Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je beschrijft de dood van de festivals. Liever wat boomers die genieten van het optreden dan een horde snotneuzen die liever heel het optreden filmen zodat ze “cool” en “hip” lijken bij hun vriendinnetjes terwijl ze waarschijnlijk niet eens fan zijn van die TikTok-artiesten.
Damn. Een festival dat voornamelijk jongeren als target-audience heeft die mogelijk dingen zou boeken die.. dat publiek zou aantrekken? Wat erg! De dood van de festivals!!!
papa roach heeft wel keer op keer als ze in België stonden een dijk van een show gespeeld. vorst 2025 graspop 2023 pukkelpop 2018 trix 2017 graspop 2015 .
noem het wat je wilt maar daar staat wel een frontman die van de eerste tot de laatste seconde werkt tot dat hij heel de weide mee heeft. in 2018 was papa roach trouwens ook 1 van de grootste namen op main die dag. ik zie dus niet in waarom het zo'n verrassing is waarom die de spot krijgen.
Er wordt gezegd dat vorig jaar alle artiesten die de eerste 3 dagen bekend werden gemaakt, Mainstagenamen waren. Alleen werden er toen voor de vrijdag 2 en de zondag 2 namen ipv 3 bekend gemaakt. Dus ik zou er niet 1 op 1 vanuit gaan dat het voor dit jaar hetzelfde is. Wellicht toch een Justice in de Marquee?
papa roach heeft wel keer op keer als ze in België stonden een dijk van een show gespeeld. vorst 2025 graspop 2023 pukkelpop 2018 trix 2017 graspop 2015 .
noem het wat je wilt maar daar staat wel een frontman die van de eerste tot de laatste seconde werkt tot dat hij heel de weide mee heeft. in 2018 was papa roach trouwens ook 1 van de grootste namen op main die dag. ik zie dus niet in waarom het zo'n verrassing is waarom die de spot krijgen.
Als ik het zo allemaal hoor, serieus welles nietes spelletje geweest met charli. Met maar 1 zure conclusie, België heeft heel die brat hype volledig gemist.
Maakt mij eigenlijk niet uit waar ze staan hoor en als iedereen zich amuseert, zoveel te beter! Maar ik heb hen één keer gezien en dat doe ik mijzelf geen tweede keer meer aan
Vorig jaar nog live set gezien op de mainstage van Dour. Veel gastzangers, vuurwerk en vuur. Echt een dik feest. En ook in tegenstelling tot hun dj-sets komt het hele oeuvre voorbij. Dus ook de oude hits als blind Faith, end credits, time. Iedereen was er met volle teugen van aan het genieten.