog wat mensen hangen na 30stm met een spetterende show, hoewel KoL dan wel een anti-climax wordt.

Dat zou de ergste dag ooit zijn. Zonder grappen, dan word ik suicidaal.

Tsja.. Kings of leon alweer op Werchter. Echt de meest irritante band op festivals. Ik ben er echt best pissig om. :p
Had liever nog Linkin Park gehad als headline dan. Of Placebo als een headliner. Ik hoop dat er goede sub komt voor KOL anders is het een drama. En hopelijk iets leuks in the barn ofzo. Ik ben in elk geval niet te vinden bij KOL. En vele met mij denk ik.. :p

Je maakt zeker een grapje?
Dat KoL alweer aanwezig is, is al erg genoeg.
Maar dan 30STM er als sub-headliner nog voor plaatsen is toch echt niet meer serieus te nemen...

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>

Je maakt zeker een grapje?<br>
Dat KoL alweer aanwezig is, is al erg genoeg.<br>
Maar dan 30STM er als sub-headliner nog voor plaatsen is toch echt niet meer serieus te nemen…

Precies. als dan ook nog eens 30STM sub zou zijn dan zou dat echt wel het ergste zijn. :P

Bah kings of leon. Wat een ruige tegenvaller. co headliner constructie? RATM heel misschien. Iggy Pop zou weer aan een nieuw album aan het werken zijn, maargoed. Ik merk van mezelf nu dat ik gewoon goedmakers aan he tverzinnen ben voor deze belabberde vertoning. Ik zag trouwens iemand zeggen dat de eerste drie headliners geweldig zijn: ze zijn prima. Met een afsluiter als FF of Muse zou het een toffe lineup zijn, maar Metallica speelt overal. Pearl Jam is ok niet uniek en AM kun je inderdaad ook op iedere straathoek vinden. Mijn kaartje voor Werchter komt in gevaar. Ik ga serieus eens overwegen en kijken naar een ander groot festival met wellicht een interessantere lineup. Oh en 'meneer' Hannibal. Ik kan het verkeerd begrepen hebben, dat zal dan wel. en het blijkt achteraf dat je ook gelijk hebt, maar in je(of uw) tekst kwam (naar mijn mening) duidelijk naar voren dat je aan het zagen was op mensen die FF wel zagen zitten na die aankondiging. En dat terwijl ik de zaak van twee kanten belichtte, maargoed, laten we erover ophouden. Ik ga eerst even de teleurstelling van KoL verwerken.(misschien gaan ze trouwens wel voor een co-co constructie met Florence + the Machine). Ik zie iedereen die hier noemen, en ze zijn erg populair... of ik moet het Heul verkeerd zien

@mynosknows

ho ho, Florence + The Machine is misschien net sub-headliner waardig. Co-headliner toch echt niet...

Dan zie ik dat inderdaad verkeerd ;). Ze hebben nogthans volgens mij zelfs betere luistercijfers dan Kings of Leon dacht ik, en ze hebben 7-8miljoen likes op Facebook. Maargoed ze zullen zich wel niet genoeg bewezen hebben in het 'festivalwezen'. Subheadliner zal dan inderdaad een betere benaming zijn.

https://www.facebook.com/pages/Wij-willen-Will-Tura-plaats-van-flauwe-Kol-op-Werchter-2014/731803970164126

Geen idee wie Will Tura is, maar ik denk dat ik dat liever zie dan wéér een keer KoL.

Prodigy
Kasabian
Beady Eye
Biffy Clyro
Snow Patrol

Als deze namen bevestigd worden is voor mij de KOL-blunder goedgemaakt :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
https://www.facebook.com/pages/Wij-willen-Will-Tura-plaats-van-flauwe-Kol-op-Werchter-2014/731803970164126

Geen idee wie Will Tura is, maar ik denk dat ik dat liever zie dan wéér een keer KoL.

ik ook niet, maar mijn vermoedens waren juist

<iframe src="http://www.youtube.com/embed/5C8ZMGnN0bM?feature=oembed" allowfullscreen="" width="760" frameborder="0" height="570"></iframe>

tja, de titel zegt het wat mij betreft wel.

Beetje vuurwerk erbij en het is een vermakelijke afsluiter. Beter dan KoL.

Beetje vuurwerk erbij en het is een vermakelijke afsluiter. Beter dan KoL.

Met vuurwerk is alles beter :D
maar KOL en RW graven zo wel een beetje hun eigen graf. je zou toch zeggen dat misschien één van beide zou zeggen dat ze er iets te vaak komen. Ik vind het wel jammer wat Kings Of Leon maakt zulke goede muziek.

Haha, Will Tura, wat een grap. Ik merk dat ik m serieus liever zou hebben dat kutKoL.

Oh en @mynoseknows, je hoeft geen 'meneer' te zeggen hoor, maar ik vond dat 'jong' Een beetje denigrerend klinken. Maar dat is misschien een taalverschilletje. Anyway, de Foo's zullen inderdaad niet komen dus laten we erover ophouden idd.

Wat heb jij geslikt? Dit zou zo'n beetje het enige scenario zijn wat het nog slechter maakt. Hoe krijg je het verzonnen, ongelooflijk!

Wat een kutnieuws zeg, om te janken. Echt een van de slechtste live-shows die ik gezien heb! Ik hoop echt dat er nog iets heel leuks bij komt op de zondag!

@Dr. Hannibal, dat 'meneer' was meer voor de grap, en dat jong zeg ik tegen iedereen, ook tegen mijn maten, dus niks slechts ;). Dan is dat ook weer bijgelegd. Fratellis, Go to the Zoo en Airborne zijn trouwens bekend gemaakt door zwarte cross. Airborne zal niet komen ivm vorig jaar(al flikken ze het met KoL dus ook). Ik vond Airborne afgelopen jaar trouwens echt een van de vetste optredens van Werchter(mainstage, niet al te druk midden op de dag met volle zon, en dan zo'n band), en ik ben niet eens een zo'n grote liefhebber van Hardrock. Go Back To the zoo is dan een leuke nederlandse inbreng, maar inderdaad misschien te klein. Fratellis lijkt me wel een optie, en ik zou het geweldig vinden. In Nederland 3 weken na werchter dus...

Users who are viewing this thread