Pukkelpop 2025

Qua verkoop gaat dit wel weer vlot gaan denk ik. Jongeren hebben, denk ik, terug Pukkelpop ontdekt post-corona. Vorig jaar verkocht de organisatie in een razend tempo hun combo's uit. Benieuwd of dat nu ook weer het geval zal zijn. Hoewel ik vind dat Post Malone een betere optie had geweest dan Rocky en de subs wat klein aanvoelen, is dit wel weer gewoon on-brand geboekt van hen: rockfans tevreden net QOTSA en de jeugd tevreden net dé hype Chappell Roan. Als je dat dan nog aanvult met publiekslievelingen als Oscar & The Wolf en Joost..

Toch gek dat dat x-aantal jaren geleden minder goed zou zijn gelukt. Heb het gevoel dat er meer nadruk ligt op die enkele grote namen en dat die een pak mensen toch over de streep trekken, terwijl er naar mijn gevoel meer aarzeling was als artiest X of Y niet op de line up bleek. FOMO?

Qua verkoop gaat dit wel weer vlot gaan denk ik. Jongeren hebben, denk ik, terug Pukkelpop ontdekt post-corona. Vorig jaar verkocht de organisatie in een razend tempo hun combo's uit. Benieuwd of dat nu ook weer het geval zal zijn. Hoewel ik vind dat Post Malone een betere optie had geweest dan Rocky en de subs wat klein aanvoelen, is dit wel weer gewoon on-brand geboekt van hen: rockfans tevreden net QOTSA en de jeugd tevreden net dé hype Chappell Roan. Als je dat dan nog aanvult met publiekslievelingen als Oscar & The Wolf en Joost..

Toch gek dat dat x-aantal jaren geleden minder goed zou zijn gelukt. Heb het gevoel dat er meer nadruk ligt op die enkele grote namen en dat die een pak mensen toch over de streep trekken, terwijl er naar mijn gevoel meer aarzeling was als artiest X of Y niet op de line up bleek. FOMO?
Volledig mee eens.
Voor iedereen wat wils.
Enkel de boeking van A$AP vind ik heel raar, op socials zie je ook maar weinig reacties over hem ( zowel positief als negatief) . Heb het gevoel dat het iedereen koud laat.
Benieuwd of die de main vol krijgt.
Wat live shows van hem bekeken op YouTube, en een mooie show is dat toch ook niet echt...

• Leuk
Waarderingen: koolket
Gewoon mijn mening, maar ze hebben geprobeerd de topplaatsen van vorig jaar te repliceren, maar deze zijn zwakker in vergelijking. Ik denk dat het goed zal verkopen, maar niet in de tijd van vorig jaar.

Ik kan wel zeggen dat de algehele festivalervaring op Pukkelpop beter is dan ooit (afgezien van de lange wandeling naar de bustop naar Hasselt), wat wel een verschil maakt.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun

Users who are viewing this thread