AC/DC

Ligt aan het jaar. 2010 en 2016 waren fenomenaal. Andere jaren ok tot diep droevig.
Wat je zegt inderdaad. Axl bij AC/DC in 2016 was te gek, omdat hij én geweldig klonk én de Bon Scott nummers beter deed dan Brian Johnson. Axl in 2017 bij GNR was ook super, maar in 2022 in Groningen ben ik me rotgeschrokken. Dit artikel over zijn vermeende terugkeer lijkt me dan ook een loos gerucht.

Wat je zegt inderdaad. Axl bij AC/DC in 2016 was te gek, omdat hij én geweldig klonk én de Bon Scott nummers beter deed dan Brian Johnson. Axl in 2017 bij GNR was ook super, maar in 2022 in Groningen ben ik me rotgeschrokken. Dit artikel over zijn vermeende terugkeer lijkt me dan ook een loos gerucht.
Inderdaad loos alarm zo komt net op het fanforum.

Of Motley Crue.. Die Vince Neil schijnt er ook finaal naast te zitten 😂
Pfoe, het ergste van allemaal vind ik Whitesnake, heb er een jaar lang niet eens de studio versie meer van kunnen aanhoren na die laatste keer Graspop dat ik ze zag (2019?)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik vind het wel opvallend dat er elke keer van in het begin maar 4 dagen tussen zijn. Wil zeggen dat ze geen extra shows kunnen toevoegen in het geval iets goed verkoopt, aangezien er steeds minstens twee dagen moeten tussen zitten. Enkel in de startstad (Minneapolis) en de laatste stad Cleveland zouden ze er voor of er na nog shows kunnen toevoegen. Maar ik denk dat Las Vegas bv wel veel meer tickets verkoopt dan Cleveland. Al weet ik natuurlijk niet in welke zalen(/stadions/festivals) ze daar spelen. Ook opvallend: Geen New York, geen Florida, geen Washinton, geen Seattle, ...

geen Florida, geen Washinton, geen Seattle, ...
Florida: Tampa.
Bedoel je Washington DC? Klopt technisch gezien, maar Landover ligt er tegenaan en zou je bijna als een buitenwijk van DC kunnen zien.
Seattle klopt, maar ze spelen wel in Vancouver. Dat is een kleine drie uur rijden van Seattle, wat voor een Amerikaan net voelt als van Antwerpen naar Mechelen rijden.

• Leuk
Waarderingen: won666
Florida: Tampa.
Bedoel je Washington DC? Klopt technisch gezien, maar Landover ligt er tegenaan en zou je bijna als een buitenwijk van DC kunnen zien.
Seattle klopt, maar ze spelen wel in Vancouver. Dat is een kleine drie uur rijden van Seattle, wat voor een Amerikaan net voelt als van Antwerpen naar Mechelen rijden.
Ai, over Florida had ik heen gekeken :ROFLMAO:
Ja Washinton DC, de hoofdstad

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread