Pukkelpop 2025

QOTSA, Papa Roach en Justice vind ik een erg leuk trio. De laatste 2 nog nooit live gezien en QOTSA is altijd goed. Ik heb het in de groep gegooid om weer eens een dagje Pukkelpop te gaan doen!

Papa Roach denk ik eens op stream meegepakt toen ze op Graspop stonden. 2023, 2024 geen idee?

Klonk destijds wel erg leuk op stream!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Als ik het zo allemaal hoor, serieus welles nietes spelletje geweest met charli. Met maar 1 zure conclusie, België heeft heel die brat hype volledig gemist.
Heel heel heel erg jammer vind ik persoonlijk.
Als ze kon geboekt worden , een grote fout gemaakt om ze niet te hebben.

ASAP Rocky heeft concurrentie in de race voor de snelste annulering van de zomer 😀

• Haha
Waarderingen: boilerfun en davadude
ASAP Rocky heeft concurrentie in de race voor de snelste annulering van de zomer 😀

Als festivalboeker Azealia Banks boeken in 2025? Ahahaha.

• Haha
Waarderingen: koolket
Vorig jaar zowel op pukkelpop als op Werchter geweest. Pukkelpop is gemakkelijker, je hoeft maar een kleine tien minuten te wandelen van de overdekte parking tot aan de toegang. Op Werchter lijk je wel eeuwen onderweg naar de toegang. Je naam wordt op pukkelpop eerst gecontroleerd en dan moet je naar de overkant binnen gaan. Bij Werchter mag iedereen met een geldig ticket binnen. Het eten is meer veelzijdig bij Pukkelpop met ook foodcars en foodtrucks dan bij RW. Pukkelpop heeft heel veel podia (overdekt met tenten of niet) zodat je vooraf goed moet programmeren wat je wilt zien. Rock Werchter heeft slechts één main en twee overdekte tenten waarvan bij ééntje (the Barn) je de capaciteit hebt van het Sportpaleis met staanplaatsen en zitplaatsen. De zitplaatsen zijn wel niet de meest comfortabele. Daarnaast een klein podium the slope waar kleine groepen voorgesteld worden die je in Trix Antwerpen zou verwachten. Er zijn over het terrein gespreid redelijk wat tafels om te zitten. Minder overlap dan bij Pukkelpop maar goed plannen blijft de boodschap als je bij een bepaald optreden de voorste rijen wilt innemen. Dan best een half uur voor het optreden daar al staan. Bij heel bekende namen zijn er geinteresseerden die buiten de tenten Klub C en The Barn moeten plaatsnemen maar die kunnen nog kijken op een reuze scherm. Bij Pukkelpop meer Belgen en meer jongere mensen heb ik de indruk dan bij Rock Werchter. Pukkelpop is ook meer avantgarde dan Rock Werchter die tot een paar jaar terug veeleer op gevestigde namen teerde.
Hello,

Kan misschien een goeie tip zijn voor de komende edities van Pukkelpop en Werchter, maar via SparkSpot (www.sparkspot.be) kan je een oprit huren gedurende het festival.

• Leuk
Waarderingen: koolket

Users who are viewing this thread